Putaan katsastus

exasiakas1

Tulipa käytettyä autoa putaan katsastuksessa. Joku pahemman sortin palvelu/asenneongelma oli tällä vanhemmalla insinööri "herrasmiehellä". Ei siinä mittään vioista saa pompauttaa, mutta asiakaspalvelua on tämäkin toimiala nykypäivänä. Tänään käytin näyttämässä autoa uusintakatsastuksessa ja tämä samainen insinööri ylimielisen oloisena "herroitteli" meikäläistä,,hohhoijaa. Sääli sillä nyt perheen kakkosauton katsastus tehdään muualla (tod.näk Haapalehdon katsastus). Plussaa annan siitä ettei toimistotyöntekijä ottanut uusintakatsastuksesta mitään näin pikkuvian takia!

8

2720

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • käytän edelleenkin

Eihän itselläsi ole asenneongelmaa, kun ylimielisyydeksi ajattelet puhuttelutapaa..? Mukavia ukkoja siellä on...

• Hyvät sulle p...t m.

Kaipa meillä kaikilla on oma käsitys palveluista, mutta koeta kestää, herraseni :)).

• vanhempi naishlö

Sattui vissiin huono päivä katsastusmiehelle. Itse sain häneltä erittäinkin hyvän palvelun, ja vastasi kaikkiin kysymyksiini seikkaperäisesti, vaikka saatoin kysellä tyhmiäkin.

• hyvää

minä käytin renault meganen katsastuksessa samassa paikassa
      palvelu oli erinomaista.
      autossa ei vikoja ollut ja vm 1997 jo kolmas vuosi ilman vikoja.
      Te jotka haukutte kyseistä asemaa epäilen ettei autonne ole kunnossa.

• oma syy?

Olen käyttänyt useasti autoa siellä. Yhden kerran olen saanut siellä huonoa palvelua monta vuotta sitten. Itsehän provosoinnin aloitin... Nykyisin uudempi auto alla ja katsastuskin sujuu ongelmitta ko. asemalla.

• spaddu

jeps, sinne on tullunna joku vanha spadu hommiin.Aevan päällikkö jonku mielestä;)

• ekimanner

Paikassa ei mitään vikaa. On tullut käytyä. Joskus on menty suorilta läpi ja joskus on tehty vähän remonttia ku on aihetta ollut.

• Kävin putaan katsastuksessa ja katsastusmies väitti, että autosta on jousi poikki. Hylkäys tuli. Tarkastin asian itse ja huomasin, että kaikki on kunnossa. Kävin sen jälkeen näyttämässä autoa toisella asemalla. Ja läpi meni. Putaan katsastus on iltasanomien mustalla listalla, https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000001863475.html. Ei kannata käydä. Kuuluu autoilijan avainasemat ketjuun.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      62
      1085
    2. Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?

Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan
      Maailman menoa
      76
      869
    3. Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan

Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli
      Jämsä
      72
      835
    4. Mitä haluaisit kysyä tänään

Kaivatultasi? Anna jokin tunniste itsestäni tai hänestä.
      Ikävä
      62
      770
    5. En välitä sinusta yhtään

Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.
      Ikävä
      52
      743
    6. Ei se nainen edes oo

mitenkään nätti 🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      67
      717
    7. Poliisi yritti murhata mopopojan

Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti
      Maailman menoa
      333
      714
    8. Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"

Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk
      Kotimaiset julkkisjuorut
      8
      692
    9. Olen luovuttanut

Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik
      Ikävä
      35
      642
    10. Mersumies201

Oli tänään hyrskällä melekoosen tehokas 124 liikenteessä. Ei paljon vastamäki haitannu....
      Hyrynsalmi
      16
      540
    Aihe