Ehkä pieni muistutuksen sana on paikallaan, varsinkin kun varmaan moni pääsi aloittamaan harrastuksensa suoraan vesillelaskun jälkeen näissä suotuisissa sääoloissa. Vanha juttu, mutta näkyy usein unohtuvan. Lämmitintä on syytä käyttää välillä vaikka olisi millaiset helteet. Varsinkin syketyyppiset (nykyisin ei juuri muita käytetäkään) polttoainepumput ovat "herkkiä" pitemmille seisokeille, tuppaavat jumiutumaan. Vielä tulee kylmiäkin kelejä ja silloin taas tarvitaan lämmittimiä.
Hyvää loppukesää vaan kaikille!.
Pientä muistettavaa...
6
306
Vastaukset
- 17+5
Noin se webaston 2000 manuska sanoo, että kolme viikon välein 15 minsaa pitää käyttää. Esim vanhan wallas 1300 manuska ei sanonut vaikka olisi ollut syytä.
- -rääkkääkkääjätär-
Se nyt on vaan jokaisessa aparaatissa että välillä on niitä käytettävä jotta toimintakunto pysyy kunnossa.
Auton ilmastointiakin pitää käyttää talvipakkasillakin jotta kunto pysyy eli tiivisteet ei pääse kuivumaan.
Minäkin rääkkään sillointällöin moottorisahaani ihan toimintakunnon ylläpitämiseksi. Tosin en huudata sitä sunnuntaina kuten ruohonleikkaajat yleensä. Juuri näin. Sitten toinen asia on vielä, että jos se lämmitin ei toimi nyt, ei se itsestään ala heinäkuussakaan toimimaan, jos vaikka satttuu ne kehnommat kelit sitten tulemaan.. Vaikka ajatus tuntuu etäiseltä, niin vielä sen ehtii huoltaa toimimaan ennen kesälomia.
- Ahtipursiainen
Mä olen aina ollut siinä uskossa, että mikä ittestään lakka toimimasta , se alkaa myös ittekseen toimimaan. Niin alkoi mulla juuri äsken polttoainetankin mittarikin. Eli jos se on niin tarkalla, että ilman ulkoista vaikutusta lakkaa toimimasta, se on hyvin lähellä toimivuutta.
- 8+18=26
mun lämppäri on 6 kk käyttämättä joka vuosi ja aina on toiminut, miksi ihmeessä kesällä pitäs olla vähän väliä sitä starttailemassa?
- pökköä pesään
Sitäpä passaakin sitten kummastella kun jonkin kerran ei lähdekään tulille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1397840Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde412019Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251960- 911663
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801585Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071040Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5989- 50945
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34822