Asennoista ja orgasmista

juuriporkkana

Oon 20v nainen ja oon seksiä harrastaessani hyvin epävarma mitä pitäisi tehdä! Esim ratsastamista en kauheasti ole kokeillut koska penis menee niin syvälle että se vähän sattuu. Enkä oikein tiedä miten siinä liikkuisin? Takaapäin on musta aika tylsä.. silloin ei nää toista ja toinen on jotenkin tosi kaukana. Perus lähetyssaarnaajassa homma toimii ja osaan liikkua oikein ja hyväilen päällä olevaa miestä. Tuo asento on täydellinen koska saa olla oikein lähellä miestä ja suudella suulle tai kaulalle. Tuossa asennossa on vain se ongema että en saa orgasmia! Klitoris ei saa tarpeeksi kontatia. Olisko kenelläkään mitään hyviä vinkkejä?? :)

1

346

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mieskani..

Jos kerran lähetyssaarnaaja on sinulle emotionaalisesti toimivin, laitapa ensi kerralla jalat yhteen ja anna miehen pitää jalat ulkopuolella. Huomaat että klitoris saa juuri sopivasti huomiota.

Nainen päällä, hmmm.. Seuraavan kerran siinä ollessasi, hetken luistateltuasi kalua sisään, lupsautapas kalu sojottamaan miehen napaa kohti juhlakunnossa ja alatkin hinkkaamaan liukasta vakoasi ja erityisesti klittaa kalua vasten. Et voi kauaa tehdä sitä tulematta!

Sitten kun tuolla tavalla olet muutaman kerran saavuttanut huippusi miehen päällä, onkin aika totutella samaan tuntemukseen kalu sisälläsi, eli hinkkaat klittaa kalu sisälläsi miehen karvoitusta ja sillä kohtaa olevaa luuta vasten. Kun näin tulet huipulle kalu sisälläsi, tunne on ihan hurjan voimakas, kannattaa kokeilla ;)

Kiimaiset fantasiat ennen seksiä ja sen aikana auttaa sinua saamaan nautintosi huipun nopeammin...

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      74
      1290
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      43
      921
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      360
      753
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      127
      709
    5. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      53
      683
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      116
      656
    7. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      648
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      615
    9. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76
      602
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      56