Nyt kun työpaikkakiusaaminen on jälleen mediassa tapetilla olisi mielenkiintoista kuulla mitä se on eri seurojen joukkueissa.Onkohan paljon asian vuoksi pelaamisen lopettaneita tyttöjä?
KIUSAAMINEN TYTTÖ/NAISKIEKKOJOUKKUEESSA
4
486
Vastaukset
- jokeri pokeri
Varmasti on ku toista haukutaan läskiksi, toista paskaks, kolmatta joksikin muuksi. Tytöt osaavat sanomisilla satuttaa toista tosi paljon.ja sitte toisten lasten vanhemmat nauravat katsomossa kun joku toinen epäonnistuu esim treeneissä ja pelaaja huomaa sen. Paras mitä olen kuulut. toinen tyttö ei syöttänyt toiselle, vaikka tosi parempi paikka. katsomossa vahempi toiselle: miks toi ei syöttänyt ku toinen oli maali paikassa. josta toisen vanhempi: Miks pitäisi huononmalle syöttää! On tosi paksua vanhemmilta
- Henkimailma
Tervetuloa tytöjen/naisten kateeliseen mailmaan, jossa pärjää vain henkisesti parhaat
- Luikastelija
Saisitte naiset keskenänne selviä, että minkä takia teidän pitää olla niin ilkeitä toisillenne ja että miten joukkueessa pitää toimia. Itse en keksi muuta selitystä, kuin silkka tyhmyys.
- joukkuehenki
Itse pelaan tyttöjoukkueessa jossa on todella loistava joukkuehenki ja kaikki otetaan mukaan. Jos on kerran niin paljon parempi että pitää alkaa haukkumaan toisia niin on väärän lajin parissa. Joukkueen sisällä pitää ollakin pientä kilpailua pelipaikoista, mutta ei sen enempää. Jääkiekko on JOUKKUELAJI!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1522206
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3501478Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.971473- 2021405
- 681121
- 35988
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos59960Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31949Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta28885Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?46859