Tulipa käytettyä autoa putaan katsastuksessa. Joku pahemman sortin palvelu/asenneongelma oli tällä vanhemmalla insinööri "herrasmiehellä". Ei siinä mittään vioista saa pompauttaa, mutta asiakaspalvelua on tämäkin toimiala nykypäivänä. Tänään käytin näyttämässä autoa uusintakatsastuksessa ja tämä samainen insinööri ylimielisen oloisena "herroitteli" meikäläistä,,hohhoijaa. Sääli sillä nyt perheen kakkosauton katsastus tehdään muualla (tod.näk Haapalehdon katsastus). Plussaa annan siitä ettei toimistotyöntekijä ottanut uusintakatsastuksesta mitään näin pikkuvian takia!
Putaan katsastus
8
2711
Vastaukset
- käytän edelleenkin
Eihän itselläsi ole asenneongelmaa, kun ylimielisyydeksi ajattelet puhuttelutapaa..? Mukavia ukkoja siellä on...
- Hyvät sulle p...t m.
Kaipa meillä kaikilla on oma käsitys palveluista, mutta koeta kestää, herraseni :)).
- vanhempi naishlö
Sattui vissiin huono päivä katsastusmiehelle. Itse sain häneltä erittäinkin hyvän palvelun, ja vastasi kaikkiin kysymyksiini seikkaperäisesti, vaikka saatoin kysellä tyhmiäkin.
- hyvää
minä käytin renault meganen katsastuksessa samassa paikassa
palvelu oli erinomaista.
autossa ei vikoja ollut ja vm 1997 jo kolmas vuosi ilman vikoja.
Te jotka haukutte kyseistä asemaa epäilen ettei autonne ole kunnossa.- oma syy?
Olen käyttänyt useasti autoa siellä. Yhden kerran olen saanut siellä huonoa palvelua monta vuotta sitten. Itsehän provosoinnin aloitin... Nykyisin uudempi auto alla ja katsastuskin sujuu ongelmitta ko. asemalla.
- spaddu
jeps, sinne on tullunna joku vanha spadu hommiin.Aevan päällikkö jonku mielestä;)
- ekimanner
Paikassa ei mitään vikaa. On tullut käytyä. Joskus on menty suorilta läpi ja joskus on tehty vähän remonttia ku on aihetta ollut.
Kävin putaan katsastuksessa ja katsastusmies väitti, että autosta on jousi poikki. Hylkäys tuli. Tarkastin asian itse ja huomasin, että kaikki on kunnossa. Kävin sen jälkeen näyttämässä autoa toisella asemalla. Ja läpi meni. Putaan katsastus on iltasanomien mustalla listalla, https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000001863475.html. Ei kannata käydä. Kuuluu autoilijan avainasemat ketjuun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä692010- 1291396
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321363- 1431082
- 103932
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten348868Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67664