Tietääkö kukaan hyviä k16 toiminta-seikkailu pelejä ps3:lle?
ps3 k16-pelejä????
12
455
Vastaukset
- Unchartedi
Unchartedit on seikkailupelejä, tuskin ikäraja on suurempi kuin K16
- nbmbn
täytyykö ikäraja olla enintään 16v vai vähintään 16v?
jälkimmäinen tuli ekana mieleen alkukommentista...- Jyynäri
Enintään k16
- ebionPalvelija
Sly Thieves In Time ehdottomasti. Suomen myydyin peli jo yli 5 viikkoa.
- Jyynäri
Mielellään joku k12-k16-peli:-)
- dabos
no infamous on aika hyvä
- Jyynäri
No mulla on Uncharted 3, InFamous 2, James Bond Blood Stone, 007 Legends(joka on paska)
- MOHA GAMER
no jotain Medal of honoria suosittelen esim Medal of honor Warfighter Ja Medal of Honor Airborne
- ulittaja444
miksi ei k-18 ? niitä tulisi nyt ekana mieleen vaikka assassins creedit ja hitmanit , the last of us ...
- Jyynäri
Se nyt on vaan niin p***a juttu ettei vanhemmat anna pelata kun maximissaan k-16 pelejä ja siks tän keskustelun teinkin kun ei K-16-pelejä oikeen löydy!
- kimi räikkönen
bfbc2,chrysis2,cod4 siin o pari!
- ghosts
call of duty ghosts (PARAS PELI)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743387
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753127Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683002On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662661Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442182- 611729
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251707- 351695
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181679- 601618