Mitä teen? Olen siis tyttö ja tutustuin 4-5 kk sitten yhteen jätkään netin kautta, joka asuu aika kaukana minusta. Hänestä on tullut minulle todella tärkeä ja tunnemme toisemme todella hyvin ja molemmilla on tunne että olisimme tunteneet aina.. Noh, pulmani tässä on se, että haluaisin mennä hänen luokseen kesällä ja hän haluaisi että minä menisin käymään siellä. Olen kuitenkin ihan varma etteivät vanhempani päästäisi minua sinne yksin eikä edes kaverinikaan kanssa. Eikä he edes tiedä tästä jätkästä.. Olen kuitenkin ajatellut että menen käymään siellä kunhan vanhempani lähtevät lomalle ulkomaille. Sanon heille että menen käymään yhden toisen kaverini luona, joka asuu ns. matkan varrella jos menen sinne junalla. Toisaalta epäilen onnistuuko tämä alkuunkaan. Haluaisinkin siis kysyä teiltä että mitä mieltä olette tästä..? Voisiko tämä onnistua tai onko jollakin omakohtaista kokemusta..?
Ja sori tästä tuli aika pitkä.. mutta nyt kun olette lukeneet niin olkaa kilttejä ja vastatkaa tähän.. kiitos jo etukäteen!
Auttakkaa... :/
desperate..
3
77
Vastaukset
- onkokemusta
On kokemustaku hiihtolomal menil pk-seudult "ilma lupaa" junal turkuu yhe muijan luo muu perhe oli lapis eikä kukaa tiiä(: oon 14v jätkä
jos vanhemmat on ulkomailla ni hyvin onnistuu siinä menee luottamus
- desperate..
Niin menee ja sitähä mää tässä pelkäänki! :( En oo koskaan valehellu kellekkää mistää ja en tiiä onnistuuko tääkää.. En ees haluais valehella mutta se on melkeen pakko jos haluan sinne päästä. Muuten saan kyllä unohtaa koko homman.. :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251278
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89934- 95932
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25887Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat293770- 95748
- 109656
- 34648
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet134579