Mistä Nemo kertoo, mistä Amaranth kertoo, mistä Wishmaster kertoo yms...
Mistä biisit kertovat?
5
1355
Vastaukset
- wefwq
wishmaster sanat on mahtavat
- tynnyritakoja
käännä googlella,mutta silti aivan sama mistä satuilevat
Täältä voi lukea Tuomaksen kommentit Wishmaster-levyn biisien lyriikoihin:
http://nightwish.com/en/article/7- Anonyymi
Ei mulla ainakan taia olla mitään käsitystä mistä mikä tahansa nightwishin piisi kertoo. Osaisin varmaan tosiaan nauttia enemmän kappaleista jos ois jotain hajua sanomista. Mistä esimekrikis yous is an empty hope?? Sinun on tyhjä toivo? Hä? Käy yli hilseen ..
- Anonyymi
Tuomaksen tapa sanoittaa biisejä on todella sellainen että jonkinlaisen oppaan koko tuotanto tarvitsisi. En ehkeis yritä selvittää mistä mikäkin biisi kertoo. Useinhan Tuomas itse avautuu jonkin biisin sanoituksista ja sitä kautta tekstin ymmärtää mutta olen edelleen samaa mieltä että pitäisi julkaista jonkinlainen opas koko tuotannosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 424340
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1384089- 643746
- 1083635
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans333547Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe643357- 872932
- 542835
- 252646
Korjaamo suositus
Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p142354