Jotain seksiä kai?

Santeri J.

Oli yö ja vaimo oli töissä enkä muutakaan keksinyt kuin mennä pihalle. Kävelin pihassani kunnes istahduin tuolille katselemaan tähtiä. Eräs mies astui pihalleni ja näytti siltä että hän oli 24v. Hän riisui housunsa ja jätti bokserit jalkaansa ja istui toiselle tuolille, tämä soitti kahdelle mies ystävälleen ja pyysi tulemaan minun pihalle, mies istahti riippukeinuun ja otti boxerit pois, samassa hän pyysi että ottaisin housut ja bokserit pois ja otinkin, kysyin mikä oli tämän nimi ja mies vastasi että oli 24vuotias mike. Mike pyysi soittamaan minua nuorimmalle kaverille joka oli tyttö. Tyttö oli 21vuotias ja tytön nimi oli Elina. Samassa mike hieroi kiveksiäni ja nuoli munaani, Huomasin että yksi mies astui pihalleni ja mies kertoi olevan miken veli miro, Miro kertoi että kolmas veljensä ei voinut tulla joten hän tuli yksin, Miro otti housunsa pois ja alkoi imeä munaani ja mietin kuinka mukavaa tämä olikaan, Elina olikin jo tullut autolla pihaan autotallin luo. Elina pyysi että menisimme hänen luo. Miro,Mike ja minä vedimme bokserit ja housut ja istuimme elinan autoon, Miro alkoi ajaa autoa. Mike ja minä otimme housut ja bokserit pois, Elina otti paidan,rintaliivit,housut,pikkuhousut ja kengät pois ja otti miken munasta kiinni ja pisti sen itsensä suuhun ja imi sitä noin 2 minuuttia kunnes sanoi että minun ja miken pitäisi imeä tämän tissejä olimme jo imenyt tarpeeksi kunnes lopetin imemisen ja Elina pisti minun peniksen pilluunsa, Elinalla oli iso ja vähän karvainen pimpero. ajoimme noin 26minuuttia ja olimme perillä, menimme Elinan autotalliin ja sieltä ylä-kertaan, menimme kaikki suihkuun ja Mike työnsi peniksensä elinan pilluun, elina kuitenkin lähti sänkyyn ja Mike,miro ja minä tulimme perässä, kutsuin elinan kaverin Jennin. Jenni kertoi puhelimessa että käveli juuri elinan talosta pari askelta ohi, Jenni oli jo alhaalla ja avasi oven, menin jennin luo alas ja työnsi minut maahan että pyllyni oli häntä kohti, Jenni työnsi ihanan sormensa pyllyyni ja se tuntui mukavalta, sitten jenni työnsi minut selälleen ja alkoi imeä minun kiveksiä kunnes alkoi nuolla penistäni ylhäältä alas kunnes lopetimme ja aloin nuolla hänen pimperoa ja kertoi kokemuksistaan seksistä ja runkkauksesta kuuntelin mielelläni, Jenni sanoi lopeta ja alkoi suudella minua kunnes kaikki lähdimme kotiin ja vaimoni kysyi missä olin ja sanoin että kävelemässä mutta hän haistoi hajusta että olin jonkun toisen kanssa seksiä mutt hän ei välittänyt vaan meni nukkumaan.

1

3121

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä vaan

      Ei nyt millään pahalla, mutta tuota kerrontaa kannattaa harjoitella vielä ja kovasti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2813
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2390
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2160
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1954
    5. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1806
    6. 157
      1795
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1767
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1716
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      132
      1513
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe