Moi! Eli kysymyksiä vaan tulemaan :D Mulla oli about puoli vuotta sitten tällanen samanlainen kysy-vastaa- keskustelu (tosin sillon vastaaja oli 17boy).
Kysy 18-vuotiaalta miehenalulta mitä vain ;)
39
331
Vastaukset
- nimimerkkiperse
kuorsaatko sie?
- 18boy
Haha eka kysymys:D en kuorsaa en! Mutta välillä saatan tuhista öisin :D
- nimimerkkiperse
18boy kirjoitti:
Haha eka kysymys:D en kuorsaa en! Mutta välillä saatan tuhista öisin :D
hahah:D no tuhisemine on jo eri asia. Mukawa kuulla:)
- abshfewg<rhstj
1)Tupakoitko
2)Nuuskatko
3)Kannabista
4)Alkoholia
5)Ootko neitsyt- 18boy
1) En tupakoi hyhhyh :D mutta kokeiltu kyllä on joskus kemuissa.
2) Sama ton tupakan kanssa :D
3) En ole käyttänyt ja en aio käyttää. Laiton mikä laiton :D
4) Nojoo :D kylhän sitä tulee aina sillon tällön tulee juotua, useimmiten olutta tai jotain muita mietoja :D viinaa ja muita väkeviä raakana harvemmin, yleensä blandaan johonkin :D
5) Joo, ei oo tullu ketään sopivaa vielä vastaan?
- itsemurhaa harkinnut
Jaksaistko lukea, jos kirjoittaisin yksityiskohtia myöten kaiken mun kiusaamisesta ja miten ihmiset on kohdellu mua?
- Luhrdwa
MITÄ KELLO ON????!!!!
- 18boy
Kyl mä varmaan joo :D itseasiassa oon itteki oollu hieman itsetuhoinen (ja nyt meen siis lukion kolmannelle syksyllä).
- 18boy
18boy kirjoitti:
Kyl mä varmaan joo :D itseasiassa oon itteki oollu hieman itsetuhoinen (ja nyt meen siis lukion kolmannelle syksyllä).
Noniin hyvä tämä vastaus menikin sitten ihan päin vittua joo :D
- 18boy
Luhrdwa kirjoitti:
MITÄ KELLO ON????!!!!
nyt 11.41 :D
- hubbaloooa
1.miten haluaisit chätti tutun kertovan sinulle tunteistaan ettei ole liian hyökkäävä? Ja kun pojat eivät millään tunnu tajuavan selvää vihjailua. (Sanasta sanaan?)
2.Onko tissien koolla niin väliä?
3.miltä tuntuu kun seisoo?
4.kun tytöt ilahtuvat esimerkiksi kun pojat avaavat oven tai antavat takin lainaksi kun on kylmä, mitkä tälläiset pikku jutut poikia viehättää?
5.mikä on naisessa kauneinta?
6.mikä on ihaninta mitä nainen voisi tehdä?- 18boy
1) Ihan suoraan varmaan :D kiva olis silleen söpösti et " mul on ehkä tunteita sua kohtaan" :D Liian hyökkäävä olis varmaan monille pojille vasta tyyliin "Noni makaamaan siihen seksiorjani" eli ei tosta hyökkäävyydestä kauheesti kannata stressata :D Ihan Ok on myös kaikki "Oon ihastunu suhun" yms :) Mut ei kannata yrittää kierrellä ja kaarrella ton asian kanssa, koska se on totta että pojat ei osaa ehkä tulkita kaikkia kielikuvia mitä työille nyt vois mieleen tulla :D tytöt ylitulkitsee ja pojat alitulkitsee :D
2) Ite en ainakaan tykkää liian isoista rinnoista, vaan sellasista keskikokosista ja aika normaaleista :D Silikonit on ehdoton miinus, lähes aina menee överiksi niiden kanssa :D Sanoisin että jos muu paketti on kasassa, niin rintojen koolla ei loppupeleissä ole edes kauheasti väliä :D Huom. tämä oma mielipiteeni :)
3) Ei oikeastaan miltään sen ihmeellisemmältä ainakaan fyysisesti katsoen :D Oikeassa tilanteessa voi tulla tosi tuhma olo ja väärässä tosi epämukava olo :)
4) Aika vaikea kysymys, kun yleensä kaikki noi tollaset jutut on just jätetty pojille :D Jos tyttö spontaanisti suutelisi, halaisi jossain julkisella paikalla yms. voisi olla kiva :) Sitten joku hierominen ja helliminen :D ja ruuan tekeminen ehdottomasti, iso turn on jos tytt onsaa tehdä hyvää ruokaa :D
5) Ei ovi oikeastaan sanoa mikä on kauneita, vaan kokonaisuus ratkaisee :)
6) Se, että se haluaa oikeasti olla mun kanssa :D Ei tähän sen ihmeellisempää löydy .)
- juurikeittooo
Onko ok seurustella nuoremman pojan kanssa? Itse olen 96 ja hän 97? 4kk on vaan ikäeroa mutta
- ????????????????
Mitkä ovat parhaat ja huonoimmat puolesi? Keksi molempiin vähintään 5.
- 18boy
Vuosi ei ole liikaa :D Mutta kannattaa tietenkin muistaa, että aika monet pojat tulevat myös henkisessä kehityksessä tyttöjä perässä, joten tyttö ja poika eivät aina ole samalla aallonpituudella pienestäkään ikäerosta huolimatta :D mutta sun tapauksessa tuo ikäero ei ole paha :D
- 18boy
18boy kirjoitti:
Vuosi ei ole liikaa :D Mutta kannattaa tietenkin muistaa, että aika monet pojat tulevat myös henkisessä kehityksessä tyttöjä perässä, joten tyttö ja poika eivät aina ole samalla aallonpituudella pienestäkään ikäerosta huolimatta :D mutta sun tapauksessa tuo ikäero ei ole paha :D
Toi "vastaa" nappi ei näemmä toimi kunnolla, kun vastaukset menee ihan minne sattuu :D
Parhaita puolia:
1) Hyvä keskiarvo lukiossa (9,3), ahkera ja määrätietoinen
2) Puhelia ja kaikin tavoin sosiaalinen
3) Liikunnallinen (harrastan kehonrakennusta, tavoiteena olisi vielä joskus päästä ihan kilpailuihinkin)
4) Tulen kaikkien kanssa toimeen tai ainakin yritän tulla :D
5) Tulevaisuudessa suunnitelmat aika selvillä, lukion jälkeen lääkikseen :)
Huonoja puolia:
1) Huono itsetunto (ei kylläkään näy päällepäin)
2) Pinnallisuus ja turhamaisuus omaa itseäni kohtaan
3) Lieviä mielenterveysongelmia vieläkin (ei näy päältäpäin)
4 ja 5 sisältyvät periaatteessa noihin kolmeen ensimmäiseen :D - Missä käytöstavat?
18boy kirjoitti:
Toi "vastaa" nappi ei näemmä toimi kunnolla, kun vastaukset menee ihan minne sattuu :D
Parhaita puolia:
1) Hyvä keskiarvo lukiossa (9,3), ahkera ja määrätietoinen
2) Puhelia ja kaikin tavoin sosiaalinen
3) Liikunnallinen (harrastan kehonrakennusta, tavoiteena olisi vielä joskus päästä ihan kilpailuihinkin)
4) Tulen kaikkien kanssa toimeen tai ainakin yritän tulla :D
5) Tulevaisuudessa suunnitelmat aika selvillä, lukion jälkeen lääkikseen :)
Huonoja puolia:
1) Huono itsetunto (ei kylläkään näy päällepäin)
2) Pinnallisuus ja turhamaisuus omaa itseäni kohtaan
3) Lieviä mielenterveysongelmia vieläkin (ei näy päältäpäin)
4 ja 5 sisältyvät periaatteessa noihin kolmeen ensimmäiseen :DMissä on suurimman osan -99 syntyneen pojan käytöstavat?
- 18boy
Missä käytöstavat? kirjoitti:
Missä on suurimman osan -99 syntyneen pojan käytöstavat?
Jaa-a mun pikkuveli on 98' ja se ei kyllä osaa käyttäytyä vielä ollenkaan :D mut hei 99' on aika lapsia eikä niiltä mun mielestä voi edes olettaa mitään herrasmies-kohtelua :D Eiköhän ne 99' joskus opi käytöstapoja :)
- tytteli17vuotta
paljonko painat, mikä pituinen olet, oletko lihaksikas, taikka hyvännäköinen? missäpäin suomea asut, oletko kiinnostunut tytöistä?
- 18boy
Paino 70kg pituus 182,5cm :D mutta pari senttiä pitäisi vielä pituutta tulla lisää, kun faijakin kasvoi vielä armeijassa ollessaan :D Lihaksikas - nojaa, en ehkä mitenkään silmiinpistävästi, mutta mikään hinteläkään en ole :D tässä sitä bodya lähdetään pikkuhiljaa kehittämään kun saan ton kehonrakennuksen kunnolla alotettua! :) Naamasta oon omasta mielestäni hyvä, tummat ja paksut kulmakarvat ja hymykuopat - noista oon saanu kehuja :) Asun Etelä-Suomessa ja olen kiinnostunut tytöistä!:D
- 15girl
Mitä tarkoitat säädöillä?
Tiesitkö, että klitoris on kaksi kertaa tuntoherkempi elin kuin penis?
Aiotko lentää pesästä ensi vuonna?
Valitse:
Koira vai kissa?
Tyttö vain muija?
Viina vai bisse?
Rakkaus vai seksi?
Jani vai Joni?- 18boy
Säätö on sellanen et kaksi ihmistä lähentyy toisiaan ja tavallaan odottaa että toinen uskaltais pyytää suhteeseen ihan kunnolla :D Mmm no tiesin että klitoris on herkkä mutta en noista luvuista kyllä osaa mitään sanoa :D kyllä terskakin on aika herkkä haha :D En aio muuttaa omaan kämppään ellen voita lotossa, no money no house :)
Koira [X]
Tyttö [X]
Paha mut jos täs ajatellaan tota viinaa raakana niin bisse, mut viinadrinkit on kyllä parempia taas
rakkaus [X]
No tunnen pari Jania, mutten yhtään Jonia, niin varmaan Jani sitten :D
- 157
Miksi kiusatut päätyvät joskus itsemurhaan?
Mitä mieltä itse olet tästä?- 18boy
No kaikilla on aina oma syynsä itsemurhaan, kiusatuilla varmaan kiusaaminen. Itellä oli sillon nelisen vuotta sitten havaittu sairaus :( Onneksi se jäi mulla vain ajatuksen tasolle, enkä koskaan edes kunnolla vahingoittnut itseäni! :D
- Miehet on vaikeita
Kivaa, oot just mun ikänen nii voisit osata vastata miehen näkökulmasta! :)
1. Mitä mieltä oot baarisäädöistä, onko mahdollista että niistä kehittyy myöhemmin jotain ? Jos tähän säätämiseen kuuluu mm. suutelua ja sormetusta, ollaanko jo "liian intiimmeissä" tunnelmissa, että pojalla voisi olla jotain kunnioitusta tähän naiseen ?
2. Jos aikaisempi baarisäätö tulee juttelemaan myöhemmin samaan paikkaan törmätessä, onko mahdollista että olisi kiinnostunut ?
3. Mies tanssimassa ollessamme nappasi minua vyötäröltä kiinni joka kerta puhuessamme jotain.. Mitä mahdollisesti viestii ?
4. Mitä ajattelet tytöistä, jotka harrastatavat yhden illan juttuja ?
Kiitos jo etukäteen.Et toki voi tietää, mitä toisen pään sisällä liikkuu, mutta noin yleisesti, miehen vinkkelistä :)- 18boy
Aika vaikeita kysymyksiä! No koitan vastata parhaani mukaan:
1) Noo ainahan on mahdollisuus että baarista löytää sen oikean :D mutta kyllä mä uskon että baarista löytää helpommin vaan panon kun sen oikean ja tää oikea tulee sit vastaan vaan ihan sattumalta vaan :D Pojilla ei mun kokemuksen mukaan mene kunnioitus tyttöihin niin helposti kuin tytöillä poikiin, jotka hankkivat paljon yhdenyön-seuraa :D Eli kunnioitus tuskin ainakaan laskee intiimeistä toimista :)
2) Taas tosi tapauskohtainen tilanne :D Voihan pojalla tietenkin olla jotain syvempiäkin taka-ajatuksia, mutta baarisäädöllä ehkä kiinnostuksen ja ihastuksen sijaan on yleisempää, että mielessä on vain ja ainostaan seksi :D
3) Joko mies tahtoo osoittaa kiinnostusta sinua kohtaan, etenkin jos tuo nappaaminen tapahtuu "varovaisesti" ja ikäänkuin huomaamatta :D mutta todennäköisempänä pidän taas sitä, että mies yrittää saada yhdenyön-jutun :D Niin se vaan taitaa olla että suurinosa miehistä tahtoo noita yhdenyön-juttuja enemmän kuin vakavaa suhdetta tämän ikäisenä :)
4) Itse ehkä vähän karsastan, mutta jos luonteet matchaa, niin ei sillä historialla ole niin suurta merkitystä, jos ei nyt ihan huorasta puhuta, joka tyyliin ottaa jo maksua vastaan seksistä :D Toisaalta ehkä mun luonne ja tällaisen yhdenillan-juttuja enemmänkin harrastavan tytön luonteet ei ehkä matchaa niin helposti ainakaan!
Kaiken kaikkiaan musta tuntuu siltä, että tytöt on tarkempia noiden edellisten kumppanien lukumäärän kanssa kuin pojat :D - dhhhsvvbb
18boy kirjoitti:
Aika vaikeita kysymyksiä! No koitan vastata parhaani mukaan:
1) Noo ainahan on mahdollisuus että baarista löytää sen oikean :D mutta kyllä mä uskon että baarista löytää helpommin vaan panon kun sen oikean ja tää oikea tulee sit vastaan vaan ihan sattumalta vaan :D Pojilla ei mun kokemuksen mukaan mene kunnioitus tyttöihin niin helposti kuin tytöillä poikiin, jotka hankkivat paljon yhdenyön-seuraa :D Eli kunnioitus tuskin ainakaan laskee intiimeistä toimista :)
2) Taas tosi tapauskohtainen tilanne :D Voihan pojalla tietenkin olla jotain syvempiäkin taka-ajatuksia, mutta baarisäädöllä ehkä kiinnostuksen ja ihastuksen sijaan on yleisempää, että mielessä on vain ja ainostaan seksi :D
3) Joko mies tahtoo osoittaa kiinnostusta sinua kohtaan, etenkin jos tuo nappaaminen tapahtuu "varovaisesti" ja ikäänkuin huomaamatta :D mutta todennäköisempänä pidän taas sitä, että mies yrittää saada yhdenyön-jutun :D Niin se vaan taitaa olla että suurinosa miehistä tahtoo noita yhdenyön-juttuja enemmän kuin vakavaa suhdetta tämän ikäisenä :)
4) Itse ehkä vähän karsastan, mutta jos luonteet matchaa, niin ei sillä historialla ole niin suurta merkitystä, jos ei nyt ihan huorasta puhuta, joka tyyliin ottaa jo maksua vastaan seksistä :D Toisaalta ehkä mun luonne ja tällaisen yhdenillan-juttuja enemmänkin harrastavan tytön luonteet ei ehkä matchaa niin helposti ainakaan!
Kaiken kaikkiaan musta tuntuu siltä, että tytöt on tarkempia noiden edellisten kumppanien lukumäärän kanssa kuin pojat :DMikä on mielestäsi kamalin asia, joka ihmiselle voi tapahtua, jos murhaa ei lasketa? Miksi?
- 18boy
dhhhsvvbb kirjoitti:
Mikä on mielestäsi kamalin asia, joka ihmiselle voi tapahtua, jos murhaa ei lasketa? Miksi?
Hmm no varmaan raiskaus jos murhaa ei kerran lasketa :D Onhan se varmaan aika raskas asia niin henkisesti, kuin fyysisestikin. En kylläkään tunne ketään raiskatttua tai ainakaan en ole tietoinen asiasta :)
- miepä kyselen sitte
Miten voi unohtaa kaikki kahden vuoden aikana tapahtuneet ikävät asiat, jotka on mielessä koko ajan tällä hetkellä?
Entä miten unohtaa ihastus, joka muutti toiselle puolen Suomee ja itken sen takia koko ajan?
Vastailes, jos vielä luet tätä ketjua!- girl97
voisitko seukata -97 kanssa? voisitko seukata tytön kanssa, jolla huono itseluottamus? pelottaako läheisyys vastakkaisen sukupuolen kanssa? pelkäätkö menettämistä? Miten hellisit tyttöystävää?
- vaaaaaaab
girl97 kirjoitti:
voisitko seukata -97 kanssa? voisitko seukata tytön kanssa, jolla huono itseluottamus? pelottaako läheisyys vastakkaisen sukupuolen kanssa? pelkäätkö menettämistä? Miten hellisit tyttöystävää?
maalle vai kaupunkiin? meille vai teille? rannalle vai keskustaa? retkeileen vai leffaan? tivoliin vai keikalle? Adidas vai puma? Etelä vai lappi? kaunis, mutta töykeä vai ystävällinen ja ei kummoisen näköinen? amis vai lukio? anorektikko vai erittäin iso nainen? siniset,vihreät vai ruskeet simmut? montako lasta tahdot? iltasuukko vai hyvän yön toivotus? baariin frendien kas vai koti- ilta tytön kans?
- koripallotyty
vaaaaaaab kirjoitti:
maalle vai kaupunkiin? meille vai teille? rannalle vai keskustaa? retkeileen vai leffaan? tivoliin vai keikalle? Adidas vai puma? Etelä vai lappi? kaunis, mutta töykeä vai ystävällinen ja ei kummoisen näköinen? amis vai lukio? anorektikko vai erittäin iso nainen? siniset,vihreät vai ruskeet simmut? montako lasta tahdot? iltasuukko vai hyvän yön toivotus? baariin frendien kas vai koti- ilta tytön kans?
Kuvittele tilanne että: olen katsellut toisiamme koulussa yhen pojan kanssa monia kuukausia...sitten aloimme chätätä netissä...mutta koskaan emme uskaltaneet mennä puhumaan face to face...aluksi toisen vastaan tullessa katsoimme iha muualle vägän ennen koulun loppua jo suoraan silmiin mutta moi edes emme uskaltaneet sanoa...nyt kesälomalla olemme jutelleet enemmän...lähes joka pv...ja hyvin menee...välillä olen yrittänyt vihjata ja heitellä complimenttejä...mutta poijalla ei ole joko pokkaa tai tajua mitä tarkoitan..iten siis ilmaista ihastumiseni näin ihan chätissä? (Suunnitelmissa olisi jos se menee hyvin niin sitten pyytää ulos) niin millä sanoin? Olen tosi ujo niin se on aika vaikeaa....mutta voiko esm mixata enkkua mukaann ja sanoa I kinda like u tms...? Kun muutenkin tapanani on puhua puoliksi englanniksi?
- 18Bboy
Moi kyllä mä tätä vielä päivittelen! Hmm. Mä luulen että noita ikäviä asioita ei voi vain unohtaa tai "lakaista maton alle", vaan ne pitää lopulta kuitenkin käsitellä kunnolla. Tietenkään en tiedä mistä asioista on kyse, mutta luulisin että asioiden tarkastelu eri näkökulmista yms. voisi auttaa :D Kun tiedostaa ja ymmärtää ikävät asiat, ne eivät välttämättä häiritse enää niin paljon, ja pystyt keskittymään johonkin muuhun :D sama pätee myös tuon ihastuksen kanssa, eli pohdi vaikka, millaista elämäsi ehkä olisi, mikäli ihastuksesi ei olisi muuttanut pois ollenkaan tai mikäli koko henkilöä ei edes olisi olemassa :D rauhassa pohtimalla voi onnistua löytämään uusia puolia ongelmista, joka auttaa hyväksymään ne :)
- 18boy
girl97 kirjoitti:
97' ovat nyt 15-16 -vuotiaita? Vähän epäilen, että voisin :D itsellä alkaa kirjoitukset ensi syksynä ja 97' vasta aloittelevat lukiota. Luulen että maailmat eivät kohtaisi, mutta toisaalta ikähän on vain numero, eikä tuo pari vuotta nyt niin paha ero edes loppujen lopuksi ole :)
- 18boy
koripallotyty kirjoitti:
Kuvittele tilanne että: olen katsellut toisiamme koulussa yhen pojan kanssa monia kuukausia...sitten aloimme chätätä netissä...mutta koskaan emme uskaltaneet mennä puhumaan face to face...aluksi toisen vastaan tullessa katsoimme iha muualle vägän ennen koulun loppua jo suoraan silmiin mutta moi edes emme uskaltaneet sanoa...nyt kesälomalla olemme jutelleet enemmän...lähes joka pv...ja hyvin menee...välillä olen yrittänyt vihjata ja heitellä complimenttejä...mutta poijalla ei ole joko pokkaa tai tajua mitä tarkoitan..iten siis ilmaista ihastumiseni näin ihan chätissä? (Suunnitelmissa olisi jos se menee hyvin niin sitten pyytää ulos) niin millä sanoin? Olen tosi ujo niin se on aika vaikeaa....mutta voiko esm mixata enkkua mukaann ja sanoa I kinda like u tms...? Kun muutenkin tapanani on puhua puoliksi englanniksi?
Eeen kyllä suosittele mitään kiertelemisiä:D vaikka olisi ujo niin suosittelen kyllä ihan suoraan sanomista :) Jos poika tosiaan vaikuttaa kiinnostuneelta ja kiinnostavalta, et tuskin voi hävitä mitään, vaikka kertoisit tunteistasi :D Pojat eivät aina ymmärrä kiertoilmaisuja, josta voi syntyä kiusallisia tilanteita, jotka taas saattavat vaikuttaa pojan suhtautumiseen sinua kohtaan :) Eli kerro asiat suoraan. Jos et pysty/uskalla/halua et luultavasti tunne poikaa tarpeeksi hyvin, jolloin suosittelen ihan vaan vaikka kahville tai puistoon pyytämistä (ihan tutustumismielessä siis :D)
//vastaa nappi ei sitten ole toiminut kunnolla, joten pahoittlelen, mikäli tämä vastaus löytyy ties mistä väärästä paikasta :DD - otijvvssk
18Bboy kirjoitti:
Moi kyllä mä tätä vielä päivittelen! Hmm. Mä luulen että noita ikäviä asioita ei voi vain unohtaa tai "lakaista maton alle", vaan ne pitää lopulta kuitenkin käsitellä kunnolla. Tietenkään en tiedä mistä asioista on kyse, mutta luulisin että asioiden tarkastelu eri näkökulmista yms. voisi auttaa :D Kun tiedostaa ja ymmärtää ikävät asiat, ne eivät välttämättä häiritse enää niin paljon, ja pystyt keskittymään johonkin muuhun :D sama pätee myös tuon ihastuksen kanssa, eli pohdi vaikka, millaista elämäsi ehkä olisi, mikäli ihastuksesi ei olisi muuttanut pois ollenkaan tai mikäli koko henkilöä ei edes olisi olemassa :D rauhassa pohtimalla voi onnistua löytämään uusia puolia ongelmista, joka auttaa hyväksymään ne :)
ää kuulostat niin ihanalle :(! hehee ei mul muuta:)
- 18boy
otijvvssk kirjoitti:
ää kuulostat niin ihanalle :(! hehee ei mul muuta:)
Kiitos :D
- paikkakunta ahdistaa
Miten menetellä, kun paikkakunta, jossa asun tuntuu ahdistavalta ja on kuin kahle, josta ei pääse eroo? Kaikki täällä muistuttaa vaan ikävistä asioista, joita elämässäni on tapahtunut viimeisten kahden vuoden aikana, joiden vuoksi koko paikkakunta ahdistaa mua.
Olin hetken vierailemassa isommassa kaupungissa kauempana ja koko tää paikka unohtui hetkeksi, mutta heti palattuani takaisin ahdistus palasi ja kaikki täällä tapahtuneet ikävät asiat on koko ajan mun mielessä. Muuttaminen ei oo mahdollista, sillä ikää mulla on 14 vuotta ja oon syntyny -99. - Kojjoootti
Mies tapaa naisen baarissa, ja heille tulee yhden yön juttu. Miksi ennen samaan sänkyyn pääsemistä he ostavat naiselle juomia, vievät pitsalle ja ovat kuin prinssi uljaita ? Luulevatko he, että naista ei kiinostakaan muuten kuin "ostamalla" heidät?
Toki tuo on hyvätapaista ja mukavaa tuntea itsensä sen arvoiseksi ( vaikka kyseessä onkin vain pano), mutta eiköhän nainen itse tiedä että mitä tässä on tapahtumassa :D
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2241576- 301426
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊611279Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!731270- 781204
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?761189Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031173- 541008
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans18992Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per179883