moi vatsavaivoja mulla oon 16 v poika

9df8d8f89sdf

moro mulle on vatsavaivoja .Oireet on että vatsassa kurisee ja murisee ja pierettää.. ajattelin että johtuu kahvista kun melkeen syksystä lähtien olen juonut kahvin tyhjään vatsaaan aamulla kouluu lähties.nyt oon lopettanu sen ja silti on vatsavaivoja pitäskö mennä lääkärille vai odottaa vielä ja testata että jättäisikö maitotuotteet pois .?

9

388

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 9df8d8f89sdf

ja lisään vielä että jotuuu käymään vessassa tavallista useemmin

• 16v myös :)

Koita toimiiko jos jätät maitotuotteet pois ja muista juoda paljon vettä, itse oon 16v ja juon päivässä 3litraa vettä.. muista myös syödä paljon kuituja niin suolisto alkaa pelaan paremmin :)

• TohtoriTolonen

Ei muuta kuin aika lääkärin vastaanotolle.Tässä täytyy nyt tehdä muutamia kokeita.Ehkä suolen tähystys?Kyllä löydetään myös sopiva lääkehoito.Lääkäriin ja heti.

• Ööperin.Pena

Moi Markku Ketonen minua kiinnostaa suostua tarjoukseesi tässä viesti-ketjussa !!

• Kyrvän.eritteet.haisee

Siis tarjoukseen suostua että syö Markun kyrvän nupilla elikä terskalla pahan makuiseksi ja hajuiseksi läävittyä pizza pohjaa

• ihan.sairasta.touhua

Morot ja 'Markku Ketonen' hah hah ja heh heh

• elintavatkuntoonn

Prosessoitu suomalainen maito, viljat, sokerit, stressi, keinomakeutusaineet, prosessoidut kasviöljyt (margariinit, levitteet, kasvirasvakermat jne...) ja lisäaineet. Ne kun jättää pois, rauhoittuu elimistö aika monella.

Viljojen ja/tai maidon (varmista, että pelkästään maidon laktoosi ei aiheuta sinulle ongelmia) karsiminen ei tietenkään ratkaise kaikkien ihmisten kaikkia mahdollisia terveysongelmia, mutta todella monella erittäin nopea ja yksinkertainen tapa parempaan hyvinvointiin, joka ei maksa mitään. Viljaton ja/tai maidoton ruokavalio tuo suurimmalle osalle sitä kokeilevista hyvin nopeasti positiivisia muutoksia mm. seuraavissa asioissa: ihon kunto paranee, vatsa voi paremmin, flunssat ja allergiat vähenevät ja erilaiset, selittämättömät kivut helpottuvat.

Margariinit ovat varmaan pahin suoliston sairastuttaja. Moni pääsee suolisto-oireista, kun jättää tuon katalyyttisellä vaihtoesteröintimenetelmällä keinotekoisesti kovetetun lamppuöljyn syömättä.

Margariinit lisäävät suolistosyövän ja suolistosairauksien riskiä. Eli ÄLÄ SYÖ margariinia (40 %, 60 % tai 80 % rasvaa loput vettä) tai kevytlevitettä (rasvaa jokin muu määrä kuin 40 %, 60 % tai 80 % vettä), eikä muitakaan prosessoituja kasviöljyjä ja -rasvoja. Eli vältä elintarvikkeita, joissa on ainesosina: kovetettu kasvirasva, kovetettu kasviöljy, kasvirasva, kasviöljy, auringonkukkaöljy, rypsiöljy, rapsiöljy, camelinaöljy, kovetettu rypsiöljy, kovetettu rapsiöljy, maissiöljy, pellavaöljy, kasvisteroliesterit, palmuöljy, palmurasva, kookosrasva sekä rasvahappojen mono- ja diglyseridit (E471, E472c, E476).

Kylmäpuristetut luomu kasviöljyt pullossa ovat sen sijaan terveellisiä.

Syöthän D-vitamiinia?

D-vitamiinin merkitystä suoliston terveydelle puoltaa se, että suolistossa on D-vitamiinireseptoreita. Lisäksi D-vitamiini säätelee suoliston limakalvon läpäisevyyttä ja suoliston inflammaatiota.

Veren D-vitamiinipitoisuuden 50 nmol/l tiedetään riittävän riisitaudin estoon, ei kokonaisterveyden ylläpitoon, joka on 100-150 nmol/l. Tämän tason saavuttamiseen aikuinen tarvitsee D-vitamiinia 50-100µg päivässä.

Mutta jos ruokavalion muutos parempaan ei auta, niin VAADI ehdottomasti tutkimuksia, koska voit sairastaa jotain vakavaa sairautta, joka vaatii hoitoa ja hakeudu välittömästi hoitoon, jos sinulla on esimerkiksi näitä oireita: jatkuva oksentelu, jatkuva kipu, laihtuminen, jatkuva sairastelu, veriripuli, pitkittynyt ripuli, nielemisvaivat, ruuan takertumisen tunne tai jatkuvaa kuumetta.

• Anonyymi

Katsokaa nyt mitä kyrpä ja esinahan alta paljastuvat kyrvän nupin tarinoita Markusta puhutaan

• Anonyymi

Markku Ketonen imee usein nykyään kyrpää

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      21
      2606
    2. 148
      2244
    3. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2242
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      52
      2139
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1742
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      388
      1617
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1556
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      288
      1436
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1389
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      132
      1389
    Aihe