Älkää vain luulko, että joku sinfonia on tajuttu heti kun se on yhdesti kuunneltu.
Sinfoniat avautuvat vasta lukuisten kuuntelujen jälkeen. Vähitellen tajuaa sen sisällön laa-ja-a-lai-suu-den
En ole koskaan kuullut popbiisiä joka kestäisi loputtomasti kuuntelukertoja. Jos sellainen on olemassa, mikä biisi?
Sinfoniat ovat paljon antoisampia kuin ensiksi ehkä mietitte
Kuunnelkaa lisää
27
74
Vastaukset
- xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
- xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
- xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
- xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
- xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
- xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
- xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
- xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
- xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
- xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
- xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
- xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
- dhönninomabiisi
- Lennonkusee
- Viuluharjoittelija
Naurettava.
- Lennonkusee
- Pianonoviisi
Naurettavampi.
- Lennonkusee
- Kosketinpuuppailija
Naurettavin.
- Lennonkusee
Ymmärrän kyllä että Lennonin renkutusten ystäville Mendelssohnin ja Mozartin musiikin absoluuttinen kauneus ei avaudu.
- sgsgsggsgd
Ei todellakaan. Ei tällä palstalla. Ylläpitoko noita viestejä tekee?
- Dhommi´´
sgsgsggsgd kirjoitti:
Ei todellakaan. Ei tällä palstalla. Ylläpitoko noita viestejä tekee?
Mendelssohn on Mozartin jälkeen lapsinero numero 1! Mendelssohnin viulukonsertto ja monet muut ovat UPEAA
- Igor Stravinsky Jr.
Sinfonia: tarpeeton musikillisen egopöhöilyn pitkästyttävä ilmaus.
Eivät kiinnosta ketään, eivätkä ole koskaan kiinnostaneetkaan.
No, onneksi tuohonkin sääntöön on ainakin yksi poikkeus:
http://www.youtube.com/watch?v=fG6du4OeRQA. - dHOMMI´´
Sinfoniat ovat parasta musiikkia, aina.
Miksi joku väittää etteivät olisi? - Igor Stravinsky Jr.
Oho, jotain meni pieleen ja yllä linkki jäi jotenkin vajaaksi.
Joten siis ainoa kuuntelun arvoinen sinfonia mitä koskaan on tehty:
http://www.youtube.com/watch?v=fG6du4OeRQA
Kraftwerk - Ananas Symphonie - Dhommi´´
Sinfoniat, kuten Haydnin Lontoon-sinfoniat, Mozartin 39-41 ja Beethovenin 5-9, Brahmsin 3-4 ovat MAAILMAN PARASTA MUSIIKKIA.
Asiasta kaikki muusikot ovat samaa mieltä maailmassa.
Eri mieltä on: Kannabista käyttävä äoltaan 70-80 välillä operoiva alimman sivistysluokan pässi.- kannabisdhommi
"Asiasta kaikki muusikot ovat samaa mieltä maailmassa"
Sinulla on laaja tuttavapiiri, kun tunnet kaikki muusikot :D Harmi vain sinun kohdallasi on, ettei heistä kukaan tunne sinua :D :D
Herää jo huumehuuruisesta fantasiastasi ja myönnä totuus: klassinen on marginaalimusaa ja menestyy huonosti popin, rokin ja kaiken muun musiikin rinnalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1176096Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334217- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582120Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441892- 1441819
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579