Putaan katsastus

exasiakas1

Tulipa käytettyä autoa putaan katsastuksessa. Joku pahemman sortin palvelu/asenneongelma oli tällä vanhemmalla insinööri "herrasmiehellä". Ei siinä mittään vioista saa pompauttaa, mutta asiakaspalvelua on tämäkin toimiala nykypäivänä. Tänään käytin näyttämässä autoa uusintakatsastuksessa ja tämä samainen insinööri ylimielisen oloisena "herroitteli" meikäläistä,,hohhoijaa. Sääli sillä nyt perheen kakkosauton katsastus tehdään muualla (tod.näk Haapalehdon katsastus). Plussaa annan siitä ettei toimistotyöntekijä ottanut uusintakatsastuksesta mitään näin pikkuvian takia!

8

2573

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • käytän edelleenkin

Eihän itselläsi ole asenneongelmaa, kun ylimielisyydeksi ajattelet puhuttelutapaa..? Mukavia ukkoja siellä on...

• Hyvät sulle p...t m.

Kaipa meillä kaikilla on oma käsitys palveluista, mutta koeta kestää, herraseni :)).

• vanhempi naishlö

Sattui vissiin huono päivä katsastusmiehelle. Itse sain häneltä erittäinkin hyvän palvelun, ja vastasi kaikkiin kysymyksiini seikkaperäisesti, vaikka saatoin kysellä tyhmiäkin.

• hyvää

minä käytin renault meganen katsastuksessa samassa paikassa
      palvelu oli erinomaista.
      autossa ei vikoja ollut ja vm 1997 jo kolmas vuosi ilman vikoja.
      Te jotka haukutte kyseistä asemaa epäilen ettei autonne ole kunnossa.

• oma syy?

Olen käyttänyt useasti autoa siellä. Yhden kerran olen saanut siellä huonoa palvelua monta vuotta sitten. Itsehän provosoinnin aloitin... Nykyisin uudempi auto alla ja katsastuskin sujuu ongelmitta ko. asemalla.

• spaddu

jeps, sinne on tullunna joku vanha spadu hommiin.Aevan päällikkö jonku mielestä;)

• ekimanner

Paikassa ei mitään vikaa. On tullut käytyä. Joskus on menty suorilta läpi ja joskus on tehty vähän remonttia ku on aihetta ollut.

• Kävin putaan katsastuksessa ja katsastusmies väitti, että autosta on jousi poikki. Hylkäys tuli. Tarkastin asian itse ja huomasin, että kaikki on kunnossa. Kävin sen jälkeen näyttämässä autoa toisella asemalla. Ja läpi meni. Putaan katsastus on iltasanomien mustalla listalla, https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000001863475.html. Ei kannata käydä. Kuuluu autoilijan avainasemat ketjuun.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille

Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest
      Maailman menoa
      107
      7039
    2. Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä

Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden
      Maailman menoa
      494
      5191
    3. Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona

Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks
      Sinkut
      143
      3200
    4. Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?

Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed
      Maailman menoa
      214
      2607
    5. Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa

On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t
      Maailman menoa
      35
      2287
    6. Pituuden mittaaminen

Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m
      Sinkut
      43
      1262
    7. En tiedä enää

Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su
      Ikävä
      77
      1222
    8. Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä

Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu
      Maailman menoa
      11
      1159
    9. Mitäköhän vuosi

2026 tuo tullessaan?
      Ikävä
      111
      1113
    10. Luuletko, että löydetään vielä

Yhteys takaisin? En tiedä enää mitä tehdä... tuntuu jo että olen vieraantunut sinusta. Naiselta
      Ikävä
      53
      1090
    Aihe