Vikoja ilmenee näköjään kokoajan! Nyt kun yritin startata kuului vain pieni piippaus ja nopea lyhyt nakutus.. valot kavivät mittaristossa eikä käynnisty! Oisko kellään tietoa mikä tuossa nyt vois olla?
Nyt tuo megane ei starttaa! Megane II -05
6
1111
Vastaukset
- Renault -05
Ei siitä mitään piippausta kuulukkaan vaan särähtää vaan nopeasti.. Voiskohan olla vai akku lopussa? En kyllä tiedä miten ois päässy purkautumaan...?
- akulla on käyttöikä
Arvaan että vika on akussa, ja jos kysessä on alkuperäinen akku on sen kestoikä jo lopuillaan.
Ostin keväällä toiseen ajoneuvoon uuden akun joka toimi juuri noin särähtämällä, palautin viallisena liikeeseen ja saamallani toisella akulla sitten toimi moiteetta. Kuten toimi sillä vanhallakin joka oli vaan väsähtänyt. - M-JAAA
Jos akku on alkuperäinen, niin se on todennäköisesti jo entinen. Näkeehän ettei se pidä latausta. Toi solenoidin nakutus on tyypillistä silloin kun virtaa ei ole tarpeeksi.
Akkua vaihtaessa kannattaisi hommata jostain ylläpitolaturi. Jännitteen katkaiseminen hukkaa tehdasradion koodin ja vaatii sähköikkunoiden resetoinnin. Jos tällaiset vimpaimet on.
Soittivat mulle talvella Bilian huollosta että myös akku pitäisi vaihtaa. Niin minustakin. Kun niiden hinta vaikutti kohtuulliselta siihen nähden mimmoinen riesa pakkasessa itselle tulisi, niin sanoin että joo. Mainitsin ylläpidosta ym akkua vaihtaessa. Sanoivat että "kyllä me tiedetään ja koodataan systeemit sitten jos tarvii": Olivat koodanneet, mutta siitäpä oli veloitettu 40 euroa ylimääräistä! Viikkoa myöhemmin tuli kotiin mainoskirje, jossa oli (halvempi) akkutarjous ja koodaukset samaan hintaan. Olisihan asiasta voinut mainita puhelimessa, kirjeet oli takuulla jo matkalla . - Renault -05
Akku se oli! Nyt toimii taas :)
- Renault -05
Ei tarvinnut resetoida ikkunoita... Radion koodi on tallessa.
- RÖLLIP
HYVÄ RELLU !!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 945372
- 564161
- 292292
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282138Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161825- 151484
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹331312Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201128- 211020
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431011