serkun häät..

jone-serkku

Parikesää sitten sain kutsun serkkutyttöni sannan
häätilaisuuteen,koska molemmat vanhempani jäivät raatamaan perheemme yritykseen lupasin ottaa 17.v
kaksoissisareni mukaani perhettämme edustamaan.

Lähtö aamuna podin lievää kankkusta,aurinko porotti pilvettömältä taivaalta makuuhuoneeni ikkunasta sisään mikä viellä lisäsi "pahoinvointiani".

Nousisix ylös jone ? kuulin siskoni tiinan äänen makkarini ovelta.

joo joo,kokoajan,mikshän sitä eilen piti edes ottaa vaik tiesi tämän aamukankkusen tulon...

Kyl se ohi menee,me piristetään ja hoidetaan sua matkalla,voin mä kyllä nytkin hieroo sun päänuppia jos se vaik helppais.

Oispa kyllä jalo teko,hierox nyt vai heti ?

nyt heti,minntukin meni viel suihkuun joten kerkeen hetken parantaa sun päätäs.

toivottavasti se on vaikka alux tunnin suihkusssa,kerkeen piristyä ja päästä pääkivustani.

laitas pää tähän mun syliin niin aloitetaan...

tiina istahti sänkyni laidalle jolloin huomasin hänen pukeutuneen pelkkiin pikkuruisiin stringi mallisiin bikineihin.

ai jaa,tämäkin viellä,2 sexyä blondia melkein pillusillaan viereisellä penkillä,missä luulet mun katseen harhailevan ?

possu ! sannalla on tänään grilli bileet mökin ranta saunalla,joudut/pääset kuulemma grilli mestariksi,jos ilma on tällainen niin kaikki on bikineissä, ompa kiva nähdä kun velu kuolaa sortsit repeämäisillään meidän bilettämistä !

Lopeta pliis,mul alkaa nyt jo tekeen heikkoa,olet sadisti kun nautit toisen kärsimyksistä.

en edes oo, mutta kyl se kivalta tuntuu kun tietää et joku on muna kovana muutaman metrin pääs,vaik se ny onkin oma velu mut silti,voin viel oikein pyllistellä ja levitellä itseeni sun edes,mut niin että kukaan ei kuiten huomaa sitä,Minttu varmaan innostuu myös,miltä kuulostaa ?

sairaan hyvältä,oon luullu et olette kilttejä tyttöjä,lähtekää joskus mökille mun ja poikien seurax,sit on monta kovaa kullia ympärillä,mulle otatte vaik sen teidän siilipää kaverin maskotiksi,ette varmaan haluis mun panevan teitä joten voin irstailla sen kans...

Laura varmaan lähtiskin mukaan,oispa nastaa pitää kunnon mökkiorgiat,ei mua haittais vaik sunkin kulli porais mua,hei sul ei oo alkkareita jalas, iloitsi tiina nostaessaan peittoani ja nähdessään seisovan kaluni.

nukun aina alasti...onks se noin kiva näky ?
oispa se laura nyt tässä märän pikkupillunsa kans.

sil on posliini melkein aina,monesti ei edes pikkuhousuja jalassaa,tykkää myös pylly sexistä...

ihana vosu,mistä sä noin tarkkaan tiedät se tykkäämiset ? mistä ite tykkäät muusta kun näytellä itsees ?

tiedän vaan...toi meidän minttu tietää varmaan viel lisää sen mieltymyksiä...

kuin niin tietää ?,kerro !

tulin kerran aikaisemmin koulusta,tytöt oli meillä,laura oli ranteista sidottuna kontallaan mintun sängyssä,mintun kieli oli sen pillulla,toinen käsi työnsi banaania omaan pilluun ja toinen käsi banaania lauran anukseen,molempien poikakaverit runkkas mun sängyllä tapittaen näytöstä,minttu pyysi mua lauran eteen nuoltavaksi,kiimoissani viel menin,pojat alko paneen vuoron perään mintun persettä,kohta kaikki sai huippunsa,mintun perse valu spermaa viellä illallakin ja istuminen teki kuulemma kipeetä.runkkaa munaas vähän,arvaappa onko täällä kosteeta,kysyi tiina vieden sormet stringiensä sisään...

aloin runkkaan tiinan pyynnöstä,tiina hiero pilluaan päästellen pieniä inahduksia,kenen muun muijan kans oot lesboillu kun lauran ja mintun...?

anniina-tätin ja sarin kans,pari kertaa sannan kans...

anniina oli kerran meilläkin kolmantena kun asuin viel piian kans,oispa silloin tienny että harrastatte myös tyttö sexiä,piiaa ois himottanu irstailla teidän kans,se nuoli anniinankin puhtaax vaik mä ja kolme kaveriani oli pantu sitä joka reikään koko yö...

nyt ois kiva saada molempiin reikiin...,tiina asettui nojatuoliin kontalleen,kaks sormeaan pyllyssä,kaks pillussaan...
nai mun pyllyä,nai ole kiltti...

asetuin tiinan taakse survaisten kaluni siskoni perseeseen juurta myöten,tässä sulle pikku-hutsu,olet tosi tiukka,mulla on sellainen jätti dildo tuol kaapissa,haluun nähdä sen sun sisällä joskus...uuugh mulla tulee nyyyt....laskin spermani siskoni suoleen hänen täristessä oman orkkunsa pauloissa...

ihanaa,ihana kulli,odota kun minttu kuulee,saat porata senkin perseen,niko nai persettäni aamulla ennen sun luo lähtöäni mutta tämä oli ihanempi....

pannaanko minttu nuoleen pyllyäs ? se vois istuu sen ison tekokullin päälle samalla,nussiko anniina sua sillä vyö jutulla ?

nussi,arvaa viel missä ?

no kerro...

siel vappuristeilyllä meidän hytin lattialla,kaks ruottalaista äijää katso ja runkkas kullejaan,anniina jako pilluaan ainaki kuudelle erille sillä reissulla,sit kiltisti ukon viereen pillu puhki naituna...

tuskin tekään mintun kans poikakavereillenne kerrotte jos te mun ja poikien pantavaksi mökille lähdette...??!!

ei varmaankaan,odotan innolla teidän kulleja,otetaan viel sannakin mukaan,sekin on tiukka pillunen serkku-likka

jatkuu pian...

7

16934

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies

      lopeta toi päiväunelmointi

    • jep

      SURKEE

    • cinnia

      enkä tällä tarkoita kullisi kokoa..

    • joo todellakin

      jatka mutta keskity enemmän johon tiettyy paikkaan vaikka just sinne mökkiin ettei pompi laiva -mökki-hima JNE väliä koko ajan muuten ihan perkeleen hyvä

    • epäilevä

      Parannettavaa on rutkasti!Lukeminen on hankalaa kun ei ole mitään tietoa että kuka puhuu vai puhuuko kukaan!Kannatan kirjoitusmerkkien käyttöä puhevuoroissa! Uskon että olet hyvä kirjoittaja kunhan vaivaudut kirjoittamaan sellaista tekstiä mikä olisi mahdollisimman virheetöntä!

    • Nakke

      Jatka jos haluutei kiinnosta. Kerronta surkeaa, tapahtumat ei uskottavia, ei kiinnosta insesti, ei yksinkertaisesti kiihota....

    • ei kiristäjä vaan piristäjä

      jatkoa kehiin vaan, ainesta on mehukkaalle stoorille..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      2531
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1980
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1968
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1776
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1530
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe