moi vatsavaivoja mulla oon 16 v poika

9df8d8f89sdf

moro mulle on vatsavaivoja .Oireet on että vatsassa kurisee ja murisee ja pierettää.. ajattelin että johtuu kahvista kun melkeen syksystä lähtien olen juonut kahvin tyhjään vatsaaan aamulla kouluu lähties.nyt oon lopettanu sen ja silti on vatsavaivoja pitäskö mennä lääkärille vai odottaa vielä ja testata että jättäisikö maitotuotteet pois .?

9

343

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 9df8d8f89sdf

      ja lisään vielä että jotuuu käymään vessassa tavallista useemmin

    • 16v myös :)

      Koita toimiiko jos jätät maitotuotteet pois ja muista juoda paljon vettä, itse oon 16v ja juon päivässä 3litraa vettä.. muista myös syödä paljon kuituja niin suolisto alkaa pelaan paremmin :)

    • TohtoriTolonen

      Ei muuta kuin aika lääkärin vastaanotolle.Tässä täytyy nyt tehdä muutamia kokeita.Ehkä suolen tähystys?Kyllä löydetään myös sopiva lääkehoito.Lääkäriin ja heti.

    • Ööperin.Pena

      Moi Markku Ketonen minua kiinnostaa suostua tarjoukseesi tässä viesti-ketjussa !!

      • Kyrvän.eritteet.haisee

        Siis tarjoukseen suostua että syö Markun kyrvän nupilla elikä terskalla pahan makuiseksi ja hajuiseksi läävittyä pizza pohjaa


      • ihan.sairasta.touhua

        Morot ja 'Markku Ketonen' hah hah ja heh heh


    • elintavatkuntoonn

      Prosessoitu suomalainen maito, viljat, sokerit, stressi, keinomakeutusaineet, prosessoidut kasviöljyt (margariinit, levitteet, kasvirasvakermat jne...) ja lisäaineet. Ne kun jättää pois, rauhoittuu elimistö aika monella.

      Viljojen ja/tai maidon (varmista, että pelkästään maidon laktoosi ei aiheuta sinulle ongelmia) karsiminen ei tietenkään ratkaise kaikkien ihmisten kaikkia mahdollisia terveysongelmia, mutta todella monella erittäin nopea ja yksinkertainen tapa parempaan hyvinvointiin, joka ei maksa mitään. Viljaton ja/tai maidoton ruokavalio tuo suurimmalle osalle sitä kokeilevista hyvin nopeasti positiivisia muutoksia mm. seuraavissa asioissa: ihon kunto paranee, vatsa voi paremmin, flunssat ja allergiat vähenevät ja erilaiset, selittämättömät kivut helpottuvat.

      Margariinit ovat varmaan pahin suoliston sairastuttaja. Moni pääsee suolisto-oireista, kun jättää tuon katalyyttisellä vaihtoesteröintimenetelmällä keinotekoisesti kovetetun lamppuöljyn syömättä.

      Margariinit lisäävät suolistosyövän ja suolistosairauksien riskiä. Eli ÄLÄ SYÖ margariinia (40 %, 60 % tai 80 % rasvaa loput vettä) tai kevytlevitettä (rasvaa jokin muu määrä kuin 40 %, 60 % tai 80 % vettä), eikä muitakaan prosessoituja kasviöljyjä ja -rasvoja. Eli vältä elintarvikkeita, joissa on ainesosina: kovetettu kasvirasva, kovetettu kasviöljy, kasvirasva, kasviöljy, auringonkukkaöljy, rypsiöljy, rapsiöljy, camelinaöljy, kovetettu rypsiöljy, kovetettu rapsiöljy, maissiöljy, pellavaöljy, kasvisteroliesterit, palmuöljy, palmurasva, kookosrasva sekä rasvahappojen mono- ja diglyseridit (E471, E472c, E476).


      Kylmäpuristetut luomu kasviöljyt pullossa ovat sen sijaan terveellisiä.



      Syöthän D-vitamiinia?

      D-vitamiinin merkitystä suoliston terveydelle puoltaa se, että suolistossa on D-vitamiinireseptoreita. Lisäksi D-vitamiini säätelee suoliston limakalvon läpäisevyyttä ja suoliston inflammaatiota.

      Veren D-vitamiinipitoisuuden 50 nmol/l tiedetään riittävän riisitaudin estoon, ei kokonaisterveyden ylläpitoon, joka on 100-150 nmol/l. Tämän tason saavuttamiseen aikuinen tarvitsee D-vitamiinia 50-100µg päivässä.



      Mutta jos ruokavalion muutos parempaan ei auta, niin VAADI ehdottomasti tutkimuksia, koska voit sairastaa jotain vakavaa sairautta, joka vaatii hoitoa ja hakeudu välittömästi hoitoon, jos sinulla on esimerkiksi näitä oireita: jatkuva oksentelu, jatkuva kipu, laihtuminen, jatkuva sairastelu, veriripuli, pitkittynyt ripuli, nielemisvaivat, ruuan takertumisen tunne tai jatkuvaa kuumetta.

    • Anonyymi

      Katsokaa nyt mitä kyrpä ja esinahan alta paljastuvat kyrvän nupin tarinoita Markusta puhutaan

    • Anonyymi

      Markku Ketonen imee usein nykyään kyrpää

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      459
      3369
    2. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      451
      3277
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      135
      2918
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      164
      2242
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      8
      2110
    6. 187
      1460
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1367
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1246
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      86
      1232
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1060
    Aihe