eli miten on,onko 96-97 mallin m3:sta saatavilla varustettuna poiskytkettävällä luistonestolla,kun joutuu aina välillä laittamaan naisen rattiin!
nainen ja m3 321hp
5
1372
Vastaukset
- hese
Tuon ikäisessä ei jokatapauksessa ole vielä ajovakauden hallintaa, eli vain sutimisen esto. Tai näin ainakin olen käsittänyt. Ja tuo pelkkä sutimisen esto taasen ei auta käytännössä mihinkään muuhun kuin paikaltaan lähtöön jos ei osaa ajaa.
Conclusion: Oli se nappi tai ei, niin ainakaan minun omistamallani ko. rassilla ei nainen ajaisi ihan äkkiseltään. Tai ainakin joutuisi antamaan syvällisen koulutuksen varovaiseen kaasun käyttöön. Tietysti sillä voi ajaa siinä missä 325:llakin jos kaasua säännöstelee oikein. - mie
varmaan kuljettajasta. Hyviä ja huonoja kuskeja löytyy molemmista sukupuolista.
Auto alle! ja jos lipsahtaa, niin peltiähän se vain on! - mallissa
286hv mallissa ei ole luostonestoa ollenkaan.
- ASC+T
E36 M3:ssa ei ollut tietääkseni saatavana luistonestoa. Viitaten edelläolevaan kommentiin sen verran, että ASC T vaikuttaa kyllä myös ajon aikana esim. estämällä sivuluisuun lähtemisen. Ajakaa niillä ennen kuin alatte selittämään "tietoina" asioita.
- Nainen
ASC+T kirjoitti:
E36 M3:ssa ei ollut tietääkseni saatavana luistonestoa. Viitaten edelläolevaan kommentiin sen verran, että ASC T vaikuttaa kyllä myös ajon aikana esim. estämällä sivuluisuun lähtemisen. Ajakaa niillä ennen kuin alatte selittämään "tietoina" asioita.
vm.-98 on viimeinen malli missä ei ole luiston/sutimisen estoa, siinä ei myöskään ole vakiona muita joulukuusia. Satun tietämään tämän faktana koska omistan 3,2l ämmän. Sitäpaitsi, tyttösi ei kyllä saa sitä luisuun ellei ole oikeasti(!) liukasta..
Lisäisin vielä: vaikka olenkin nainen, olen huomannut että, yleensä miehet ovat ojassa katollaan tehokkaiden autojen kanssa, ei naiset..eli..?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1254783Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa73443Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1283231Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss272679Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu812403Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy181793Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo91414Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1201283Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?
Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut101249Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky41188