Aki Haakanan murtoluku Fiat on edelleen Suomen
nopein katuauto.Fiat kiihdytti lauantaina Joensuun
lentokentällä 299 km/h. Siis tässä puhutaan
autoista,jotka ovat rekisteröityjä normaaliliiken-
teeseen.
Fiat- Suomen nopein katuauto
12
2194
Vastaukset
- Profa
Tuloksia näköjään lupaillaan pian
http://www.speedparty.com - hohhoi
tyhmyydellä ei oo rajaa,nähtävästi,pitäähän sitä fiiun mainetta jotenkin nostaa...
- zzz
Eikä kateudella.
- hohhoi
zzz kirjoitti:
Eikä kateudella.
kateellinen,ihmetyttää vaan aikanen mies ja upottaa rahaa suuria summia että on nopein katuauto.voevoe,pientä rajaa hei...
- oooo
mahtaiskos olla että ne nopeat katuautot ei viitsi lähteä minnekään hevonkuuseen fiiattien kanssa pelleilemään
- Sophia
Tosiasia on,että nopeampia ei Suomessa ole.
Niinkuin Haakanan Aki itse kertoi,että Esson
baarissa on puhujia,mutta viivalla jyvät
erottuvat akanoista.Huippunopeudessa voi löytyä
nopeampia,mutta tällä lyhyellä pätkällä ei.
Ja kyllähän Fiudekin kulkee siinä 330 km/h. - Type r
Mun Hondalle on luotettavasti mitattu kulkevan noin 300 ja rapiat.Siinä on hiivatin paskalle miettimistä.
- isi
Type r kirjoitti:
Mun Hondalle on luotettavasti mitattu kulkevan noin 300 ja rapiat.Siinä on hiivatin paskalle miettimistä.
sun hondas kulkee ainaskin 400km/h heti kun sää täyttät 18 ja saat ehkä ajokortin!
- joo
Type r kirjoitti:
ilmeisesti vapaassa pudotuksessa
- hehe
joo kirjoitti:
ilmeisesti vapaassa pudotuksessa
fiat ole viimesilleen viritetty?sanompahan vaan,että jos type r:n konetta mullostetaan ja viilataan samalla rahalla kuin fiatin konetta,niin en olisi valmis torinolaisen puolesta vetoa lyömään.
- Tane
hehe kirjoitti:
fiat ole viimesilleen viritetty?sanompahan vaan,että jos type r:n konetta mullostetaan ja viilataan samalla rahalla kuin fiatin konetta,niin en olisi valmis torinolaisen puolesta vetoa lyömään.
Hondan moottori on kyllä potentiaalinen ei siinä mitään.Mutta että etuvetosena niin siinä on enemmän sitten virittelyä!Niin ja leimalla pitäis käydä myös!
- Anonyymi
Paskanpuhujia riittää! JOS se Honda kulkee, niin viivalle vaan, MUTTA Kun ei, niin tyytykää siihen);
TV.Voiskan Olavi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1055038Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453313Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503165Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4252357Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2431456Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121261- 761227
- 751204
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311168Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1241073