Syy miksi VB:n vastaukset eivät kelpaa

Dhommi´´

Kaikkihan näkevät että VB on nolo kommentteineen, joissa on epäjohdonmukaista sisältöä.

VB koittaa esiintyä asiantuntijana, tyyliin "Eurooppalainen tonaalinen musiikki on vain murto-osa maailman musiikkia, tutustupa avarasti äläkä juutu tonaaliseen".

Miten naurettava tuollainen heitto voi olla, jos itse kuuntelee pelkkää poppia 50 vuoden ajalta?

VB ei

1. Kuuntele klassista musiikkia, vaikka laadukasta sellaista on vuosisatojen edestä

2. Kuuntele modernia klassista musiikkia, vaikka JUURI SE irrottautuu tonaalisuudesta, jota hän muka pitää tylsänä (ja kuuntelee silti aivan äärettömän perustonaalisille soinnuille rakentuvaa Beatlespoppia)

3. Kuuntele intialaista tai kiinalaista musiikkia, vaikka väittää eurooppalaisen musiikin olevan kapea alue

VB on itse saattanut itsensä häpeään.

VB myös väittää, että kaikki hyvä on keksitty kaikkialla maailmassa.

Mutta

1. Miksi hän ei kerro, miksei tonaalisuutta ole keksitty Intiassa ja Kiinassa?

Summa summarum: VB on pelkkä aivoton pikkuihminen, joka heittelee epämääräistä mutua ja toivoo pääsevänsä kuiville. Hän säheltää termien parissa tietämättä mistä puhuu.

Kertokaas missä on johdonmukaisuus VB:n näissä teksteissä, jotka luennoin äsken?

13

58

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sekaisin popista

      Pakkomielteesi ja vainoharhasi kuuluvat terveyspalstalle, ei musiikkipalstalle.

    • Dhommi´´

      Kaikkihan näkevät että VB on nolo kommentteineen, joissa on epäjohdonmukaista sisältöä.

      VB koittaa esiintyä asiantuntijana, tyyliin "Eurooppalainen tonaalinen musiikki on vain murto-osa maailman musiikkia, tutustupa avarasti äläkä juutu tonaaliseen".

      Miten naurettava tuollainen heitto voi olla, jos itse kuuntelee pelkkää poppia 50 vuoden ajalta?

      VB ei

      1. Kuuntele klassista musiikkia, vaikka laadukasta sellaista on vuosisatojen edestä

      2. Kuuntele modernia klassista musiikkia, vaikka JUURI SE irrottautuu tonaalisuudesta, jota hän muka pitää tylsänä (ja kuuntelee silti aivan äärettömän perustonaalisille soinnuille rakentuvaa Beatlespoppia)

      3. Kuuntele intialaista tai kiinalaista musiikkia, vaikka väittää eurooppalaisen musiikin olevan kapea alue

      VB on itse saattanut itsensä häpeään.

      VB myös väittää, että kaikki hyvä on keksitty kaikkialla maailmassa.

      Mutta

      1. Miksi hän ei kerro, miksei tonaalisuutta ole keksitty Intiassa ja Kiinassa?

      Summa summarum: VB on pelkkä aivoton pikkuihminen, joka heittelee epämääräistä mutua ja toivoo pääsevänsä kuiville. Hän säheltää termien parissa tietämättä mistä puhuu.

      Kertokaas missä on johdonmukaisuus VB:n näissä teksteissä, jotka luennoin äsken?

      • D ja mielenterveys

        Pakkomielteesi ja vainoharhasi kuuluvat terveyspalstalle, ei musiikkipalstalle.


    • Dhommi´´

      Minun sivistykseni ja rehellisyyteni kuuluvat musiikkipalstalle.

      • Huoltoa vailla

        Älysi ja ymmärryksesi eivät jostain syystä toimi.


      • vastustamatonbeatle
        Huoltoa vailla kirjoitti:

        Älysi ja ymmärryksesi eivät jostain syystä toimi.

        Aivan.

        Olenhan jopa vastannut hänelle, kertonut kuuntelevani klassista (se, mistä pidän ei kuulu beatlespalstalle); tänään näin uskomattoman esityksen, todella klassinen parhaimmillaan ( samaa lumovoimaa kuin beatlesin hyvässä konsertissa ja tasohan oli taitava).
        Olen toki tutustunut intialaiseen musiikkiin - siinä olisi yhden ihmiselon tehtävä.

        Modernia klassista kuuntelen kv kuluttajaa enemmän - kuka sitä kuuntelisi.

        Musiikin ammattilainen en ole en edes osaaja. En ole suorittanut diplomia klassisen kuunteluun. Ammattikoulua en ole käynyt. Yliopistossa ei ollut aineena musiikkia.

        Rahoitan palkastani dhönnin klassista harrrastusta. 160e tuki joka lippuun.... (ei sis työkkäriä eikä työttömyysaalennusta)

        Mielenkiintoista, että kiihotan dhönniää niin paljon,. Että hänen tarvii esittää myös oletuksiaan minusta.

        Ja vaikka olen urpo, urpoin on dhommi.
        Minulla on sentään hauskaa täällä

        Goodday sunshine!


      • Dhommi´´
        vastustamatonbeatle kirjoitti:

        Aivan.

        Olenhan jopa vastannut hänelle, kertonut kuuntelevani klassista (se, mistä pidän ei kuulu beatlespalstalle); tänään näin uskomattoman esityksen, todella klassinen parhaimmillaan ( samaa lumovoimaa kuin beatlesin hyvässä konsertissa ja tasohan oli taitava).
        Olen toki tutustunut intialaiseen musiikkiin - siinä olisi yhden ihmiselon tehtävä.

        Modernia klassista kuuntelen kv kuluttajaa enemmän - kuka sitä kuuntelisi.

        Musiikin ammattilainen en ole en edes osaaja. En ole suorittanut diplomia klassisen kuunteluun. Ammattikoulua en ole käynyt. Yliopistossa ei ollut aineena musiikkia.

        Rahoitan palkastani dhönnin klassista harrrastusta. 160e tuki joka lippuun.... (ei sis työkkäriä eikä työttömyysaalennusta)

        Mielenkiintoista, että kiihotan dhönniää niin paljon,. Että hänen tarvii esittää myös oletuksiaan minusta.

        Ja vaikka olen urpo, urpoin on dhommi.
        Minulla on sentään hauskaa täällä

        Goodday sunshine!

        HAHAHAHA.

        "Olenhan jopa vastannut hänelle, kertonut kuuntelevani klassista "

        Sinä et kuuntele klassista, et ole vastannut.

        "Olen toki tutustunut intialaiseen musiikkiin - siinä olisi yhden ihmiselon tehtävä."

        Kerro jotakin niistä teoksista joihin olet tutustunut.

        "Modernia klassista kuuntelen kv kuluttajaa enemmän"

        Kerro joitakin teoksia, joita olet kuluttanut.


      • vastustamatonbeatle
        Dhommi´´ kirjoitti:

        HAHAHAHA.

        "Olenhan jopa vastannut hänelle, kertonut kuuntelevani klassista "

        Sinä et kuuntele klassista, et ole vastannut.

        "Olen toki tutustunut intialaiseen musiikkiin - siinä olisi yhden ihmiselon tehtävä."

        Kerro jotakin niistä teoksista joihin olet tutustunut.

        "Modernia klassista kuuntelen kv kuluttajaa enemmän"

        Kerro joitakin teoksia, joita olet kuluttanut.

        Kuten huomaamme, vastaukset eivät kelpaa.

        Dhönniphönnipossuilikossuli TEITÄÄ etten kuuntele klassista. Kuitenkin olen aikanaan tutustunut Okko Kamun johdolla klassiseen. Sama se. Dhönniphönnipossuli tietää. Taitaa olla joulupukki. Tosin lukutaidoton. Tai muuten ymmärrystä vailla.

        Olen tehnyt tutkielman intialaisesta kulttuurista: keskityin musiikkiin. Pakko myöntää, että Beatles oli innoittajana tällä tiellä. Asiasta on aikaa. En kokenut sitä kovin läheiseksi.
        http://www.youtube.com/watch?v=TAyyB6LoN18
        Tuossa kuitenkin yksi esimerkki. Kiinalaiseen ja thaimusiikkiin olen tutustunut myös. Enemmän kuin 10 dhänniä yhteensä.

        Tässä sulle jotain kivaa klassista
        .http://www.youtube.com/watch?v=hCBnUFseqHg


        Modernia?

        http://www.youtube.com/watch?v=3hPkJW95jsw

        Sitten on näitä suomalaisia, joita on ollut puoli pakko kuunnella. Joskun vallan kelvollisia.

        Modernista tanssista muuten pidän...modernilla musiikilla. Enkä viittaa ihannoimaasi pepunkeinutukseen.


        Tässä sitten ultimaatti konserttikokemus:
        http://www.youtube.com/watch?v=u60JF_gBt7A


      • sgsgsgsggsg
        vastustamatonbeatle kirjoitti:

        Kuten huomaamme, vastaukset eivät kelpaa.

        Dhönniphönnipossuilikossuli TEITÄÄ etten kuuntele klassista. Kuitenkin olen aikanaan tutustunut Okko Kamun johdolla klassiseen. Sama se. Dhönniphönnipossuli tietää. Taitaa olla joulupukki. Tosin lukutaidoton. Tai muuten ymmärrystä vailla.

        Olen tehnyt tutkielman intialaisesta kulttuurista: keskityin musiikkiin. Pakko myöntää, että Beatles oli innoittajana tällä tiellä. Asiasta on aikaa. En kokenut sitä kovin läheiseksi.
        http://www.youtube.com/watch?v=TAyyB6LoN18
        Tuossa kuitenkin yksi esimerkki. Kiinalaiseen ja thaimusiikkiin olen tutustunut myös. Enemmän kuin 10 dhänniä yhteensä.

        Tässä sulle jotain kivaa klassista
        .http://www.youtube.com/watch?v=hCBnUFseqHg


        Modernia?

        http://www.youtube.com/watch?v=3hPkJW95jsw

        Sitten on näitä suomalaisia, joita on ollut puoli pakko kuunnella. Joskun vallan kelvollisia.

        Modernista tanssista muuten pidän...modernilla musiikilla. Enkä viittaa ihannoimaasi pepunkeinutukseen.


        Tässä sitten ultimaatti konserttikokemus:
        http://www.youtube.com/watch?v=u60JF_gBt7A

        Älä urpo vastaa sille, vaikka suo huvitttaakin. Alkaa mennä hermo sen jankutukseen.

        Ei se mitään usko eikä ymmärrä, koska ei h a l u a.


      • sgsgsggsgd
        sgsgsgsggsg kirjoitti:

        Älä urpo vastaa sille, vaikka suo huvitttaakin. Alkaa mennä hermo sen jankutukseen.

        Ei se mitään usko eikä ymmärrä, koska ei h a l u a.

        mikä tuli todistettua


      • vastustamatonbeatle

        "sivistukseni kuuluu musiikkipalstalle"

        taas äärimmäinen esimerkki Dhommin logiikan puutteesta. Hän kirjoittaa Beatles-palstalle. Se on selvää.

        Se on selvää, että hän ei pidä Beatlesia musiikkina.

        Epäselvää on, miksi hän ei jaa 'sivistystään' musiikkipalstalla, jonne se hänen mukaansa kuuluisi.

        No, Beatles on vastustamaton ja Dhommi taisteleee yhä.


    • Ferdinand Junttila

      Mutta eikös se kaverikin oo riippuvainen tästä vastakkainasettelusta? Arvaten .hänelläkin on siis hauskaa - omalla tavallaan.

      Annas kattoo niin kohta jo pukkaa vastinetta viestiisi. Se on vain niin, että hänen kokemuksensa on yli muiden. Ei väliä sillä, mitä viboja Beatles tai joku muu antaa - vain hänellä on oikeus määritellä, mikä on tärkeää ja kokemisen arvoista.

      • vastustamatonbeatle

        Kyllä. Siksi välillä luovutan. Sitten 10 minun mukaani nimettyä viestiä saa heittämään tulta eikun vettä kiukaalle... On se niin hassua. Sitten joku muu käyttää nikkiäni.

        Hänen hauskuudessaan paino lienee tuossa 'omalla tavallaan'. Pitkään kuvittelin kaverilla vain olevan hauskaa, niin kuin jätkät hittuilee. Se harhaluulo meni.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 130
      3604
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      95
      3288
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2418
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1851
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1698
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1569
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1534
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1486
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1451
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      84
      1400
    Aihe