Iso kondomi, pieni kikkeli. Onko ongelmaa?

http://www.rfsu.se/Bildbank/Produkter/Kondomer/Storlek/Profil_Magic_220b.jpg

Kertoisiko joku, miten tuo Suomen suosituin kondomi saataisiin pysymään RFSU:n ja Asuksen väittämän 10 cm ja alle ympärysmittaisen kikulin päällä tiukan panosession aikana?

Vastaus, tunge pallit sinne myös, ei ole oikea vastaus ja joka sellaista ehdottaa, voi mennä kokeilemaan, miltä sellainen nyyttien kiristys tuntuu.

Suosittelen ohutkullisille ympärysmitaltaan pienempää kondomia. Niitä löytyy jopa 45 mm mitasta lähtien ja sellainen saattaisi pysyä jo 10 senttisen ympärysmittaisessa mulukussa.

Mutta että pallitkin kortsuun? Älkää nyt sentään siellä RFSU:ssa olettako kaikkien olevan Asuksen tasolla ja uskovan mokomaa paskapuhetta.

Mukavaa illanjatkoa kaikille...;)

32

343

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • N. Kononen

Vastaan asuksen puolesta. Tuo kapeampi kohta kumissa terskan alapuolella pitää kumin tiukasti paikallaan, myös juuresta. Lol.

• N. Kononen

Olen muutenkin nyt mietiskellyt tätä kumiasiaa tässä viime päivinä. Oli niin hyvät alustukset aiheelle tuossa viime viikon loppupuolella täällä. Asus taitaa kyllä olla oikeassa. Mä luulen, että kumille käy yhdynnässä samalla tavalla kuin sähköjohdoissa käytettäville kutistesukille. Alkuun se kumi eittämättä istuu melkoisen väljästi siihen paksuun 10 sentin ympärysmittaiseen kaluun. Mutta vaginan lämpö saa sen asettumaan tiukasti kalun ympärille.

Tuo RFSU:n isoin malli on itse asiassa vissiin vain sitä varten olemassa, että jos haluaa heti ensimmäisestä työnnöstä asti nylpyttää voimalla menemään, voi laittaa kassitkin sinne sisään. Sen takia siis se ylimääräinen tila tarvitaan. Käytännössä kenelläkään miehellä ei voi olla niin paksu, että kumi täyttyisi muuten. Mutta aika nopeasti tuo tavallinen 53 mm kumikin asettuu tiukasti isohkon 10 senttisen ympärille.

Näin sen täytyy olla. Oliko sulla asus vielä jotain lisättävää tähän, tajuat kuitenkin vähän paremmin nämä jutut?

• "Vastaan asuksen puolesta. Tuo kapeampi kohta kumissa terskan alapuolella pitää kumin tiukasti paikallaan, myös juuresta. Lol."

Noin sen täytyy olla. Mitäs, jos on sen verran lyhyt kikkeli, että tuo kavennus sattuu justiinsa siihen juureen? Silloin on jo vallan passeli ;)

Nyt on keskimitat romahtaneet jo vauhdilla, ja eipä kauaa mene kun mitoiksi tarjotaan 9,5/7,5cm-pituus/ymp.mitta.

• mittarimato

Hetkinen mitäs tuo normi kondomi oikeastaan sanookaan.

Aika hurjalle tuntuu tuo 18,5cm mittainen kondomi, jos se siitä vielä venyy hieman paljon saadaan passeliksi 23cm kaluille rullat poistettuna.
      Elikäs jos keskimitta olisi tuon 14cm miksi ihmessä kondomiin laitettaisiin muutaman prosentin marginaali miesten takia 4,5cm liikaa kumia rullalle?

Tuleekin vanha vitsi mieleen:
      - missä kondomissa on sarjanumerot?
      - en tiedä.
      - rullaapas nysä kulli kortsu suoraksi.

Oli pieni pettymys vitsin kuultuani, kun rullasin sulttaania siinä toivossa ettei sieltä mitään löytyisi, mutta pahkeinen sentään. Koodia pukkasi suoristamisen jälkeen ja siitä alkoi peniskateus kierre päälle.

• fgrewg44

No keskimitta voi olla 14 cm, mutta ei tuo 18,5 cm niin kaukana siitä ole, etteikö kannattaisi juurikin sen mittaisena niitä kumeja valmistaa. Sehän ei haittaa, jos kumi liian pitkä on kun sitä ei tarvitse yrittää kokonaan rullata auki. Mut se vähän haittaa jos kumi olis liian lyhyt.

• Toleranssia oltava

Vittu mitä selittelyä. Oioppa poimitut kortsustasi H-X, nii saat vetää pallitkin kumiin että heilahtaa :)

• Toleranssia oltava kirjoitti:

Vittu mitä selittelyä. Oioppa poimitut kortsustasi H-X, nii saat vetää pallitkin kumiin että heilahtaa :)

H-x vastailee omalla nikillään aloittamiinsa juttuihin...

Asia numero 1: En voisi kuvitella olevani niin tyhmä, että käyttäisin liian löysiä kortsuja, jos tarkoitus olisi saada ne pysymään kyydissä mukana.

Asia numero 2: Mitähän järkeä on sulloa palleja kortsuihin, kun voi mennä ja ostaa omalle pirrilleen käypäisiä kumeja.

Asia numero 3: Jos kondomi muuten käy ja pysyy, niin sitä kaikkea pituutta, jonka nyt tyhmimmätkin varmaan näkivät laittamastani kuvasta, ei tarvitse mykertää siihen kullinpätkän päälle. Jättää sen 5 senttiä rullaamatta. Mutta älkää hyvät pösilöt alkako sinne pallejanne turaamaan.

Asusta taitaa vitutella, kun hän huomasi, että ei pertana se 10 sentin ympärysmittainen, lyijykynänvahvuinen pysykään normikortsussa.
        Ja samalla, tosin aika hitaasti, hänelle heräsi epäilys, että miksiköhän ne valmistaa noin isoja? kumeja, kun kaikilla on ohuet kullít.
        Ja tuon myötä heräsi epäilys myös siitä, että jospa kaikilla ei olekaan... Jospa vain hänellä itsellään on, ja sekös alkoi vitutella vielä enemmän.

Hyvää lämmintä iltapäivää kaikille. Olkaa kiltisti...

• Asus syytön
        h-x kirjoitti:

H-x vastailee omalla nikillään aloittamiinsa juttuihin...

Asia numero 1: En voisi kuvitella olevani niin tyhmä, että käyttäisin liian löysiä kortsuja, jos tarkoitus olisi saada ne pysymään kyydissä mukana.

Asia numero 2: Mitähän järkeä on sulloa palleja kortsuihin, kun voi mennä ja ostaa omalle pirrilleen käypäisiä kumeja.

Asia numero 3: Jos kondomi muuten käy ja pysyy, niin sitä kaikkea pituutta, jonka nyt tyhmimmätkin varmaan näkivät laittamastani kuvasta, ei tarvitse mykertää siihen kullinpätkän päälle. Jättää sen 5 senttiä rullaamatta. Mutta älkää hyvät pösilöt alkako sinne pallejanne turaamaan.

Asusta taitaa vitutella, kun hän huomasi, että ei pertana se 10 sentin ympärysmittainen, lyijykynänvahvuinen pysykään normikortsussa.
        Ja samalla, tosin aika hitaasti, hänelle heräsi epäilys, että miksiköhän ne valmistaa noin isoja? kumeja, kun kaikilla on ohuet kullít.
        Ja tuon myötä heräsi epäilys myös siitä, että jospa kaikilla ei olekaan... Jospa vain hänellä itsellään on, ja sekös alkoi vitutella vielä enemmän.

Hyvää lämmintä iltapäivää kaikille. Olkaa kiltisti...

Märise sinne RFSU:lle, sehän sen 10cm paksuuden julkaisi!

• Häksa
        Asus syytön kirjoitti:

Märise sinne RFSU:lle, sehän sen 10cm paksuuden julkaisi!

RFSU ei ole yhtään linkkiä laittanut tänne tuosta väärästä keskipaksuudesta. Asus on tuota disinfoo levittänyt kymmenissä posteissaan, joten kunnia sille, jolle kunnia kuuluu.
        Jokainen ymmärtää, ettei sellainen mitta voi pitää paikkaansa.

• Sinut on paikannettu!
        Häksa kirjoitti:

RFSU ei ole yhtään linkkiä laittanut tänne tuosta väärästä keskipaksuudesta. Asus on tuota disinfoo levittänyt kymmenissä posteissaan, joten kunnia sille, jolle kunnia kuuluu.
        Jokainen ymmärtää, ettei sellainen mitta voi pitää paikkaansa.

RFSU on sen asian julkaissut internettiin, eli märise sinne!
        Jos sulla asusta vastaan jotain on, niin käy kokeilemassa vetääkö se sinulta nenukin perseesees nyrkillä. Raukka parka et uskalla kuin märistä netissä ja lähetellä joitakin persemittaajien kuvia. Miten voit olla noin katkera ja asialle omistautunut? Syö ne vitun lääkkees ja hae päivitystä läkhityksees sekopää fanaatikko, vittu! Jos et ala lopettelemaan, niin tulen Raaheen ja lätkin sua pataan ihan itse!

• Häksa
        Sinut on paikannettu! kirjoitti:

RFSU on sen asian julkaissut internettiin, eli märise sinne!
        Jos sulla asusta vastaan jotain on, niin käy kokeilemassa vetääkö se sinulta nenukin perseesees nyrkillä. Raukka parka et uskalla kuin märistä netissä ja lähetellä joitakin persemittaajien kuvia. Miten voit olla noin katkera ja asialle omistautunut? Syö ne vitun lääkkees ja hae päivitystä läkhityksees sekopää fanaatikko, vittu! Jos et ala lopettelemaan, niin tulen Raaheen ja lätkin sua pataan ihan itse!

Käy lukemassa se, mitä pollliiisi kertoi nettikäyttäytymisestä :-)

• Brahe
        Häksa kirjoitti:

Käy lukemassa se, mitä pollliiisi kertoi nettikäyttäytymisestä :-)

Oletko Raahesta?

• Häksa
        Brahe kirjoitti:

Oletko Raahesta?

Toivotko minun olevan lähiseudultasi? Muista, että olen nykyään vakituisessa parisuhteessa, enkä nykyään enää opeta miehiä miestenvälisten saloihin lukuisista pyynnöistä(si) huolimatta.

• osta sille

hingselit

• Kasvattajakokelas

Voishan ne pikkukikkeliset kietaista siihen vähäsen jeesusteippiä :))))

• Poraa reikä

kurkkuu tökkäät sitten sinne ja laita jeesusteipillä kiinni tulee sopivan mittainen.

• RELATKAA poizut

Se 6mm jakautuu 10cm matkalle eli sentillä on 0.6mm "ylimääräistä" kumea, joka puree mulkkuun napakasti.
      Millille ei jää kuin 0.06mm eli hiuksen verran löysää, niin se häviää sinne. 10.6cm kortsu menee helpolla 90mm umpärylsellekin ja sen ohuemmat voi pistää pallon yli :)
      Esim 9cm paksu kalu kun on, niin eihän siinä paljoa ole löysää milliä kohti...

• Joku jauhaa pashaa ihan täpöillä. Mikset voi myöntää, ettei asia missään nimessä voi olla noin?

• 43643464

Yeaaah!

• Häksa
        43643464 kirjoitti:

Yeaaah!

Löysä kume puristuu mulukkuun napakasti...???

ARMOOO JA HETI...:D

• Armoa sinulle
        Häksa kirjoitti:

Löysä kume puristuu mulukkuun napakasti...???

ARMOOO JA HETI...:D

Kysy naapurista lainaisko sulle köyttä..

• Häksa
        Armoa sinulle kirjoitti:

Kysy naapurista lainaisko sulle köyttä..

Vanha kunnon asus-vastaus, kun argumentteja ei ole...

Ei ihme etttä palsta koukuttaa. Tätä huumoria ei löydy muualta..:-)

• Hgfhkkkdgh
        Häksa kirjoitti:

Vanha kunnon asus-vastaus, kun argumentteja ei ole...

Ei ihme etttä palsta koukuttaa. Tätä huumoria ei löydy muualta..:-)

No kuka tänne jaksaa parastaan antaa? Tukehdu munaan hintti!!

• pese hampaas taukki
        Hgfhkkkdgh kirjoitti:

No kuka tänne jaksaa parastaan antaa? Tukehdu munaan hintti!!

Sulla Asus taitaapi olla tosi pieni vehe kun pieniä mittoja täällä raivoot. Laihduta pullamaha vähäsen, niin jospa se pieni nappi edes näyttäis vähän isommalta. Pese hampaas ees joskus, aina kun auot sitä mätämonttuas alkaa paska haista. Hyi helevetti, sulla semmoiset harvat keltaiset jäniksen taltat joiden välissä viikontakaista rainbow makkaran jäänteet!

• Asus ihan ite
        pese hampaas taukki kirjoitti:

Sulla Asus taitaapi olla tosi pieni vehe kun pieniä mittoja täällä raivoot. Laihduta pullamaha vähäsen, niin jospa se pieni nappi edes näyttäis vähän isommalta. Pese hampaas ees joskus, aina kun auot sitä mätämonttuas alkaa paska haista. Hyi helevetti, sulla semmoiset harvat keltaiset jäniksen taltat joiden välissä viikontakaista rainbow makkaran jäänteet!

Hah hah:) Puhuu poju nyt itsestään. Minun mallihampaat on geeniperimät ja harjaamisen tulosta.
        Mahahan minulla ei ole iso muuta kuin lihasten takia:) makkaraa rn käytä näitä teidän jauhopaskoja joissa jauhettua paskasuolta ja jauhoja :) no bratwurstia joskus salaatin ja oluen kanssa tai hodarissa kalalla :)Mutta vie se sixpäkkikin muuten mulukusta pari senaa, silti jää vielä 17cm;)

Mutta menkää jonnekkin ongelmajätelaitokselle pyytämään myrkkyä jolla saatte ne legonne jajun ja keltaisuuiden osalta kuntoon ja naapurinne ei tarvitse paskaturpanne hajua nuuhkia, vittu varsinkin kun se maksaa vuokrat itse!

• homo kuten sinäkin
        Asus ihan ite kirjoitti:

Hah hah:) Puhuu poju nyt itsestään. Minun mallihampaat on geeniperimät ja harjaamisen tulosta.
        Mahahan minulla ei ole iso muuta kuin lihasten takia:) makkaraa rn käytä näitä teidän jauhopaskoja joissa jauhettua paskasuolta ja jauhoja :) no bratwurstia joskus salaatin ja oluen kanssa tai hodarissa kalalla :)Mutta vie se sixpäkkikin muuten mulukusta pari senaa, silti jää vielä 17cm;)

Mutta menkää jonnekkin ongelmajätelaitokselle pyytämään myrkkyä jolla saatte ne legonne jajun ja keltaisuuiden osalta kuntoon ja naapurinne ei tarvitse paskaturpanne hajua nuuhkia, vittu varsinkin kun se maksaa vuokrat itse!

Sulle muramahalle harjaaminen on tuttua hommaa kun harrastat seksiä ja olet sitten jo 5 minuutissa täällä kertomassa siitä.

Kuulehan bratwurstipoju, olet ihan ite kertonut että 4 senttiä pullalihaa löytyy häpyluusi päältä, että se niistä lihaksista. Voithan tietenkin todistaa väitteeni paskapuheeksi laittamalla kuvan keskivartalostasi. Mutta sehän vain todistaisi sanani oikeaksi.

Sulla on 11 senttinen ympärysmitaltaan oleva lyijykynä, joten se on ihan sama vaikka olisi 20 senttiä pitkä. Vaiha ne kusenpolttamat alushoususi, kun vahva ammoniakki kirvelee jo vastaantulijoiden silmiä.

• Asus iha ite
        homo kuten sinäkin kirjoitti:

Sulle muramahalle harjaaminen on tuttua hommaa kun harrastat seksiä ja olet sitten jo 5 minuutissa täällä kertomassa siitä.

Kuulehan bratwurstipoju, olet ihan ite kertonut että 4 senttiä pullalihaa löytyy häpyluusi päältä, että se niistä lihaksista. Voithan tietenkin todistaa väitteeni paskapuheeksi laittamalla kuvan keskivartalostasi. Mutta sehän vain todistaisi sanani oikeaksi.

Sulla on 11 senttinen ympärysmitaltaan oleva lyijykynä, joten se on ihan sama vaikka olisi 20 senttiä pitkä. Vaiha ne kusenpolttamat alushoususi, kun vahva ammoniakki kirvelee jo vastaantulijoiden silmiä.

Ei minun teille vitun luusereille mitään tarvitse todistaa :)
        Tosiaan voin laittaa vaikka Svartsenikkerin kropasta kuvanani :)
        Täällähän lajitellaan toisten elimen ja kropan kuvia kyllä, mutta en jaksa alkaa kuvaamaan. Saan muuten kohta pilllua, kun pojat nukkuu :) Pitää antaa emännälle taas hyvät kyydit isoterskaisesta suonikkaasta. Oikeestaan mun Nikolla ei tarvii olla edes hyvä paneen, kun mulukkuni on niin naisen anatomian istuva ;) Vetäkää te vain handuun tai poikakaveria prseeseen hinttarit ;)

• Asus ihan ite
        Asus iha ite kirjoitti:

Ei minun teille vitun luusereille mitään tarvitse todistaa :)
        Tosiaan voin laittaa vaikka Svartsenikkerin kropasta kuvanani :)
        Täällähän lajitellaan toisten elimen ja kropan kuvia kyllä, mutta en jaksa alkaa kuvaamaan. Saan muuten kohta pilllua, kun pojat nukkuu :) Pitää antaa emännälle taas hyvät kyydit isoterskaisesta suonikkaasta. Oikeestaan mun Nikolla ei tarvii olla edes hyvä paneen, kun mulukkuni on niin naisen anatomian istuva ;) Vetäkää te vain handuun tai poikakaveria prseeseen hinttarit ;)

Hah "Niko" voi vittu, buahahaaaaa :) oon vähän kännissä, myönnän..

• olet nolo
        Asus ihan ite kirjoitti:

Pullamössöpoju taisi lipsauttaa poikkiksensa nimen. Hintti mikä hintti!

• Häksa
        Asus ihan ite kirjoitti:

Saat anteeksi. En muutenkaan ymmärrä jollotuksiasi, mutta nyt en sitäkään vähää.

Varo naidessasi vasemman käden peukalon känsää. Voipi viiltää terppaan haavan. Ei isoa, mutta terpan mittaisen.

Jauhat pashaa, kuin Atria pääsiäisen edellä... Hyvä...

• Asus ihan ite
        olet nolo kirjoitti:

Pullamössöpoju taisi lipsauttaa poikkiksensa nimen. Hintti mikä hintti!

Noup. 110% hetero ja siksi realisti.

Tuuppa Kaupungille, niin katsotaan...panen tössä eukon onneen, pesen munan ja kävelen keskustaan.. Wellcome!

• nolooo, oleeet!
        Asus ihan ite kirjoitti:

Noup. 110% hetero ja siksi realisti.

Tuuppa Kaupungille, niin katsotaan...panen tössä eukon onneen, pesen munan ja kävelen keskustaan.. Wellcome!

Panehan Niko onneen, vaikka tuskin sillä sun pelillä kovinkaan isoon onneen saa ketään.

110 % heteroksi itseään sanova on myös varma homon merkki!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      64
      5170
    2. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      66
      2357
    3. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      262
      2342
    4. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      36
      2339
    5. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      19
      1594
    6. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      219
      1448
    7. Taas joku junan alle

Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai
      Loimaa
      49
      1028
    8. Joko luovutat

Mun suhteen?
      Ikävä
      89
      996
    9. Harmittaa...Lampsiinjoen sillat

Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v
      Imatra
      12
      929
    10. Jalat alta

Multa kun veit 😎 👘 🦵🦵🤏
      Ikävä
      66
      927
    Aihe