Putaan katsastus

exasiakas1

Tulipa käytettyä autoa putaan katsastuksessa. Joku pahemman sortin palvelu/asenneongelma oli tällä vanhemmalla insinööri "herrasmiehellä". Ei siinä mittään vioista saa pompauttaa, mutta asiakaspalvelua on tämäkin toimiala nykypäivänä. Tänään käytin näyttämässä autoa uusintakatsastuksessa ja tämä samainen insinööri ylimielisen oloisena "herroitteli" meikäläistä,,hohhoijaa. Sääli sillä nyt perheen kakkosauton katsastus tehdään muualla (tod.näk Haapalehdon katsastus). Plussaa annan siitä ettei toimistotyöntekijä ottanut uusintakatsastuksesta mitään näin pikkuvian takia!

8

2482

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • käytän edelleenkin

Eihän itselläsi ole asenneongelmaa, kun ylimielisyydeksi ajattelet puhuttelutapaa..? Mukavia ukkoja siellä on...

• Hyvät sulle p...t m.

Kaipa meillä kaikilla on oma käsitys palveluista, mutta koeta kestää, herraseni :)).

• vanhempi naishlö

Sattui vissiin huono päivä katsastusmiehelle. Itse sain häneltä erittäinkin hyvän palvelun, ja vastasi kaikkiin kysymyksiini seikkaperäisesti, vaikka saatoin kysellä tyhmiäkin.

• hyvää

minä käytin renault meganen katsastuksessa samassa paikassa
      palvelu oli erinomaista.
      autossa ei vikoja ollut ja vm 1997 jo kolmas vuosi ilman vikoja.
      Te jotka haukutte kyseistä asemaa epäilen ettei autonne ole kunnossa.

• oma syy?

Olen käyttänyt useasti autoa siellä. Yhden kerran olen saanut siellä huonoa palvelua monta vuotta sitten. Itsehän provosoinnin aloitin... Nykyisin uudempi auto alla ja katsastuskin sujuu ongelmitta ko. asemalla.

• spaddu

jeps, sinne on tullunna joku vanha spadu hommiin.Aevan päällikkö jonku mielestä;)

• ekimanner

Paikassa ei mitään vikaa. On tullut käytyä. Joskus on menty suorilta läpi ja joskus on tehty vähän remonttia ku on aihetta ollut.

• Kävin putaan katsastuksessa ja katsastusmies väitti, että autosta on jousi poikki. Hylkäys tuli. Tarkastin asian itse ja huomasin, että kaikki on kunnossa. Kävin sen jälkeen näyttämässä autoa toisella asemalla. Ja läpi meni. Putaan katsastus on iltasanomien mustalla listalla, https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000001863475.html. Ei kannata käydä. Kuuluu autoilijan avainasemat ketjuun.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      40
      3067
    2. Kaksi tyttöä putosi

Minkä takia ne tytöt katolle oli kiivenny?
      Helsinki
      80
      2861
    3. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      189
      2465
    4. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      36
      2185
    5. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      20
      1493
    6. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      23
      1403
    7. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1396
    8. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      10
      1284
    9. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      13