W2000 ja kannettava HP OmniBook XE3.
Näyttö pimeni. Ilmeisesti loisteputki/putket, koska taskulampulla vinosti valaisten näkyy himmeästi.
Kun kytken koneen ulkoiseen monitoriin, niin alku näkyy ulkoisessa monitorissa OK, mutta sitten itse Windowsissa vain sininen ruutu.
Fn F5 sammuttaa koneen ja käynnistää uudestaan samoin tuloksin.
Onko (ja on varmasti!) sekvenssiä, millä saisin ulkoisen näytön käyttöön kokoaikaiseksi?
Ei sitten liian teknisiä ohjeita, osaamiseni tietokoneitten kanssa on vähäistä mutta puutteellista.
Kiitos vastauksesta!
Ulkoinen näyttö
sitroen.
1
161
Vastaukset
Ja tuohonko muka ei kukaan osaa neuvoa antaa? W3.1:ssä homma toimi heti kun ulkoisen monitorin koneeseen kytki, joten pitää se uudemmissakin jollakin tempulla onnistua. Pitäisi olla ihan perustekniikkaa eikä mitään hifistelyä.
Eikö palstaa tosiaankaan lue kukaan asioista jotakin tietävä, vaan pelkästään teinit lippis takaperin ja räkä poskella? Itse olen jo 10 v eläkkeellä ollut enkä viitsisi enää neljättä ammattia alkaa opiskelemaan perusteista lähtien. Saattaa olla, että ikäkin loppuisi kesken.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1466130
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253736Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1282931- 492620
- 412560
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262026Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2691924Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt511858- 341633
- 281620