Onko skorpioni naiset hitaasti lämpeneviä?

vieraileva mies

siinä se kysymys tuli jo.

4

393

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 131313

      Noh, Kyllä. Tai näin hän ainakin haluaisi sinun ymmärtävän.

      Skorpionia ei tosiaan ole helppo saada "koukkuun", ihan sama mitä teet tai jätät tekemättä, jos et ole se oikea mies skorpionille.

      Skorpioni on todellinen ihmistuntija, hänellä on todella tarkat vaistot, hän on herkkä ihmisten tekemille aloitteille ja vuorovaikutukselle, tajuaa paljon asioita joita muilta jää huomaamatta.
      Skorpioni on tarkkailija. Hän ei lähde suinpäin suhteeseen (ellei ole elämänsä kanssa hakoteillä..mutta tämä menee jo mielenterveys -osioon), vaan tarkkailee, kyselee, KYSEENALAISTAA... Jos "pelaat", tai annat ymmärtää että pidät samaan aikaan peliä moneen suuntaan, olet automaattisesti pois skorpionin mielestä. Ei hän sinua unohda, mutta et ole enää potentiaalinen kumppaniehdokas.Muut merkit saattaisit ajatella että "eihän tässä seurustella, saa tehdä mitä lystää", totta, mutta kun skorpioni on kiinnostunut sinusta, hän ei vilkuile muita eikä pelaile muiden kanssa. Tätä hän odottaa myös sinulta, vaistomaisesti.

      Skorpioni lämpenee hitaasti, koska hän on tosissaan, tunteet ovat syviä ja hän pelkää että satuttaa itsensä. Kun näytät skorpionille että hän voi luottaa sinuun, saat osaksesi syvää kiintymystä, rakkautta... lojaalin kumppanin, joka kuitenkin ymmärtää yksilön vapaudenkaipuun, koska skorpioni (kaikesta tunteellisuudesta ja intohimosta huolimatta) tarvitsee vapauden olla myös yksin, ei halua olla kontrolloitu eikä kontrolloida toisia. Olet hänen kanssaan vapaaehtoisesti ja onnellisesti, tai et ollenkaan.

      Mikä merkki itse olet?

    • vieraileva mies

      kiitokset asiallisesta ja hyvästä vastauksesta. olen siis neitsyt merkiltäni. mitenkähän neitsyt ja skorpioni ihmiset yleensä tulevat toimeen keskenään?

      skorpioni naisen kanssa kyllä pystyn olemaan rennosti ja oma itteni.ajatusmaailmamme on samankaltainen. en pelaile pelejä vaan mulle riittäisi tämä yksi lumoava nainen,jolle aion olla uskollinen ja luottamuksen arvoinen. eikös sitä sanota että hitaasti hyvä tulee. ehkä tästäkin?

    • scorpioh

      Skorpionit ovat hitaasti syttyviä, mutta kun kerran rakastuvat niin se onkin äkkipudotus, aivan kuin nukahtaminen - aluksi hitaasti mutta sitten aivan yht'äkkiä. Skorpparin tunteet ovat hyvin vahvat ja tuliset, joten burn outtia ja kyllästymistä tulee varoa. Pahimmillaan tosin skorppari saattaa olla mustasukkainen ja omistushaluinen kun oikein on rakastumaan päässyt.

      Neitsyen ja skorpionin välit ovat mielestäni melko kaksijakoiset - jotkut tulevat todella hyvin toimeen, mutta jotkut ovat toistensa kurkussa kiinni. Ehkeivät parhaat merkit toiselleen, mutta menettelevät.

    • skorpiotar85

      Itse olen skorppari-nainen (vajaa 30) ja olen iskenyt silmäni neitsyt mieheen (vajaa 50). Olen nyt vajaa puoli vuotta piirittänyt häntä, ja hän on koko ajan kehollaan sanonut "kyllä", mutta suullaan "ei". Hänellä on lapsia, mutta on eronnut ja me olemme työkavereita.
      Olen päättänyt, että saan tuon miehen. Sovimme hyvin yhteen ja en voi enää kuvitellakaan muita. Hän on käynyt muutamia kertoja muiden kanssa treffeillä (avoimesti) ja aina palannut luokseni. Nyt viimein, hän alkaa lämmetä ajatukselle, että meistä voisi tulla jotain. Itse olen ollut jo hermoromahduksen partaalla, mutta pienin askelin, pikku hiljaa, taidan sittenkin saada haluamani..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      3
      1163
    2. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      18
      966
    3. En koskaan

      Aliarvoinut, nauranut/pitänyt pilkkana, tai ajatellut mitään negatiivista sinusta. Jos nämä asiat uskot ja luotat sen v
      Ikävä
      49
      860
    4. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      15
      820
    5. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      819
    6. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      4
      794
    7. Mitä teet mies

      Tälleen vappuaattona? Mietityttää, että onkohan sulla joku nainen, jonka kanssa vietät vapun? 😔
      Ikävä
      20
      760
    8. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      224
      751
    9. Nainen, olet kaipaillut seuraani

      Tiedän sen, kuulen sen. Sinulla ei ole muita joiden kanssa voisit niistä asioista keskustella joista keskustelet kanssan
      Ikävä
      77
      748
    10. Kirjoitit joskus minulle tietäen

      Että se olin minä.
      Ikävä
      47
      728
    Aihe