Joka 37. sekunti narkki poseen

hakkakuttusetä

7

114

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • black&white

      Onpas typerää verorahojen haaskuuta pidätellä jonkun risujen tähden.Sillä rahalla ruokkisi monta nälkään kuolevaa lasta ja voisi perustaa vaikka useita lastensairaaloita ym muuta järjellistä toimintaa.

      • sdffsdsfd

        Amerikassa vankilat on yrityksiä ja ne tuottavat voittoa. Sinne tarvitaankin orjatyön tekijöitä.


      • sdfsdfsdffsddf
        sdffsdsfd kirjoitti:

        Amerikassa vankilat on yrityksiä ja ne tuottavat voittoa. Sinne tarvitaankin orjatyön tekijöitä.

        "Prisoners earning 23 cents an hour in U.S. federal prisons are manufacturing high-tech electronic components for Patriot Advanced Capability 3 missiles, launchers for TOW (Tube-launched, Optically tracked, Wire-guided) anti-tank missiles, and other guided missile systems."
        http://www.globalresearch.ca/the-pentagon-and-slave-labor-in-u-s-prisons/25376

        "Who is investing? At least 37 states have legalized the contracting of prison labor by private corporations that mount their operations inside state prisons. The list of such companies contains the cream of U.S. corporate society: IBM, Boeing, Motorola, Microsoft, AT&T, Wireless, Texas Instrument, Dell, Compaq, Honeywell, Hewlett-Packard, Nortel, Lucent Technologies, 3Com, Intel, Northern Telecom, TWA, Nordstrom’s, Revlon, Macy’s, Pierre Cardin, Target Stores, and many more. All of these businesses are excited about the economic boom generation by prison labor. Just between 1980 and 1994, profits went up from $392 million to $1.31 billion."
        http://www.globalresearch.ca/the-prison-industry-in-the-united-states-big-business-or-a-new-form-of-slavery/8289

        Narkkikset on hyviä kohteita orjiksi. Ne ovat jo kadottaneet elämäntarkoituksensa eikä kukaan usein kaipaa heitä. Mani mani mani


      • sdfsdfsdffsddf kirjoitti:

        "Prisoners earning 23 cents an hour in U.S. federal prisons are manufacturing high-tech electronic components for Patriot Advanced Capability 3 missiles, launchers for TOW (Tube-launched, Optically tracked, Wire-guided) anti-tank missiles, and other guided missile systems."
        http://www.globalresearch.ca/the-pentagon-and-slave-labor-in-u-s-prisons/25376

        "Who is investing? At least 37 states have legalized the contracting of prison labor by private corporations that mount their operations inside state prisons. The list of such companies contains the cream of U.S. corporate society: IBM, Boeing, Motorola, Microsoft, AT&T, Wireless, Texas Instrument, Dell, Compaq, Honeywell, Hewlett-Packard, Nortel, Lucent Technologies, 3Com, Intel, Northern Telecom, TWA, Nordstrom’s, Revlon, Macy’s, Pierre Cardin, Target Stores, and many more. All of these businesses are excited about the economic boom generation by prison labor. Just between 1980 and 1994, profits went up from $392 million to $1.31 billion."
        http://www.globalresearch.ca/the-prison-industry-in-the-united-states-big-business-or-a-new-form-of-slavery/8289

        Narkkikset on hyviä kohteita orjiksi. Ne ovat jo kadottaneet elämäntarkoituksensa eikä kukaan usein kaipaa heitä. Mani mani mani

        Vangilla saa teettää tarkoituksenmukaista työtä kustannusten peittämiseksi.
        Kustannuksia ei synny vain vangin pitämisestä, vaan myös siitä mitä vanki on tehnyt ennen vangitsemistaan.

        Lähes jokainen vanki rikkoo jotain ryöstäessään ja huumekauppias rikkoo ihmisten elämiä. Sitä ei pysty edes rahassa mittaamaan, että miten kalliiksi huumekauppias yhteiskunnalle tulee. On töistä poissaoloja, perheväkivaltaa ja sairautta. Nuoret syrjäytyvät herkästi, kun täytyy hankkia aina vain lisää "viatonta" savua joka on NIIN terveellistä, että... paitsi että NOT.

        Parasta on siis, että narkki tekee töitä vaikka telkien takana kuin että hän olisi kadulla ryöstelemässä mummoja saadakseen rahaa huumeisiin.


      • Stadin Arska
        robert_mckeancy kirjoitti:

        Vangilla saa teettää tarkoituksenmukaista työtä kustannusten peittämiseksi.
        Kustannuksia ei synny vain vangin pitämisestä, vaan myös siitä mitä vanki on tehnyt ennen vangitsemistaan.

        Lähes jokainen vanki rikkoo jotain ryöstäessään ja huumekauppias rikkoo ihmisten elämiä. Sitä ei pysty edes rahassa mittaamaan, että miten kalliiksi huumekauppias yhteiskunnalle tulee. On töistä poissaoloja, perheväkivaltaa ja sairautta. Nuoret syrjäytyvät herkästi, kun täytyy hankkia aina vain lisää "viatonta" savua joka on NIIN terveellistä, että... paitsi että NOT.

        Parasta on siis, että narkki tekee töitä vaikka telkien takana kuin että hän olisi kadulla ryöstelemässä mummoja saadakseen rahaa huumeisiin.

        Yksi erinomainen kotimainen esimerkki yhteiskunnan syöpäläisestä on raakkuna1. Mies on 54-vuotias, eikä ole veroja maksellut, mutta aiheuttanut menoja valtavan määrän, koska häntä seuraa jatkuvasti vähintään kymmenen poliisia.


      • Parempi näin
        sdfsdfsdffsddf kirjoitti:

        "Prisoners earning 23 cents an hour in U.S. federal prisons are manufacturing high-tech electronic components for Patriot Advanced Capability 3 missiles, launchers for TOW (Tube-launched, Optically tracked, Wire-guided) anti-tank missiles, and other guided missile systems."
        http://www.globalresearch.ca/the-pentagon-and-slave-labor-in-u-s-prisons/25376

        "Who is investing? At least 37 states have legalized the contracting of prison labor by private corporations that mount their operations inside state prisons. The list of such companies contains the cream of U.S. corporate society: IBM, Boeing, Motorola, Microsoft, AT&T, Wireless, Texas Instrument, Dell, Compaq, Honeywell, Hewlett-Packard, Nortel, Lucent Technologies, 3Com, Intel, Northern Telecom, TWA, Nordstrom’s, Revlon, Macy’s, Pierre Cardin, Target Stores, and many more. All of these businesses are excited about the economic boom generation by prison labor. Just between 1980 and 1994, profits went up from $392 million to $1.31 billion."
        http://www.globalresearch.ca/the-prison-industry-in-the-united-states-big-business-or-a-new-form-of-slavery/8289

        Narkkikset on hyviä kohteita orjiksi. Ne ovat jo kadottaneet elämäntarkoituksensa eikä kukaan usein kaipaa heitä. Mani mani mani

        kuin siirtää työt Kiinaan ja Intiaan.

        Ja parempi kuin P-Korean työleirit....


    • Rakkauden lähettiläs

      Äkkiä en löytänyt kuin vanhan jutun omaisuusrikoksista. http://www.keski-uusimaa.fi/artikkeli/95356-omaisuusrikoksista-pidatetyista-henkiloista-jo-puolet-ulkomaalaisia.

      Raiskauksista tarkkaa tietoa ei oikein saa, koska toisen polven mamut ovat muka "suomalaisia" ja siten vääristävät tilastoja.

      En ole kuitenkaan pitkään aikaan nähnyt yhtää rikosuutista jossa tekijöiksi peittelystä huolimatta olisi oikea kantasuolamalainen. Alkaa tuntumaan siltä, että kaikki rikokset ovat ulkomaalaisten tekemiä, eritoten törkeät raiskaukset ja vanhusten ryöstöt.

      Vielä kehtaavat väittää, että maahanmuuttajista on meille enemmän hyötyä kuin kuluja. Ei voi mitenkään pitää paikkaansa, koska tietuistä ryhmistä lähes jokainen on työtön ja työhaluton. Niistäkin joiden suku on tullut 500 vuotta sitten harjoittelemaan kotoutumista.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1135
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      948
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      694
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      78
      684
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe