niirala raja asema

businestour

Eilen taas helvetilliset jonot. On se jännä kun aina kun käy näkee samat romut ylittämässä rajaa. On se kumma jos eläkeläisukko ajaa päivässä tankillisen. Onko nämä niitä paljon huhuttuja businnes toureja ?

24

1014

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • alanklasa

      Itsekkin aina ihmettelen miten hopeisesta 240 volvosta voi aina ollla bensa loppu. Käy päivittäin jopa kahdesti. Viisumi pois tommoisilta väärinkäyttäjiltä.

      • olikujhygt

        Olet ilmeisesti itsekin kulkemassa monta kertaa päivässä sinne kun tiedät että tietty auto kulkee kerran tai kaksi kertaa päivässä sinne.
        Mistä siis muuten tiedät?

        Osuiko omaan nilkkaan?


    • KaikkienKaveri28

      Eiköhän anneta jokaisen rauhassa matkata rajan takana ihan mielin määrin, kun ovat viisumistaan maksaneet. Mistä voit tietää, etteivätkö hoidata esim. hampaitaan tms, Sortavalassa, siellä kun se on paljon halvempaa. Kateus vie kalatkin vedestä.

      • alansla

        En itse käy kun kerran vkossa. Mutta tiedän tämän volvo kuskin joka käy todella useasti.


      • DVFGHYJUHYGTFR
        alansla kirjoitti:

        En itse käy kun kerran vkossa. Mutta tiedän tämän volvo kuskin joka käy todella useasti.

        Herää vieläkin kysymys mistä tiedät jos itse vaan kerran viikossa.
        Ja aika kova kulutus sinullakin autossa jos kerran viikossa pitää tankata.
        Millaisella bensarosvolla ajelet?


      • Jaa..
        DVFGHYJUHYGTFR kirjoitti:

        Herää vieläkin kysymys mistä tiedät jos itse vaan kerran viikossa.
        Ja aika kova kulutus sinullakin autossa jos kerran viikossa pitää tankata.
        Millaisella bensarosvolla ajelet?

        Et näköjää siekää kokemuksen puutteessa osannu ajatella että jotkut voip käyvä vielä töissäkii, ja siihe tarvitaa autoo ja auto tarvihtee bensaa!
        Oliko yllätys?
        Joku 700km viikossa työmatkoihi ei oo vielä paljokaa, ja sen lisäks muutakii liikkumista on normaalilla immeisellä.


    • Tuasko se...?

      Ei helevata! Ootteko te jo kateellisia näille ulkomailla tankkaavillekin? Kirppu siinä rutisee toiselle kirpulle. Kova on kuhina penniläjällä...

    • ikyujhgtrfed

      Helvettiäkös te sinne venäjälle menette tankkaamaan jos noin ottaa pattiin?
      Tankatkaa suomessa ja pysykää täällä niin ei tarvitse valittaa ainakaan tuosta.

      Oma valinta jos sinne eksyy!

    • jaa..!

      joku 700km viikossa työmatkoihi ei oo paljonkaan? mites on,käytätkö verotuksessa vähennyksinä kilometrikorvauksia,vai maksaako työnantaja (verotonta)korvausta oman autonkäytöstä? taidat olla suurempi hyötyjä itätankkauksesta,vituttaa varmaan että siellä on muitakin...!

      • Jaa..

        En todellakaan käytä verotuksessa minkaanlaisia kilometrikorvauksia koska niitä ei makseta työkyvyttömyyseläkeläiselle. (Selän välilevy ja sydän ongelmat)


    • volvo 244

      kilometri korvaukset (45snt per kilometri) lyö kyllä leiville puikkolan 92 (66snt)

      Miellelläni ajan työmatkoja :)

    • Ulkomailla lomaillaa

      Tankkaus kotimaassa ja kla:han asti.

      • subarin voima

        Itse ajattelin lähteä täysmittaiselle businnes tourille. Kohta puoliin. Jos se ei ketään haittaa.


    • 8888

      Tohmajärveläiset taas kateellisena kyttäävät toisiaan. Heitä vaan harmittaa kun eivät itse pääse halvan bensan ja rakkauden luo, Oma vaimo kun ei laske, eikä anna.

      • Kyttäri

        Oliko kiva kytätä?


    • sfqwerq2343223re

      Voi v*ttu mitä idiootteja!

      Olla katkera jos joku käy tankkaamassa halpaa!
      Entäs nämä helsingin herrat mitkä ajelee sinunkin piikkiin taksilla?
      Ennemin minä valittaisin heistä kun jostain volvo kuskista..

      • Huom!

        No juu..
        Sinälläänhän pitäisi olla tyytyväinen että pohjoiskarjalaisillakin on edes joitain pieniä etuuksia käytettävinään, sillä yleensähän tämä osa maata on unohdettu tai ainakin jätetty heikommalle osalle valtiovallan taholta. Tuo alkoholin tuonti / salakuljetus lienee melko vaatimatonta siihen verrattuna mitä Eestistä rahdataan luvallisilla(kin) keinoin, sillä harvemmin esimerkiksi Niiralan tullissa on näkynyt pakettiautollisia viinalasteja.


      • pimeämies123

        Ajelkkoot helsingin herrat vaikka suklaajunalla. Ei kiinnosta vittuakaan teen pimeää duunia enkä maksapennin latia veroja. Ei suomi tarvitse veroeuroja muuhun kun poliitikkojen lellimiseen.


    • businestour

      Itse en aja kovinkaan paljon kun terveys reistailee mutta annan pojalle ja tytölle bensat.Minä eläkeellä jouvan käymään tankkaamassa.Toiset käy tiheämmin tankkausreissulla

    • aaaaaaaaaaiiiiiiia

      Onko rajan takana saatavana intiimiä seuraa päiväkäynnillä? Mietin viisumin hankintaa. Tankin täyttämisen lisäksi kiinnostaisi "tyhjennys"

    • Ei hyvää päivää

      Eipä olisi uskonut, että joku suuttuu siitä, että joku tuntematon käy venäjällä tankilla, herää kysymys miten asia kuuluu kenellekään, saa vaikka käydä 100 kertaa siellä jos siltä tuntuu, ei se ole keneltäkään pois.


      Enkä ole siis paikallisia, googlen kautta sattumoisin löysin tämän ketjun ja hyvät naurut sain tästä.

      • No,

        mistäpä sitä ei internetissä valitettaisi. Yleensähän on niin että kaikki muu ja muut on syvältä hanurista paitsi itse kirjoittajat, ja kohteethan ei lopu.
        Ei uskoisi miten suunnattomasti idioottimaisuutta ja järjenpuutetta ihmisistä löytyy, ja sitä olisi osannut edes aavistaa ennen kuin netti paljasti karun totuuden.
        Vaikuttaa kuin suurin osa kansasta olisi psykiatrista hoitoa vailla, mutta todennäköisesti useimman kohdalla se olisi jo liian myöhäistä sillä viimeinenkin järki on jo kaukana hämäränrajan tuolla puolen, eikä sieltä ole enää paluuta normaaliinmaailmaan.


    • Luttero

      Jumalauta että närkästää. Postiki reistaa, naapuri valittaa, eukko ei anna ja ulosottomies vei telekkarin ja eukko ei anna ja Pohjois-Korean diktaattori soitti vihapuhelun ja jäätelö ei myy, kun itseään ja eukko ei anna.

    • en hitos tee työtä

      Kertovat jotta tämän palstan vinkujat eli ne jotka kannattavat vapaata elämää, myyvät bensat ja sen takia pitää poiketa useasti Venäjällä. Nyt suomen hallitus on antanut rajavirkamiehille ison lisäpotin jolla ruvetaan käryttämään näitä verokiertäjiä Tohmajärvellä. Siis lisäporukkaa jotka majoittuvat sisämaan puskiin otollisille tankintyhjennysautotalleille. Voi h...vetti. ei tätä rehellinen rosmo kestä eikä ymmärrä. Rupean lakkoon stana. Venäjän meininki on saatava suomeen ja heti, ei valvontaa vaan kunnon korruptio. Onneksi vaan tohmajärvi on valvonnassa, hahahahaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      249
      2226
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      82
      1866
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      75
      1555
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      123
      1305
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      64
      1180
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1135
    7. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1066
    8. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      11
      1064
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      980
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      891
    Aihe