onks järkee ,mahdolista jne..laittaa koliä, eli 2-5sentii korkee "köli" veneen pituudelta ku tasapohjanen vene(terhi nordic) liukuu sivuttain esim.uistellessa muuten mä oon tyytyväinen veneeseen
köliä moottoriveneeseen
2
481
Vastaukset
- Jaa a
Hitaassa nopeudessa toimii varmasti haluamallasi tavalla, mutta liuku nopeuksissa saattaa tulla ongelmia. Mikäli päädyt kölin tekemiseen niin muista jättää taakse n.30cm kölitöntä pohjaa, potkuri tarvitsee pyörteetöntä vettä, muuten hupenee tehot. Toinen ongelma saattaa olla keulan leikkaus taipumus, eli käännöksessä tai isoon aaltoon ajettaessa keula pitää kiinni ja perä luistaa (vähän kuin vetäisit autosta käsijarrun päälle yhtäkkiä) Kannattaa olla varovainen, tee ensiksi väliaikainen köli minkä saat tarvittaessa pois (jos osottautuu sudeksi)Kun sulla on köli paikoillaan niin tee koeajot varovasti, saattaa olla kovan nopeuden ajo-omituisuudet vähän muuttuneet
- Anoppi
Laita anoppi köysillä kiinni veneen pohjaan pituussuuntaan pää peräänpäin. Siinä on köliä ja samalla saat mukaan turbiinitunnelinkin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi434036Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal513681- 703238
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak943115Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no892094- 352048
- 241909
- 351870
- 311861
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231794