Norjan KURT

Harvahammas

Todella törkeästi, mutta toisaalta rehellisesti world idols kisan tuomarit analysoivat Kurtin ulkonäköä ja sen merkitystä hänen mahdolliseen menestykseensä.
Yksikin sanoi, että normaali tapauksessa sinun näköisesi kanssa ei koskaan tehtäisi levytys-sopimusta.

Toisaalta ihmettelen, ettei Kurtin pärstästä ja hiuksista muka saataisi esittelykelpoisia pienellä vaivalla. Kaveri todella näyttää siltä, kun olisi juuri herännyt ja käynyt parturissa kaksi vuotta sitten.
Hampaiden välissä oleva rakokin lienee korjattavissa?

Kaikkein suurin ihme on, ettei Kurt näytä olevan moksiskaan hänen ulkonäköönsä kohdistuvista kommenteista.

Eihän Suomen Idols kisassakaan jonkun Victoria Shuudifonyan lihavuutta käsitelty pienimmälläkään tavalla, vaan hänen voittomahdollisuuksiaan hehkutettiin tuomareiden taholta viimeiseen saakka, vaikka oli mielestäni päivänselvää, ettei moisesta höröttävästä pullukasta koskaan tulisi voittajaa, vaikka laulaisi mitenkä.
Victoria Shuudifonyalle skuitenkin lohdutuksena voisi sanoa, että läskeistä pääsee eroon ja hörötystä varmaan voi harjoitettelulla vähentää, joten hänellä on vielä tulevaisuus edessä.
Ehkä olisi ollutkin hyvä, että joku olisi hänelle suoraan sanonut, että hänen voittonsa jäi 20 kilon ja sadan hörähdyksen päähän voittajasta.

Vaikka eipä se Hannakaan mikään mallin mitoissa oleva tyttönen ole, toisin kuin finaalisteista ihanin Anniinan Karjalainen ja miksei Sonjakin, joka vielä oli hieman nuori.

8

576

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eräs MJ-fani

Eli sinun mielestäsi sitä ulkonäköä kuunnellaan? Huh huh... Otetaanpa esimerkkinä joitakin suomalaisia laulajia/bändejä. Eppu Normaali, Yö, Anssi Kela jne. Eivät hekään ole mitään mallin näköisiä kasvoiltaan ja vartaloiltaan, mutta silti on menestystä tullut. Olisikohan siinä se, että nämä kyseiset artistit osaavat oikeasti laulaa ja tehdä musiikkia, jota kuunteleva yleisö arvostaa ulkonäköä enemmän?

• moore

sinä joka kirjoitit ensimmäisen kerran,et varmaan itsekkään ole mikään malli. mutta vaikka olisitkin niin lahjoja sinulla laulamiseen ei varmaankaan ole. ei laulukisan voittajan ääni perustu mahaan tai harvahampaisiin. onhan tietysti nämä britney spearssit ja antti tuiskut joille liveääni on vähän vieras sana, mutta ulkonäkö tärkeämpääkin tärkeämpi

• Jani on paras, Antti vessan...

Enhän minä missään ole sanonut, että minua haittaa ulkonäkö. Lue kirjoitukseni uudelleen. Syy miksi kirjoitin, oli hämmästymiseni siitä tavasta, jolla tuomaristo kohteli Kurttia.
        Sen jälkeen analysoin sitä, että olisiko kuitenkin hyvä (tai huono) jos kilpailijoille kuitenkin rehellisesti kerrottaisiin myös ulkonäösä arvio. Onhan selvää, että idols-kisojen tapaisissa kilpailuissa ulkonäöllä on merkitystä, vaikka minulle sillä ei ole merkitystä. Oma suosikkini olikin Jani wickholm.
        Victoriasta taas olen sitä mieltä, että hän olisi kauniimpana tai sanottakoon pelkästään laihempana varmaan ollut kisaamassa ykkös-sijasta. Tämäkään ei ollut minun oma mielipiteeni, vaan arvio siitä miten Suomen kansa olisi käyttäytynyt, jos Victoria olisi ollut hoikka.
        Ja vielä Hanna Pakarisesta. Kyllä Hanna on takapuolestaan hieman pyöreä ja vatsassa näkyy joitakin "ylimääräisiä" myhkyröitä. Ja tämä mielipide noteerattakoon vain Suomen pop-idols tittelin yhteydessä ei verrattassa Hannaa keskinmääräiseen hänen ikäiseensä tyttöön.
        Elikkä, kun on kysymys tälläisen alan "huipusta", voi tason vaatia olevan keskinmääräistä korkeampi. Vai oletteko nähneet jossakin Music Televisionin kanavilla lauleskelevan jonkun jonka painoindeksi edes lähentelee 20? No on siellä muutama, Kemopetrolin laura ja Shawnin naislaulaja

• Eräs MJ-fani
        Jani on paras, Antti vessan... kirjoitti:

Enhän minä missään ole sanonut, että minua haittaa ulkonäkö. Lue kirjoitukseni uudelleen. Syy miksi kirjoitin, oli hämmästymiseni siitä tavasta, jolla tuomaristo kohteli Kurttia.
        Sen jälkeen analysoin sitä, että olisiko kuitenkin hyvä (tai huono) jos kilpailijoille kuitenkin rehellisesti kerrottaisiin myös ulkonäösä arvio. Onhan selvää, että idols-kisojen tapaisissa kilpailuissa ulkonäöllä on merkitystä, vaikka minulle sillä ei ole merkitystä. Oma suosikkini olikin Jani wickholm.
        Victoriasta taas olen sitä mieltä, että hän olisi kauniimpana tai sanottakoon pelkästään laihempana varmaan ollut kisaamassa ykkös-sijasta. Tämäkään ei ollut minun oma mielipiteeni, vaan arvio siitä miten Suomen kansa olisi käyttäytynyt, jos Victoria olisi ollut hoikka.
        Ja vielä Hanna Pakarisesta. Kyllä Hanna on takapuolestaan hieman pyöreä ja vatsassa näkyy joitakin "ylimääräisiä" myhkyröitä. Ja tämä mielipide noteerattakoon vain Suomen pop-idols tittelin yhteydessä ei verrattassa Hannaa keskinmääräiseen hänen ikäiseensä tyttöön.
        Elikkä, kun on kysymys tälläisen alan "huipusta", voi tason vaatia olevan keskinmääräistä korkeampi. Vai oletteko nähneet jossakin Music Televisionin kanavilla lauleskelevan jonkun jonka painoindeksi edes lähentelee 20? No on siellä muutama, Kemopetrolin laura ja Shawnin naislaulaja

Jaahas, vai niin... Yhdessä kohtaa sanoit että "Kaikkein suurin ihme on, ettei Kurt näytä olevan moksiskaan hänen ulkonäköönsä kohdistuvista kommenteista." Miksi pitäisi olla? Käsittääkseni sillä ulkonäöllä ei edelleenkään lauleta...

Vaikka väitätkin, ettei sinua haittaa ulkonäkö, ensimmäisestä viestistäsi sai juuri päinvastaisen vaikutelman. Sori, ei voi mitään.

• joku

Kurt on musta kyllä tosi lutunen... Se Anniina kyl on aika hiirulainen! Ha ha uuhhaaa

• Dimmer

Sitäkö tarkoitit kun sanoit ettei ole mallinmitoissa?

No huhhuh.
      On sullakin vähän todellisuudentaju hämärässä.
      Hannalla tuskin on ylimäärästä kiloa missään.

• kurtti

Mulle on ainakin aivan sama miltä Kurt Nielsen tai kukaan muukaan artisti näyttää!! Musiikkihan se pääasia on. Ja itse pidän Kurtin musiikista todella paljon, mielestäni hänellä on kaunis lauluääni.

• tanja

siis tää on just niin naurettavaa, että nykyään tuijotetaan vaan ulkonäköön! helvetti musiikki se on se tärkein eikä muusikon ulkokuori! jos ihmistä ei mielletä hyvän näköiseksi, siitä yritetään väkisin tehdä sellainen meikeillä, vaatteilla ym! waah!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      38
      3672
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      28
      3232
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      69
      2878
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      91
      2720
    5. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      1748
    6. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      81
      1699
    7. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      22
      1518
    8. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      28
      1507
    9. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      28
      1478
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1474
    Aihe