Mikä ihme näihin otsikossa mainittuihin viesteihin saa ihmiset vastaamaan.....
Jos kaveri vastaa ja kehuu C3:sta, se on hyvä.
Toinen haukkuu, älä osta... Uskon että suurin osa näistä jutuista on ns. mutu juttuja.
Ei kai kukaan osta autoa sillä perusteella että joku toinen tykkää.
Älkää vastatko kysymyksiin "ostanko tai kannattaako".. ei ne ole oikeita tarkoituksenmukaisia..
Sitikka on hieno auto, omistajansa kaltainen.
Ostanko.. Kannattaako..?
5
1175
Vastaukset
- Irmeli
Olen myös ihmetellyt samaa ja päätynyt siihen johtopäätökseen että trollaaja ensin lähettää tämän "kannattaako.." tai "olen kuullut että.." viestin, odottaa vähän aikaa ja vastaa siihen itse ja haukkuu Sitikan muutaman nimimerkin voimin, tässä vaiheessa normaali Sitikan omistaja avaa suunsa ja lopputulos on kaikkien nähtävillä.
Näin se homma etenee.- petteri
...aika vaikea on saada ketään omaa merkkiään haukkumaan, moitteet tulee yleensä jostain ajanveitevittuilijalta. Itsekin on tullut tartuttua tälläiseen, tosin myös yltiökehumiseen.
Jos on oikeasti tiedon tarvetta kannattaa rajata kysymyksiä vähän suppeampaan aihepiiriin, sillätavalla olen itsekin saanut hyvää ja asiantuntevaa tietoa.
- kuin kysyjä
Jos Jussi on sitikan omistaja, niin sitikkaa pitää varoa. Sitikkakin, aivan kuten Jussi, ilmeisesti tietää paremmin kuin minä mitä haluan. Jos vaikka jarrutan, niin sitikkahan saattaa vaikka polkaista kaasun pohjaan.
- xantia -99 1,8 16v SX break
sekä sitä kun kokoajan kysylleen mitä missäkin huollossa tehdään. Eikö kukaan oikeasti osaa lukea huoltokirjasta huoltokohteita.
Sen ymmärään että kysellään missä on ollut hyvä ja toimiva huolto.
Tuntuu vaan tämä uusavuttomuus olevan aika yleistä nykyaikana.
Loppu kaneettiasi on pakko kommentoido jonkun verran. Kirjoitit "sitikka on hieno auto, omistajansa kaltainen". Jos näin on niin kovin hyvää arvosanaa en antaisi tämän palstan perusteella.- Xsaara
tulipa tuossa ajatuksesta tosiaan todettua, jokainen auto on omistajansa kaltainen, jollain voi olla vanha lada, mikä on loistavassa kunnossa ja hyvin pidetty, toisella uusi volvo, mutta aika näyttää millainen omistaja on, eli kyllä se uusi hieno volvokin näyttää rumalta muutaman vuoden jälkeen tai pysyy hienona ja siistinä. Toki tämä ei nyt ihan kaikkea sentään kerro, mutta aika paljon, toisaalt jos iltsensä tuntee, niin autonhan voi ostaa paljolti sen mukaan, tarkoitan , jos tietää , ettei jaksa panostaa autonsa kunnossa pitämiseen... onkohan ihmiset samanlaisia jokaisella elmänalueella, eli päteekö tämä esim: hankitaan auto, ei pidetä siitä huolta, hankitaan koira, ei pidetä siitäkään huolta ;) ??? heh.. tää on nyt vähän tallaista filosofista sekoilua , joka ei ihan kuulu tälle palstalle ;) mutta jos tarkkaan miettii mitä tarkoitan, niin siitä voi jotain löytää...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1254771Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa53402Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1283210Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss272649Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu762385Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy181779Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo91404Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1171265Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?
Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut91233Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky41148