miksi iltalehti lopetti ne kerroin vertailut... aiemminhan niitä oli molemmissa ip-lehdissä, kun iltasanomat lopetti niiden julkaisun, lopetin sen ostamisen, silloin ostin ne molemmat kun niissä oli kummassakin ne vertailut. Nyt on iltalehtikin lopettanut sen palvelun.... ja minä lopetin sen ostamisen.Tiedän, tiedän että ne on nyt 'urheilulehden' nettisivuilla.... mulle tulee sekin.... on muuttunut alaspäin kokoajan sekin.... silloin kun alotin tilaamisen se oli tabloid-muodossa ja oli oikea vihjelehti.... nykyisin se vaan kertoo menneen viikon tapahtumista ja sillä ei ole mitään tekemistä vihjeitten kanssa. Ja ne vihjeet siellä nettisivuilla on yhtä tyhjän kanssa.... muutama kohde ja nekin jotain muuta kuin sitä mikä kiinostaisi.Minulla on jonkinverran ulkolaisia pelisivuja suosikkisivuilla joista vertailen.... veikkaus kopioi sieltä suoraan omat kertoimensa ja julkaisee ne vasta edellisenä tai samana päivänä kun on se peli, vaikka ne on muualla jo viikkoa aiemmin tiedossa.... miksi pitää sitäkin pantata....VOISI VEIKKAUS KOKEILLA MARKKINOIDA OMIA VIHJEITÄ....eikös se 'veikkaaja' alunalkaen ollutkin veikkauksen oma lehti.
OSAAKO KUKAAN SANOA
mistä kunnon vihjeet
1
155
Vastaukset
- Kroos
Voittavia vihjeitä ja vedonlyönti aiheista keksustelua facebook.com/YliBetsaava
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2735132- 534271
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii933629- 502729
- 201949
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua461863- 1151754
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘981501- 711095
PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden1461073