Putaan katsastus

exasiakas1

Tulipa käytettyä autoa putaan katsastuksessa. Joku pahemman sortin palvelu/asenneongelma oli tällä vanhemmalla insinööri "herrasmiehellä". Ei siinä mittään vioista saa pompauttaa, mutta asiakaspalvelua on tämäkin toimiala nykypäivänä. Tänään käytin näyttämässä autoa uusintakatsastuksessa ja tämä samainen insinööri ylimielisen oloisena "herroitteli" meikäläistä,,hohhoijaa. Sääli sillä nyt perheen kakkosauton katsastus tehdään muualla (tod.näk Haapalehdon katsastus). Plussaa annan siitä ettei toimistotyöntekijä ottanut uusintakatsastuksesta mitään näin pikkuvian takia!

8

2363

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • käytän edelleenkin

Eihän itselläsi ole asenneongelmaa, kun ylimielisyydeksi ajattelet puhuttelutapaa..? Mukavia ukkoja siellä on...

• Hyvät sulle p...t m.

Kaipa meillä kaikilla on oma käsitys palveluista, mutta koeta kestää, herraseni :)).

• vanhempi naishlö

Sattui vissiin huono päivä katsastusmiehelle. Itse sain häneltä erittäinkin hyvän palvelun, ja vastasi kaikkiin kysymyksiini seikkaperäisesti, vaikka saatoin kysellä tyhmiäkin.

• hyvää

minä käytin renault meganen katsastuksessa samassa paikassa
      palvelu oli erinomaista.
      autossa ei vikoja ollut ja vm 1997 jo kolmas vuosi ilman vikoja.
      Te jotka haukutte kyseistä asemaa epäilen ettei autonne ole kunnossa.

• oma syy?

Olen käyttänyt useasti autoa siellä. Yhden kerran olen saanut siellä huonoa palvelua monta vuotta sitten. Itsehän provosoinnin aloitin... Nykyisin uudempi auto alla ja katsastuskin sujuu ongelmitta ko. asemalla.

• spaddu

jeps, sinne on tullunna joku vanha spadu hommiin.Aevan päällikkö jonku mielestä;)

• ekimanner

Paikassa ei mitään vikaa. On tullut käytyä. Joskus on menty suorilta läpi ja joskus on tehty vähän remonttia ku on aihetta ollut.

• Kävin putaan katsastuksessa ja katsastusmies väitti, että autosta on jousi poikki. Hylkäys tuli. Tarkastin asian itse ja huomasin, että kaikki on kunnossa. Kävin sen jälkeen näyttämässä autoa toisella asemalla. Ja läpi meni. Putaan katsastus on iltasanomien mustalla listalla, https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000001863475.html. Ei kannata käydä. Kuuluu autoilijan avainasemat ketjuun.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      85
      3097
    2. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      319
      2741
    3. Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken

ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi
      Maailman menoa
      191
      1516
    4. Voi kulta rakas

Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �
      Ikävä
      62
      1202
    5. Martinan firma haastettiin käräjille

Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      240
      1161
    6. Miksi haluat satuttaa

Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano
      Ikävä
      28
      1011
    7. Toivotko vielä et

Päätyisimme yhteen?
      Ikävä
      79
      967
    8. Ketä sinä

Odotat oikeasti. Miksen sulle totta olla saa.
      Ikävä
      117
      960
    9. Miksi ette halua kaivattuanne

Yksi syy tai tekosyy.
      Ikävä
      70
      948
    10. Sano nyt mitä

Sinä oikein haluat?
      Ikävä
      72