V.A.G tekee kohtuullisen hyviä autoja: Sokotaa,Seattia, Volkswagenia ja Audia.
Sanomattakin on selvää että Audi on niistä halutuin ja kuolattavin merkki.
Silti?????
Miksi Audi on niin kadehdittu ja herättää voimakkaita tunteita ja raivonpuuskia.
Merkkihän on automailman edelläkävijä sekä muotoilussa,aivan oma kaunis desing.
Mikä vielä tärkeää se on erittäin ympäristöä kunnioittava merkki.
Audista huokuu dynämisyys jo kauas.
V.A.G konsernin autot.
76
2278
Vastaukset
- Auti-miäs hähhäää
Vedässä sä tyätön runkkari vaan kätees siellä ladassa. Autit sun unelmissas vaan.
- Porsche, Bentley?!?!
Kyllä itse väittäisin Porschen tai Bentleyn olevan enemmän tunteita herättävä.. raivonpuuskat saattaa toki Audille mennä.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Volkswagen_Group- Lamborghini???
Tai minnes pukattiin Bugatti? Eikö herätä tunteita vai? Veyronissa tuhat ja ties mitä hevosvoimaa ja huiput päälle 400 km/h. Sylintereitäkin ainakin 12, saatto niitä tosin olla se 16.
Herra siunaa, jos joku kehtaa nostaa VWG-konsernin korkeimmalle pallille jonkun Diudin. - AASINSURMA
Lamborghini??? kirjoitti:
Tai minnes pukattiin Bugatti? Eikö herätä tunteita vai? Veyronissa tuhat ja ties mitä hevosvoimaa ja huiput päälle 400 km/h. Sylintereitäkin ainakin 12, saatto niitä tosin olla se 16.
Herra siunaa, jos joku kehtaa nostaa VWG-konsernin korkeimmalle pallille jonkun Diudin.Hyvin tehoo hiekkalaatikkopojille.
Katteeks käyp niin pirusti. HYVÄ!
- fart & plop
JEP.....Hiekkalaatikkopojista puheen ollen.....sinne tuo audi sopiikin vallan mainiosti............
- töissänotkuja
Halutuin lienee ja sehän näkyy sitten hinnassakin... Teknisesti (suorituskyky, ajo-ominaisuudet, yms) erojahan ei vastaavissa sisarmalleissa ole. Eroja joissain sisustuksen materiaaleissa ja varustepakettien yksittäisissä vitkuttimissa saattaa olla. Myös kokoeroja sisarmalleissa. Ne voivat olla oleellisiakin riippuen ostajan perhe- yms tilanteista.
Nuo pienet erot ei tietenkään selitä huomattaviakin hintaeroja, vaan muut tekijät, Audin ja volkkarin haluttavuus, imago, antaa mahdollisuuden korkeampaan hinnoitteluun. Skodan voimakkaan ja onnistuneen kohderyhmittelymarkkinoinnin vuoksi poikkeuksellimen myyntimenestys mahdollistaa pienen ylihinnoittelun. Seatilla ei em 'ominaisuuksia' ole, joten ylihinnoittelu ei ole mahdollista ja siksipä Seat onkin hieman edullisempi sisarmallejaan- G>A...
Puhut täysin asiaa ja järjestys on oikea.
Audissa on kauttaaltaan korkeampi työnlaatu ja oleelliset materiaalit.
Äänieristyksissä on huomattava ero.
Näistä kannatta riksaa maksaa.
Audi on laatuunsa nähden hinnoiteltu aivan maltillisesti.
Järkevin hinnoittelu on justiin tuossa kireimmässä luokassa A3 ja A4.
Löytyhän sitä järkeekin.......... - Muulista tuttu
G>A... kirjoitti:
Puhut täysin asiaa ja järjestys on oikea.
Audissa on kauttaaltaan korkeampi työnlaatu ja oleelliset materiaalit.
Äänieristyksissä on huomattava ero.
Näistä kannatta riksaa maksaa.
Audi on laatuunsa nähden hinnoiteltu aivan maltillisesti.
Järkevin hinnoittelu on justiin tuossa kireimmässä luokassa A3 ja A4.
Löytyhän sitä järkeekin..........Ja ennen kaikkea A3 1.6 TDI:ssä on parempi alusta kuin muiden moottorivaihtoehtojen mukana tulee.
- Golfarin oppipoika
Muulista tuttu kirjoitti:
Ja ennen kaikkea A3 1.6 TDI:ssä on parempi alusta kuin muiden moottorivaihtoehtojen mukana tulee.
Melkein yhtä hyvä kuin VW Golf PLUSSASSA, jossa on panssarivaunun alusta. Siihen ei saa varaosia kuin puolustusvoimilta.
- G>A...
Muulista tuttu kirjoitti:
Ja ennen kaikkea A3 1.6 TDI:ssä on parempi alusta kuin muiden moottorivaihtoehtojen mukana tulee.
Lueppas muulinkesyttäjä.
Audi A3 Sb koeajosta " tie oli todella mutkainen antaa mennä A3 Sb hoitaa loput".
Kerrassan nautinnollinen ajettava.
Auton akseliväliä on kasvatettu samoin raideleveyttä ajettavuus aivan huippua.
Taka-akselisto......Phyääääääääääääääääääääää heh heeeeeeeee.
On ollut kiva lukea noita koeajoja.
Audi A3 keveästä yhdystukiakselista sanotaan,että "ero on niin pieni erillisjousitukseen ettei sitä juurikaan huomaa".......... Phyäääääääääää häh häääää.......
On se audin haluttavuus niin hirvee mutta kun losuja saa monta tonnia halvemmalla.
Premium maksaa.
AASIhan ostaisi tietenkin jonkun vanhan romun 20 000 ja olisi tosi onnellinen kun saisi Taunukseen erillisreet. - Golfarin assistentti
G>A... kirjoitti:
Lueppas muulinkesyttäjä.
Audi A3 Sb koeajosta " tie oli todella mutkainen antaa mennä A3 Sb hoitaa loput".
Kerrassan nautinnollinen ajettava.
Auton akseliväliä on kasvatettu samoin raideleveyttä ajettavuus aivan huippua.
Taka-akselisto......Phyääääääääääääääääääääää heh heeeeeeeee.
On ollut kiva lukea noita koeajoja.
Audi A3 keveästä yhdystukiakselista sanotaan,että "ero on niin pieni erillisjousitukseen ettei sitä juurikaan huomaa".......... Phyäääääääääää häh häääää.......
On se audin haluttavuus niin hirvee mutta kun losuja saa monta tonnia halvemmalla.
Premium maksaa.
AASIhan ostaisi tietenkin jonkun vanhan romun 20 000 ja olisi tosi onnellinen kun saisi Taunukseen erillisreet.Lainaan suurta esikuvaani, nimimerkki G>A...:ta, joka on osuvasti sanonut (5.6.2013), että: "ihan yksi lysti tullaiselle vertailulle missä annetaan pisteitä aivan turhanpäiväisyyksistä jostain tavaratilasta tai muusta tarpettomista asioista."
Samaa sarjaa tuokin ajoraportti. - G>A...
Golfarin assistentti kirjoitti:
Lainaan suurta esikuvaani, nimimerkki G>A...:ta, joka on osuvasti sanonut (5.6.2013), että: "ihan yksi lysti tullaiselle vertailulle missä annetaan pisteitä aivan turhanpäiväisyyksistä jostain tavaratilasta tai muusta tarpettomista asioista."
Samaa sarjaa tuokin ajoraportti.Ei ajettavuus ole mikään turhanpäiväinen kriteeri se on auton tärkein ominaisuus,että auto ojautuu dynaamisesti.
Ajo-ominaisuudet ovat kriteeri 1. - Great_speech
G>A... kirjoitti:
Ei ajettavuus ole mikään turhanpäiväinen kriteeri se on auton tärkein ominaisuus,että auto ojautuu dynaamisesti.
Ajo-ominaisuudet ovat kriteeri 1."...auto ojautuu dynaamisesti."
Eli kun Audi A3 1.6 TDI:n ajo-ominaisuudet loppuvat kesken ja mennään mettähallituksen puolelle, niin se onkin DYNAAMINEN OJAUTUMINEN.
Kaikkea ne markkinamiehet keksivätkin. - Dynaaminen_ojaanajo
G>A... kirjoitti:
Ei ajettavuus ole mikään turhanpäiväinen kriteeri se on auton tärkein ominaisuus,että auto ojautuu dynaamisesti.
Ajo-ominaisuudet ovat kriteeri 1."Ajo-ominaisuudet ovat kriteeri 1."
Ja kuitenkin köyhyyksissäsi tai muusta syystä valitsit Audi A3:si huonoimmalla saatavilla olevalla alustalla. - ajoin, en opiskellut
Great_speech kirjoitti:
"...auto ojautuu dynaamisesti."
Eli kun Audi A3 1.6 TDI:n ajo-ominaisuudet loppuvat kesken ja mennään mettähallituksen puolelle, niin se onkin DYNAAMINEN OJAUTUMINEN.
Kaikkea ne markkinamiehet keksivätkin.tulee draumoja kun auto ojautuu dynäämisesti
- Ojaudu dynaamisesti
Great_speech kirjoitti:
"...auto ojautuu dynaamisesti."
Eli kun Audi A3 1.6 TDI:n ajo-ominaisuudet loppuvat kesken ja mennään mettähallituksen puolelle, niin se onkin DYNAAMINEN OJAUTUMINEN.
Kaikkea ne markkinamiehet keksivätkin.On perin juurin rahvasta kertoa vakuutusyhtiön vahinkopäivystäjälle, että "ajoin ojaan". Ei tuollaisella lausunnolla mitään palvelua saa. Premium-luokan palvelua saa vakuutusyhtiöstä, kun kertoo, että tapahtui "dynaaminen ojautuminen".
Tämä on kokeiltu juttu. Kerran olin Audin kyydissä, kun kuljettaja menetti epätasaisella alustalla autonsa hallinnan. Perä lähti alta, kuljettaja huusi jotain "VOI RÄHMÄ, KUN TULI SÄÄSTETTYÄ VÄÄRÄSSÄ PAIKASSA, STN:n YHDYSTUKIAKSELIT!!! ja melkein saman tien kolisi ja aitaa kaatu.
Auton liikkeen viimein pysähdyttyä kömmimme ulos taajan pajupusikon keskeltä jollekin pellolle. Kuski soitti vakuutusyhtiöön ja kertoi vahinkopäivystäjälle, että tapahtui tämmöinen "DYNAAMINEN OJAUTUMINEN" siellä ja siellä, ei henkilövahinkoja, autosta taka-akseli irti jne. Hetken ihmettelin tuota lausetta mitä hän käytti, mutta eipäs mennyt kuin tovi, kun horisontista alkoi kuulumaan helikopterin ääntä ja hetken päästä pellolle lähti laskuun Sikorsky CH-148 Cyclone.
Välittömästi kopterin laskutelineiden osuttua pellon pintaan sivuovi avautui ja Yhdysvaltain merijalkaväen sotilas huusi kantavalla äänellä suuntaamme, jotain "ARE YOU THOSE PEOPLE, WHO DROVE DYNAMICALLY TO THE DITCH A MOMENT AGO??? Roottorimelusta johtuen iso, afro-amerikkalainen sotilas joutui toistamaan kysymyksen jonkun kerran, ennen kuin yhdistimme sanat "DYNAAMINEN" ja "DYNAMICALLY" toisiinsa. Melkein yhteen ääneen vastasimme, että "YES, WE´RE THOSE PEOPLE!". Ystävällisen hymyn omaava, yön musta merijalkaväen sotilas viittoi meidät kopteriinsa, ojensi mikrofonilla ja kuulokkeilla varustetut kypärät meille, auttoi niiden asettamisessa päähän, näytti meille istuinpaikat sekä opasti kuinka kuusi-pisteturvavöitä käytetään.
Viimein kun istuimme aloillamme ja olimme helikopterin puhelaiteverkossa, ilma-aluksen päällikkö, LtCol B. Manning kertoi seuraavaa: "Welcome on board, our range is now 370 nautical miles. Gentleman, where want you to go, so i can make flightplan for finnish ATC asap?" Hetki siinä ihmeteltiin ja sitten kaveri virkkoi, että "Miten olis jos lähettäs kattomaan vieläkö Kaunispään kyljestä löytyy lunta laskettavaksi?". No mitäpä tuohon osaa vastata, hetki sitten oltiin kuoleman kielissä ja nyt jo houkutellaan monotansseihin Ivalon kulmille. Nyökkäsin ja kaveri antoi ralli-englannilla ajo-ohjeet Bradleylle: "LETS KOU TOO TE NORT; FLAI SO LOU AT JUU KAN SEE THOSE EESEVENTTIFAIV SIKNS ON THE SAIT OF THE ROUT. WHEN JUU SEE BIK HILL ON THE RAIT SAIT OFF ROAT, AI TELL MORE INVORMATION VERE TO LAND." Niin sitä loppujen lopuksi päädyttiin Saariselälle.
Kerran tuli vähän otettua miestä terävämpää ja kusipaikkaa etsiessä kompastuin joihinkin kaupungin istuttamiin pensaisiin sillä seurauksella, että lensin nenälleni. Ja eikös vaan kaatuiluani todistanut sisäasianministeriön joukot ja ihan väen vängällä he halusivat viedä putkaan nukkumaan, olin kuulemma vaaraksi itselleni. Kerroin heille, että "HEI, eihan tässä tapahtunut kuin tällainen DYNAAMINEN OJAUTUMINEN" ja johan alkoi ääni muuttua kellossa. Kysyivät, että "Kelpaisiko herralle kyyti jonnekin? " Ja BTW, annahan työkaveri se alaikäisiltä takavarikoitu, iskemätön 21-vuotias Banff Speyside -pullo herralle matkajuotavaksi." No eihän se auttanut kuin hypätä kissalan veljesten kyytiin ja matkata S-hotelli Vantaalle.
Eipä rahvaat tietäneet, mitä on PREMIUM-luokan dynaamisen ojautumisen ja tavallisen ojaanajon ero. - G>A...
Ojaudu dynaamisesti kirjoitti:
On perin juurin rahvasta kertoa vakuutusyhtiön vahinkopäivystäjälle, että "ajoin ojaan". Ei tuollaisella lausunnolla mitään palvelua saa. Premium-luokan palvelua saa vakuutusyhtiöstä, kun kertoo, että tapahtui "dynaaminen ojautuminen".
Tämä on kokeiltu juttu. Kerran olin Audin kyydissä, kun kuljettaja menetti epätasaisella alustalla autonsa hallinnan. Perä lähti alta, kuljettaja huusi jotain "VOI RÄHMÄ, KUN TULI SÄÄSTETTYÄ VÄÄRÄSSÄ PAIKASSA, STN:n YHDYSTUKIAKSELIT!!! ja melkein saman tien kolisi ja aitaa kaatu.
Auton liikkeen viimein pysähdyttyä kömmimme ulos taajan pajupusikon keskeltä jollekin pellolle. Kuski soitti vakuutusyhtiöön ja kertoi vahinkopäivystäjälle, että tapahtui tämmöinen "DYNAAMINEN OJAUTUMINEN" siellä ja siellä, ei henkilövahinkoja, autosta taka-akseli irti jne. Hetken ihmettelin tuota lausetta mitä hän käytti, mutta eipäs mennyt kuin tovi, kun horisontista alkoi kuulumaan helikopterin ääntä ja hetken päästä pellolle lähti laskuun Sikorsky CH-148 Cyclone.
Välittömästi kopterin laskutelineiden osuttua pellon pintaan sivuovi avautui ja Yhdysvaltain merijalkaväen sotilas huusi kantavalla äänellä suuntaamme, jotain "ARE YOU THOSE PEOPLE, WHO DROVE DYNAMICALLY TO THE DITCH A MOMENT AGO??? Roottorimelusta johtuen iso, afro-amerikkalainen sotilas joutui toistamaan kysymyksen jonkun kerran, ennen kuin yhdistimme sanat "DYNAAMINEN" ja "DYNAMICALLY" toisiinsa. Melkein yhteen ääneen vastasimme, että "YES, WE´RE THOSE PEOPLE!". Ystävällisen hymyn omaava, yön musta merijalkaväen sotilas viittoi meidät kopteriinsa, ojensi mikrofonilla ja kuulokkeilla varustetut kypärät meille, auttoi niiden asettamisessa päähän, näytti meille istuinpaikat sekä opasti kuinka kuusi-pisteturvavöitä käytetään.
Viimein kun istuimme aloillamme ja olimme helikopterin puhelaiteverkossa, ilma-aluksen päällikkö, LtCol B. Manning kertoi seuraavaa: "Welcome on board, our range is now 370 nautical miles. Gentleman, where want you to go, so i can make flightplan for finnish ATC asap?" Hetki siinä ihmeteltiin ja sitten kaveri virkkoi, että "Miten olis jos lähettäs kattomaan vieläkö Kaunispään kyljestä löytyy lunta laskettavaksi?". No mitäpä tuohon osaa vastata, hetki sitten oltiin kuoleman kielissä ja nyt jo houkutellaan monotansseihin Ivalon kulmille. Nyökkäsin ja kaveri antoi ralli-englannilla ajo-ohjeet Bradleylle: "LETS KOU TOO TE NORT; FLAI SO LOU AT JUU KAN SEE THOSE EESEVENTTIFAIV SIKNS ON THE SAIT OF THE ROUT. WHEN JUU SEE BIK HILL ON THE RAIT SAIT OFF ROAT, AI TELL MORE INVORMATION VERE TO LAND." Niin sitä loppujen lopuksi päädyttiin Saariselälle.
Kerran tuli vähän otettua miestä terävämpää ja kusipaikkaa etsiessä kompastuin joihinkin kaupungin istuttamiin pensaisiin sillä seurauksella, että lensin nenälleni. Ja eikös vaan kaatuiluani todistanut sisäasianministeriön joukot ja ihan väen vängällä he halusivat viedä putkaan nukkumaan, olin kuulemma vaaraksi itselleni. Kerroin heille, että "HEI, eihan tässä tapahtunut kuin tällainen DYNAAMINEN OJAUTUMINEN" ja johan alkoi ääni muuttua kellossa. Kysyivät, että "Kelpaisiko herralle kyyti jonnekin? " Ja BTW, annahan työkaveri se alaikäisiltä takavarikoitu, iskemätön 21-vuotias Banff Speyside -pullo herralle matkajuotavaksi." No eihän se auttanut kuin hypätä kissalan veljesten kyytiin ja matkata S-hotelli Vantaalle.
Eipä rahvaat tietäneet, mitä on PREMIUM-luokan dynaamisen ojautumisen ja tavallisen ojaanajon ero.Tuollaisen AASIn on turha puhua minulle autolla-ajosta mitään.
Reippaasti yli 1000 000 km takana ja 70% bonuksilla on ajettu kymmeniä vuosia.
Oot kyllä AASI nähnyt paljon vaivaa kirjoteltuasi tuollaista sontaa. Kolme riviä jaksoin just' lukea.
Sen verran kuitenkin,että jos kirjoitat engelskaa niin kirjoita oikein
Ei kannata kirjoitella nuin pitkiä loruja ei niitä viitsi pirukaan lukea.
Kyllä se köyhiä näköjään ottaa pattiin.
Minä valitsen itselleni auton omaan käyttöön enkä AASI lauman vinkkien perusteella.
1.6 TDI moottori on aivan mainio kone. 10sek.0-100 ja huippuja miltei 200km/h ja kulutus S tronic vaihteistolla 3.8ltr.
Kyllä sillä passaa ajella,varsinainen säästöpossu.
Ja rahaa SÄÄSTYY,raha osaa viisaan luokse.
Voi viuden AASIt kukaan muu ei ole niin idiootti kuin AASI joka valitsee auton jonkun taka-akseliston perusteella. Phyääääääääääääää äääääää.
Ensimmäisenä autokauppaan "minkäläinen taka-akseli"? Voi jeesus senntään.
AASI menee autokauppaan ostamaan taka-akselistoa.
Kyllä AASIn pitäisi pysyä saakeli sielä aisojen välissä.
Ja kulutus vuodessa paali heiniä.
Kreikassa on AASEILLA muuten kakkapussi peräpäähän köytetty.
On se vaan tuo Audi niin kateutta herättävä auto,että suap AASInkin niin kateelliseksi.
On kiva alkaa Audilla rullaileen "huvilan" asunnon väliä.
Tietysi kahta miljoonaa kilsaa vahvasti tavoitellen.
Todellakin teidänlaisten AASIen on aivan turhaa minulle puhua autoilusta mitään olen niin paljon ajanut autolla ettei teistä AASEISTA monikaan pääse eläessään niihin kilsoihin.
KADEHTIKAA NYT KUNNOLLA!
Kateus kasvattaa luonnetta.
Suattaap joku pölijä menettää järkensäkin ja joutua hullujenhuoneelle.
Audin on premium pirssi.
Kiva kun menee pitkälle syyskesälle luovutus saa ajella tuolla vanhalla Plussalla koko kesän. (vm 2011) (UUSI Audi 2014)
Minä olen tosiaankin ostanut niin monta uutta autoa ettei minulla ole kiirettä kuolata sitä.
Aina parempihan se on kun uusi säästyy kun kaupat on tehty.
KADEHTIKAA! - kaikilla on uusi auto
G>A... kirjoitti:
Tuollaisen AASIn on turha puhua minulle autolla-ajosta mitään.
Reippaasti yli 1000 000 km takana ja 70% bonuksilla on ajettu kymmeniä vuosia.
Oot kyllä AASI nähnyt paljon vaivaa kirjoteltuasi tuollaista sontaa. Kolme riviä jaksoin just' lukea.
Sen verran kuitenkin,että jos kirjoitat engelskaa niin kirjoita oikein
Ei kannata kirjoitella nuin pitkiä loruja ei niitä viitsi pirukaan lukea.
Kyllä se köyhiä näköjään ottaa pattiin.
Minä valitsen itselleni auton omaan käyttöön enkä AASI lauman vinkkien perusteella.
1.6 TDI moottori on aivan mainio kone. 10sek.0-100 ja huippuja miltei 200km/h ja kulutus S tronic vaihteistolla 3.8ltr.
Kyllä sillä passaa ajella,varsinainen säästöpossu.
Ja rahaa SÄÄSTYY,raha osaa viisaan luokse.
Voi viuden AASIt kukaan muu ei ole niin idiootti kuin AASI joka valitsee auton jonkun taka-akseliston perusteella. Phyääääääääääääää äääääää.
Ensimmäisenä autokauppaan "minkäläinen taka-akseli"? Voi jeesus senntään.
AASI menee autokauppaan ostamaan taka-akselistoa.
Kyllä AASIn pitäisi pysyä saakeli sielä aisojen välissä.
Ja kulutus vuodessa paali heiniä.
Kreikassa on AASEILLA muuten kakkapussi peräpäähän köytetty.
On se vaan tuo Audi niin kateutta herättävä auto,että suap AASInkin niin kateelliseksi.
On kiva alkaa Audilla rullaileen "huvilan" asunnon väliä.
Tietysi kahta miljoonaa kilsaa vahvasti tavoitellen.
Todellakin teidänlaisten AASIen on aivan turhaa minulle puhua autoilusta mitään olen niin paljon ajanut autolla ettei teistä AASEISTA monikaan pääse eläessään niihin kilsoihin.
KADEHTIKAA NYT KUNNOLLA!
Kateus kasvattaa luonnetta.
Suattaap joku pölijä menettää järkensäkin ja joutua hullujenhuoneelle.
Audin on premium pirssi.
Kiva kun menee pitkälle syyskesälle luovutus saa ajella tuolla vanhalla Plussalla koko kesän. (vm 2011) (UUSI Audi 2014)
Minä olen tosiaankin ostanut niin monta uutta autoa ettei minulla ole kiirettä kuolata sitä.
Aina parempihan se on kun uusi säästyy kun kaupat on tehty.
KADEHTIKAA!Oho, dynämisesti ojautuva, draumaattinen Sportbac-busnes-mies kommentoimassa toisten kirjoitusvirheitä. Luulin, että premium-sana A3:n yhteydessä on pohjanoteeraus, mutta ei. Pääsimme vieläkin alemmas.
- dynamikally of teh r
G>A... kirjoitti:
Tuollaisen AASIn on turha puhua minulle autolla-ajosta mitään.
Reippaasti yli 1000 000 km takana ja 70% bonuksilla on ajettu kymmeniä vuosia.
Oot kyllä AASI nähnyt paljon vaivaa kirjoteltuasi tuollaista sontaa. Kolme riviä jaksoin just' lukea.
Sen verran kuitenkin,että jos kirjoitat engelskaa niin kirjoita oikein
Ei kannata kirjoitella nuin pitkiä loruja ei niitä viitsi pirukaan lukea.
Kyllä se köyhiä näköjään ottaa pattiin.
Minä valitsen itselleni auton omaan käyttöön enkä AASI lauman vinkkien perusteella.
1.6 TDI moottori on aivan mainio kone. 10sek.0-100 ja huippuja miltei 200km/h ja kulutus S tronic vaihteistolla 3.8ltr.
Kyllä sillä passaa ajella,varsinainen säästöpossu.
Ja rahaa SÄÄSTYY,raha osaa viisaan luokse.
Voi viuden AASIt kukaan muu ei ole niin idiootti kuin AASI joka valitsee auton jonkun taka-akseliston perusteella. Phyääääääääääääää äääääää.
Ensimmäisenä autokauppaan "minkäläinen taka-akseli"? Voi jeesus senntään.
AASI menee autokauppaan ostamaan taka-akselistoa.
Kyllä AASIn pitäisi pysyä saakeli sielä aisojen välissä.
Ja kulutus vuodessa paali heiniä.
Kreikassa on AASEILLA muuten kakkapussi peräpäähän köytetty.
On se vaan tuo Audi niin kateutta herättävä auto,että suap AASInkin niin kateelliseksi.
On kiva alkaa Audilla rullaileen "huvilan" asunnon väliä.
Tietysi kahta miljoonaa kilsaa vahvasti tavoitellen.
Todellakin teidänlaisten AASIen on aivan turhaa minulle puhua autoilusta mitään olen niin paljon ajanut autolla ettei teistä AASEISTA monikaan pääse eläessään niihin kilsoihin.
KADEHTIKAA NYT KUNNOLLA!
Kateus kasvattaa luonnetta.
Suattaap joku pölijä menettää järkensäkin ja joutua hullujenhuoneelle.
Audin on premium pirssi.
Kiva kun menee pitkälle syyskesälle luovutus saa ajella tuolla vanhalla Plussalla koko kesän. (vm 2011) (UUSI Audi 2014)
Minä olen tosiaankin ostanut niin monta uutta autoa ettei minulla ole kiirettä kuolata sitä.
Aina parempihan se on kun uusi säästyy kun kaupat on tehty.
KADEHTIKAA!onko kukaan kokeillut toimiko koodi "dynaaminen ojautuminen", jos ajaa ulos muun merrkisellä autolla? omat vakuutukset on iffissä.
- Kyllikin mies.
kaikilla on uusi auto kirjoitti:
Oho, dynämisesti ojautuva, draumaattinen Sportbac-busnes-mies kommentoimassa toisten kirjoitusvirheitä. Luulin, että premium-sana A3:n yhteydessä on pohjanoteeraus, mutta ei. Pääsimme vieläkin alemmas.
Kadehtikaaaaa.......
- ihan vihreä kateudesta
Kyllikin mies. kirjoitti:
Kadehtikaaaaa.......
Pitäisi siis olla kateellinen Mondeo-Avensis-Passat -hintaluokan autosta? Hei haloo! Silloinhan pitäisi olla kateellinen puolelle Suomelle. Tuon hintaisia autoja on kadut täynnä. Mutta onko sinulla sellaista? Tuskin, kunhan satuilet niin kuin ennenkin.
- Vai pitäisikö olla?
ihan vihreä kateudesta kirjoitti:
Pitäisi siis olla kateellinen Mondeo-Avensis-Passat -hintaluokan autosta? Hei haloo! Silloinhan pitäisi olla kateellinen puolelle Suomelle. Tuon hintaisia autoja on kadut täynnä. Mutta onko sinulla sellaista? Tuskin, kunhan satuilet niin kuin ennenkin.
Tärkeä pointti tuossa onkin se, että tuo auto on kokoluokaltaan pienempi, mutta kuitenkin saman hintainen kuin nuo luokkaa isommat. Varustelultaankin tuo kokoluokaltaan pienempi on samantasoinen kuin nuo isommat. Noista syistä on oltava kateellinen sille, joka ostaa pienemmän ja varustelultaan samantasoisen auton.
- G>A...
ihan vihreä kateudesta kirjoitti:
Pitäisi siis olla kateellinen Mondeo-Avensis-Passat -hintaluokan autosta? Hei haloo! Silloinhan pitäisi olla kateellinen puolelle Suomelle. Tuon hintaisia autoja on kadut täynnä. Mutta onko sinulla sellaista? Tuskin, kunhan satuilet niin kuin ennenkin.
Minä tyydyn pienempään premiumautoon.
Kadehtikaa.
Siinä on sellainen ratkaiseva ero,että minä ostan kaupasta käteisellä.
Eipäs ole velka-auto niin kuin suurimmalla osalla.
On kiva lähteä kaupasta ajeleen käteisellä ostetulla Audilla,35 000 ekee.
Kannattaa kyllä kadehtia.
Totuushan on sellainen,että aika harva ostelee käteisellä 35 000 autoja.
Kadehtikaa.
Suurin osa näistäkin kirjoittajista on veloissaan pyöriviä ja ajaa jonkun rahoittamalla autolla.
Kadehtikaa.
Nyt lopetan osallistumisen tähän aiheeseen liittyen.
Kiitos mielenkiintoisesta keskustelusta.
Kadehtikaa. - Köyhän kyykyttäjä.
Ojaudu dynaamisesti kirjoitti:
On perin juurin rahvasta kertoa vakuutusyhtiön vahinkopäivystäjälle, että "ajoin ojaan". Ei tuollaisella lausunnolla mitään palvelua saa. Premium-luokan palvelua saa vakuutusyhtiöstä, kun kertoo, että tapahtui "dynaaminen ojautuminen".
Tämä on kokeiltu juttu. Kerran olin Audin kyydissä, kun kuljettaja menetti epätasaisella alustalla autonsa hallinnan. Perä lähti alta, kuljettaja huusi jotain "VOI RÄHMÄ, KUN TULI SÄÄSTETTYÄ VÄÄRÄSSÄ PAIKASSA, STN:n YHDYSTUKIAKSELIT!!! ja melkein saman tien kolisi ja aitaa kaatu.
Auton liikkeen viimein pysähdyttyä kömmimme ulos taajan pajupusikon keskeltä jollekin pellolle. Kuski soitti vakuutusyhtiöön ja kertoi vahinkopäivystäjälle, että tapahtui tämmöinen "DYNAAMINEN OJAUTUMINEN" siellä ja siellä, ei henkilövahinkoja, autosta taka-akseli irti jne. Hetken ihmettelin tuota lausetta mitä hän käytti, mutta eipäs mennyt kuin tovi, kun horisontista alkoi kuulumaan helikopterin ääntä ja hetken päästä pellolle lähti laskuun Sikorsky CH-148 Cyclone.
Välittömästi kopterin laskutelineiden osuttua pellon pintaan sivuovi avautui ja Yhdysvaltain merijalkaväen sotilas huusi kantavalla äänellä suuntaamme, jotain "ARE YOU THOSE PEOPLE, WHO DROVE DYNAMICALLY TO THE DITCH A MOMENT AGO??? Roottorimelusta johtuen iso, afro-amerikkalainen sotilas joutui toistamaan kysymyksen jonkun kerran, ennen kuin yhdistimme sanat "DYNAAMINEN" ja "DYNAMICALLY" toisiinsa. Melkein yhteen ääneen vastasimme, että "YES, WE´RE THOSE PEOPLE!". Ystävällisen hymyn omaava, yön musta merijalkaväen sotilas viittoi meidät kopteriinsa, ojensi mikrofonilla ja kuulokkeilla varustetut kypärät meille, auttoi niiden asettamisessa päähän, näytti meille istuinpaikat sekä opasti kuinka kuusi-pisteturvavöitä käytetään.
Viimein kun istuimme aloillamme ja olimme helikopterin puhelaiteverkossa, ilma-aluksen päällikkö, LtCol B. Manning kertoi seuraavaa: "Welcome on board, our range is now 370 nautical miles. Gentleman, where want you to go, so i can make flightplan for finnish ATC asap?" Hetki siinä ihmeteltiin ja sitten kaveri virkkoi, että "Miten olis jos lähettäs kattomaan vieläkö Kaunispään kyljestä löytyy lunta laskettavaksi?". No mitäpä tuohon osaa vastata, hetki sitten oltiin kuoleman kielissä ja nyt jo houkutellaan monotansseihin Ivalon kulmille. Nyökkäsin ja kaveri antoi ralli-englannilla ajo-ohjeet Bradleylle: "LETS KOU TOO TE NORT; FLAI SO LOU AT JUU KAN SEE THOSE EESEVENTTIFAIV SIKNS ON THE SAIT OF THE ROUT. WHEN JUU SEE BIK HILL ON THE RAIT SAIT OFF ROAT, AI TELL MORE INVORMATION VERE TO LAND." Niin sitä loppujen lopuksi päädyttiin Saariselälle.
Kerran tuli vähän otettua miestä terävämpää ja kusipaikkaa etsiessä kompastuin joihinkin kaupungin istuttamiin pensaisiin sillä seurauksella, että lensin nenälleni. Ja eikös vaan kaatuiluani todistanut sisäasianministeriön joukot ja ihan väen vängällä he halusivat viedä putkaan nukkumaan, olin kuulemma vaaraksi itselleni. Kerroin heille, että "HEI, eihan tässä tapahtunut kuin tällainen DYNAAMINEN OJAUTUMINEN" ja johan alkoi ääni muuttua kellossa. Kysyivät, että "Kelpaisiko herralle kyyti jonnekin? " Ja BTW, annahan työkaveri se alaikäisiltä takavarikoitu, iskemätön 21-vuotias Banff Speyside -pullo herralle matkajuotavaksi." No eihän se auttanut kuin hypätä kissalan veljesten kyytiin ja matkata S-hotelli Vantaalle.
Eipä rahvaat tietäneet, mitä on PREMIUM-luokan dynaamisen ojautumisen ja tavallisen ojaanajon ero.Mikä jeesuksen apina tässä on kirjoitellut romaanin?????
Mene AASIhoitolaan siellä on vielä muutama paikka varattuna.
"varo ettet ajaudu allikkoon" - paskatti
G>A... kirjoitti:
Puhut täysin asiaa ja järjestys on oikea.
Audissa on kauttaaltaan korkeampi työnlaatu ja oleelliset materiaalit.
Äänieristyksissä on huomattava ero.
Näistä kannatta riksaa maksaa.
Audi on laatuunsa nähden hinnoiteltu aivan maltillisesti.
Järkevin hinnoittelu on justiin tuossa kireimmässä luokassa A3 ja A4.
Löytyhän sitä järkeekin..........w-a-g tuotteista ei höynä kannata maksaa!!Tyhmäkö oot??Autosta kannattaa!!
- audigay
G>A... kirjoitti:
Minä tyydyn pienempään premiumautoon.
Kadehtikaa.
Siinä on sellainen ratkaiseva ero,että minä ostan kaupasta käteisellä.
Eipäs ole velka-auto niin kuin suurimmalla osalla.
On kiva lähteä kaupasta ajeleen käteisellä ostetulla Audilla,35 000 ekee.
Kannattaa kyllä kadehtia.
Totuushan on sellainen,että aika harva ostelee käteisellä 35 000 autoja.
Kadehtikaa.
Suurin osa näistäkin kirjoittajista on veloissaan pyöriviä ja ajaa jonkun rahoittamalla autolla.
Kadehtikaa.
Nyt lopetan osallistumisen tähän aiheeseen liittyen.
Kiitos mielenkiintoisesta keskustelusta.
Kadehtikaa.Sit sä heräsit ja huomasit että olit tumputtanu omaan tyynyys...
- osssss
Seat ja skoda ei temppuillut yllätysvikoja kalliita juurikaan.
Mutta itse Vw toi tonnien korjauskulut ja ruostumiset.
Audiin ei köyhä kajoa kun jo huollot on tonniluokkaa...- Rotuari...
Olet osssss oikeassa Audi ei odellakaan ole köyhien auto. Sen hinnalla saa tavallisen VAG kipon ja jää 10 000 Ekee rahaa.
Mutta jos onvaraa ostaa niin ostaa. - Rotuari...
Rotuari... kirjoitti:
Olet osssss oikeassa Audi ei odellakaan ole köyhien auto. Sen hinnalla saa tavallisen VAG kipon ja jää 10 000 Ekee rahaa.
Mutta jos onvaraa ostaa niin ostaa.Vitun aasin kyrpä käytä omaa nimimerkkiäsi. Tosin juttusi ovat sitä tasoa että kaikki tunnistavat että olet aasin nussija etkä mikään aito Rotuari...
Tuota se naisen puute ja tulevan hautakuopan läheisyys teettää, pää sekoaa ja ajatukset hämärtyy. - Rotuari...
Rotuari... kirjoitti:
Vitun aasin kyrpä käytä omaa nimimerkkiäsi. Tosin juttusi ovat sitä tasoa että kaikki tunnistavat että olet aasin nussija etkä mikään aito Rotuari...
Tuota se naisen puute ja tulevan hautakuopan läheisyys teettää, pää sekoaa ja ajatukset hämärtyy.Turhaa Feiiki Rotuari meukkaat kyllä oikea Rotuari on oikeassa.
Audi ei todellakaan ole vähävaraisten auto.
Sen hankkiminenja ylläpito maksaa. - Alibaba
Rotuari... kirjoitti:
Turhaa Feiiki Rotuari meukkaat kyllä oikea Rotuari on oikeassa.
Audi ei todellakaan ole vähävaraisten auto.
Sen hankkiminenja ylläpito maksaa.Niin maksa maksa minunkin audi on kalis.
- vitun taunot
miksi vitussa 1.6 tdi :ssä olisi parempi alusta kuin 2.0tdi:ssä?
- Taano
Kastelet vielä alustasi.
- Golfari...
Taano kirjoitti:
Kastelet vielä alustasi.
Kannattaa KADEHTIA A3 Sportback 1.6TDI S tronic Business varustelulla ja tietenkin metallihelmiäisellä on upea paketti.
Eikä hintakaan ole paha 35 000€ vermeineen.
No olisihan tuolla saanut miltei metrin enemmän peltiä takapäähän (isomman auton),mutta kun nyt ajellaan PREMIUM Sportbacillä.
Auto pitää olla uusi eikä kenenkään piereksimä vanha tai käytetty losu.
Meitsi ostaa aina uuden pirssin.
Jos oisin tyytynyt vanhaan losuun niin katseleppas NettiAutosta mitä saa 35 000 €.
Heh heh kannattaa kadehtia ja rassata niitä vanhoja romuja. - halpa, halvempi, A3
Golfari... kirjoitti:
Kannattaa KADEHTIA A3 Sportback 1.6TDI S tronic Business varustelulla ja tietenkin metallihelmiäisellä on upea paketti.
Eikä hintakaan ole paha 35 000€ vermeineen.
No olisihan tuolla saanut miltei metrin enemmän peltiä takapäähän (isomman auton),mutta kun nyt ajellaan PREMIUM Sportbacillä.
Auto pitää olla uusi eikä kenenkään piereksimä vanha tai käytetty losu.
Meitsi ostaa aina uuden pirssin.
Jos oisin tyytynyt vanhaan losuun niin katseleppas NettiAutosta mitä saa 35 000 €.
Heh heh kannattaa kadehtia ja rassata niitä vanhoja romuja.Onneksi olkoon!!! Olet puolittanut kirjoitusvirheiden määrän vuodessa!!! Toki virheitä on vieläkin paljon, mutta viestisi sisältö aukeaa nyt satunnaiselle lukijallekin.
Olet siis ostanut halvimman pikku Audin. Onnittelut siitäkin. On ikävä, että A3 on niin pieni Audi, ettei sen omistajaa noteerata Audi-palstalla. Onneksi A3 on Golfin hintainen ja kokoinen, niin voit luontevasti jatkaa Golf-palstan häiriköintiä. Kun saat lisää luottoa, niin voit ostaa A4:n ja siirtyä Audi-palstalle. Sitä odotellessa. - Golfari...
halpa, halvempi, A3 kirjoitti:
Onneksi olkoon!!! Olet puolittanut kirjoitusvirheiden määrän vuodessa!!! Toki virheitä on vieläkin paljon, mutta viestisi sisältö aukeaa nyt satunnaiselle lukijallekin.
Olet siis ostanut halvimman pikku Audin. Onnittelut siitäkin. On ikävä, että A3 on niin pieni Audi, ettei sen omistajaa noteerata Audi-palstalla. Onneksi A3 on Golfin hintainen ja kokoinen, niin voit luontevasti jatkaa Golf-palstan häiriköintiä. Kun saat lisää luottoa, niin voit ostaa A4:n ja siirtyä Audi-palstalle. Sitä odotellessa.Ai,vieläkin käy kateeksi.
Kyllä tekee nannaa minulle.
Siit mie oon varma ettei sinulla köyhällä löydy autonostoon 35 000 € käteistä.
Samaa sontaa jauhat ja hässit jotain pilkkuja kun et raukka onneton AASI muuta voi.
Onnittele itsees.
Kadehdi se kannattaa niin on sinullakin jotain hommaa.
Minä pystyn ostamaan sellaisen uuden auton 2-4 vuoden välein kun haluan.
Sinä köyhä saat ajella toisten pieremillä käytetyillä kiertopalkinniolla.
Sinuinlaiselle kateelliselle sielulle on oikein sopivaa,että muut ostaa uutta saatpa niitä käytettyjä paskoja ostaa kun ne ovat kierrelleet aikansa kiertolaisina. - hiihtäjät selittävät
Golfari... kirjoitti:
Ai,vieläkin käy kateeksi.
Kyllä tekee nannaa minulle.
Siit mie oon varma ettei sinulla köyhällä löydy autonostoon 35 000 € käteistä.
Samaa sontaa jauhat ja hässit jotain pilkkuja kun et raukka onneton AASI muuta voi.
Onnittele itsees.
Kadehdi se kannattaa niin on sinullakin jotain hommaa.
Minä pystyn ostamaan sellaisen uuden auton 2-4 vuoden välein kun haluan.
Sinä köyhä saat ajella toisten pieremillä käytetyillä kiertopalkinniolla.
Sinuinlaiselle kateelliselle sielulle on oikein sopivaa,että muut ostaa uutta saatpa niitä käytettyjä paskoja ostaa kun ne ovat kierrelleet aikansa kiertolaisina.Seli seli seli.........
Fakta 1: A3 on halppis Audi, eikä sellaisen omistajaa noteerata Audipalstalla. Siksi A3-pojat pätevät Golfpalstalla.
Fakta 2: Passattiin ei saa yhtä helposti rahoitusta kuin vanhaan Audiin ja Passat on kalliimpi kuin A3.
Kaikki muu on lässyttävää selitystä tyyliin "rahaa on mutta ei tarpeeksi" jne. - Mäkihyppääjä
hiihtäjät selittävät kirjoitti:
Seli seli seli.........
Fakta 1: A3 on halppis Audi, eikä sellaisen omistajaa noteerata Audipalstalla. Siksi A3-pojat pätevät Golfpalstalla.
Fakta 2: Passattiin ei saa yhtä helposti rahoitusta kuin vanhaan Audiin ja Passat on kalliimpi kuin A3.
Kaikki muu on lässyttävää selitystä tyyliin "rahaa on mutta ei tarpeeksi" jne.Siis vieläkin käy kateeksi kun olet nuin aktiivinen. Sinä köyhä ostat sellaisen kun sinulla on varaa, (luultavasti jonkun piereksimä vanha kosla 3-5v) minä ostan aina uuden sellaisen kun haluan tai tarve vaatii.
Autonosto on aina kokonaisuus eikä hetken mielijohde. Jälleenmyyntiarvo ja laatu ratkaisee,myös auton koko.
Sanoppas pummi montako C-Mercedestä oot ostanut uutena minulla niitä on ollut kaksi.
Kuitenkaan kyseiset autot eivät olleet laisinkaan niin hyviä ajettavuudeltaan eikä muutenkaan,että olisi kannattanut niitten perään kuolata.
1-Fakta on sellainen,että tällä foorumilla ei löydy ainoatakaan joka pystyy ostamaan uuden 35 000€ auton käteisellä.
Vanhoja käytettyjä pierurasioita osamaksuilla jotka ovat jo kierrelleet vähintäänkin kahdella omistajalla.
Sen kateuden huomaa niin helposti toisessa,mitä enemmän otetaan kantaa sen enemmän käy kateeksi.
Audi A3 Sportback on loistava auto ja tietenkin taloudellisella1.6 TDI moottorilla joka soveltuu S tronic vaihteistoon aivan erinomaisesti.
Unohtamatta tietenkään hienoa metalliväriä tehdasasennettua vetolaitetta (tarvitaan joskus kun jotain kuljettaa isompaa vapaa-ajan asunnolle,maksoi muuten 1000€).
Namuna vielä OIKEAT Audin Desing vanteet Nokian 7 talvikumilla.
On xenonit ja vaikka mitä joista avallinen köyhä Taavi vain voi uneksia.
On se niin vihattu testivoittaja tällä foorumilla toi A3 Sb.
Aika huvittava tuo köyhän tekemä "kauppalista" jonka olet laatinut. Nuin hyvää ja järkevää listaa ei pysty laatimaan jollei sinulla itsellä olisi kokemusta tuollaisesta ongelmasta.
Voimia sinelle ja kaltaisillesi.
Kannattaa silti KADEHTIA siinäkin on sellainen voimavara joka antaa lisäpotkua muuten vaatimattomaan ja vähävaraiseen elämään.
Jos nyt kuitenkin lähdetään siitä,etä jaksaisit aamulla nousta ylös niin kuin muutkin ihmiset sekin olisi jotain.
Nääs nääs ei tarvitsisi yökausia notkua tälläkään palstalla kateuksissaan kirjoittamassa suoraa "tiliotetta" omasta elämästä. - 16+17
Mäkihyppääjä kirjoitti:
Siis vieläkin käy kateeksi kun olet nuin aktiivinen. Sinä köyhä ostat sellaisen kun sinulla on varaa, (luultavasti jonkun piereksimä vanha kosla 3-5v) minä ostan aina uuden sellaisen kun haluan tai tarve vaatii.
Autonosto on aina kokonaisuus eikä hetken mielijohde. Jälleenmyyntiarvo ja laatu ratkaisee,myös auton koko.
Sanoppas pummi montako C-Mercedestä oot ostanut uutena minulla niitä on ollut kaksi.
Kuitenkaan kyseiset autot eivät olleet laisinkaan niin hyviä ajettavuudeltaan eikä muutenkaan,että olisi kannattanut niitten perään kuolata.
1-Fakta on sellainen,että tällä foorumilla ei löydy ainoatakaan joka pystyy ostamaan uuden 35 000€ auton käteisellä.
Vanhoja käytettyjä pierurasioita osamaksuilla jotka ovat jo kierrelleet vähintäänkin kahdella omistajalla.
Sen kateuden huomaa niin helposti toisessa,mitä enemmän otetaan kantaa sen enemmän käy kateeksi.
Audi A3 Sportback on loistava auto ja tietenkin taloudellisella1.6 TDI moottorilla joka soveltuu S tronic vaihteistoon aivan erinomaisesti.
Unohtamatta tietenkään hienoa metalliväriä tehdasasennettua vetolaitetta (tarvitaan joskus kun jotain kuljettaa isompaa vapaa-ajan asunnolle,maksoi muuten 1000€).
Namuna vielä OIKEAT Audin Desing vanteet Nokian 7 talvikumilla.
On xenonit ja vaikka mitä joista avallinen köyhä Taavi vain voi uneksia.
On se niin vihattu testivoittaja tällä foorumilla toi A3 Sb.
Aika huvittava tuo köyhän tekemä "kauppalista" jonka olet laatinut. Nuin hyvää ja järkevää listaa ei pysty laatimaan jollei sinulla itsellä olisi kokemusta tuollaisesta ongelmasta.
Voimia sinelle ja kaltaisillesi.
Kannattaa silti KADEHTIA siinäkin on sellainen voimavara joka antaa lisäpotkua muuten vaatimattomaan ja vähävaraiseen elämään.
Jos nyt kuitenkin lähdetään siitä,etä jaksaisit aamulla nousta ylös niin kuin muutkin ihmiset sekin olisi jotain.
Nääs nääs ei tarvitsisi yökausia notkua tälläkään palstalla kateuksissaan kirjoittamassa suoraa "tiliotetta" omasta elämästä.Hoh hoijaa. A3 1.6 tdi on ja pysyy Audin hinnat alkaen mallina. Ihan sama kuka ja kuinka paljon siitä lässytetään tällä palstalla. Yllättäen Audipalstalla kukaan ei kehuskele A3:lla! Siellä erotetaan Audi ja Golf toisistaan.
Kaikki edellä mainitut lisävarusteet saa Golfiin. Sen sijaan oikeissa, isoissa Audeissa on varusteita, joita ei saa edes Passattiin rahalla. Mutta eipä noista oikeista Audeista tarvitse haaveilla, jos on vain 35t€ käytössä. Sinänsä rohkea veto pistää kaikki rahat autoon? - G>A...
16+17 kirjoitti:
Hoh hoijaa. A3 1.6 tdi on ja pysyy Audin hinnat alkaen mallina. Ihan sama kuka ja kuinka paljon siitä lässytetään tällä palstalla. Yllättäen Audipalstalla kukaan ei kehuskele A3:lla! Siellä erotetaan Audi ja Golf toisistaan.
Kaikki edellä mainitut lisävarusteet saa Golfiin. Sen sijaan oikeissa, isoissa Audeissa on varusteita, joita ei saa edes Passattiin rahalla. Mutta eipä noista oikeista Audeista tarvitse haaveilla, jos on vain 35t€ käytössä. Sinänsä rohkea veto pistää kaikki rahat autoon?Kannattaa kadehtia!!!!!!
Siitä on varma ettei sinullakaan pelle löydy käteistä 35 000€ autonostoa varten.
Persaukeinen suunsoittaja,katkeroitunut päivästä toiseen pärjäävä köyhä.
Eihän niin tyhmää ihmistä luulisi olevankaan joka laittaa kaikki rahansa autoon. En ainakaan minä,mutta on kivaa uusia pirssi aina 2-3 vuoden välein.
Toiset raukat ostavat velaka-autojakin sitten ottaa pattiin maksaa siitä käytetystä pa'kasta maksuja.
Meitsi ostaa aina uuden pirsiin minulle ei kelpaa kenenkään piereksimä ritsa,oon minä sen verran fiksu jätkä. - Hoihoijakkaa
16+17 kirjoitti:
Hoh hoijaa. A3 1.6 tdi on ja pysyy Audin hinnat alkaen mallina. Ihan sama kuka ja kuinka paljon siitä lässytetään tällä palstalla. Yllättäen Audipalstalla kukaan ei kehuskele A3:lla! Siellä erotetaan Audi ja Golf toisistaan.
Kaikki edellä mainitut lisävarusteet saa Golfiin. Sen sijaan oikeissa, isoissa Audeissa on varusteita, joita ei saa edes Passattiin rahalla. Mutta eipä noista oikeista Audeista tarvitse haaveilla, jos on vain 35t€ käytössä. Sinänsä rohkea veto pistää kaikki rahat autoon?Kyllä se on yksinkertaisesti niin,että jos ei oo varaa ostaa kunnollista uutta autoo niin ottaapi viudeen täysillä.
Se on vaan kylmä totuus.
Siihen on turha keksiä mitään selityksiä.
Köyhyys ei oo ilo kenellekkään. - tappio on tappio
G>A... kirjoitti:
Kannattaa kadehtia!!!!!!
Siitä on varma ettei sinullakaan pelle löydy käteistä 35 000€ autonostoa varten.
Persaukeinen suunsoittaja,katkeroitunut päivästä toiseen pärjäävä köyhä.
Eihän niin tyhmää ihmistä luulisi olevankaan joka laittaa kaikki rahansa autoon. En ainakaan minä,mutta on kivaa uusia pirssi aina 2-3 vuoden välein.
Toiset raukat ostavat velaka-autojakin sitten ottaa pattiin maksaa siitä käytetystä pa'kasta maksuja.
Meitsi ostaa aina uuden pirsiin minulle ei kelpaa kenenkään piereksimä ritsa,oon minä sen verran fiksu jätkä.Sullahan se hinnat alkaen malli on. Oot itekki niin häpeissäs ja pettyny että tarviit hyväksyntää internetistä.
- G>A...
tappio on tappio kirjoitti:
Sullahan se hinnat alkaen malli on. Oot itekki niin häpeissäs ja pettyny että tarviit hyväksyntää internetistä.
Ja vieläkin käyp' katteeks'.
On se mukavaa.
Se vaan on yksinkertaisesti niin,että toisilla on varaa ostaa uusi auto ja toisilla ei.
Niin ja vielä käteisellä ei mikään velkakiesi. - velka elvis on palannut
G>A... kirjoitti:
Ja vieläkin käyp' katteeks'.
On se mukavaa.
Se vaan on yksinkertaisesti niin,että toisilla on varaa ostaa uusi auto ja toisilla ei.
Niin ja vielä käteisellä ei mikään velkakiesi.Suomen tiet ovat täynnä uusia Mondeoita, Avensiksia ja Passatteja. Kaikki nuo ovat kalliimpia kuin A3, jonka hinta on lähellä Corollaa. Niin, että mikä tämä huuto "kalliista" autosta on?
- Vähän kuin Doxa
Golfari... kirjoitti:
Kannattaa KADEHTIA A3 Sportback 1.6TDI S tronic Business varustelulla ja tietenkin metallihelmiäisellä on upea paketti.
Eikä hintakaan ole paha 35 000€ vermeineen.
No olisihan tuolla saanut miltei metrin enemmän peltiä takapäähän (isomman auton),mutta kun nyt ajellaan PREMIUM Sportbacillä.
Auto pitää olla uusi eikä kenenkään piereksimä vanha tai käytetty losu.
Meitsi ostaa aina uuden pirssin.
Jos oisin tyytynyt vanhaan losuun niin katseleppas NettiAutosta mitä saa 35 000 €.
Heh heh kannattaa kadehtia ja rassata niitä vanhoja romuja.Kyllä se on ihka aito, unkarilaisilla karvakourilla kasattu moottori, jota tuossa spotbackissa kannattaa kadehtia.
Ilmanko se onkin niin matalasti viritetty ts. vanhanaikaikainen tehoiltaan.
- v..un AASI!!
Hakeutuisit hoitoon........
- Golfari...
Tekstisi asu viittaisi siihen,että kirjoitat hullujenhuoneelta.
Odotteletko Kyllikkiä iltasella käymään? - v..un AASI!!
Golfari... kirjoitti:
Tekstisi asu viittaisi siihen,että kirjoitat hullujenhuoneelta.
Odotteletko Kyllikkiä iltasella käymään?Minulla on Kylliki aina läsnä ,,vajaa metri on välillämme.
- v..un AASI!!
v..un AASI!! kirjoitti:
Minulla on Kylliki aina läsnä ,,vajaa metri on välillämme.
Oi Kylsä sun kyntes painaa mun essariin.
- -------
DAS auto.
- Outoa höpötystä auto
Miksi pitää kehua jotain 35 kilon ostosta päivästä toiseen. Eihän se ole kuin auto? Jotenkin ymmärtäsin, jos kehuisit vaimosi ajo-ominaisuuksia viesti toisensa jälkeen.
- Aasinkorvanvääntäjä
Herrasmies ei puhu naisista koskaan rivoja.
Silti tällä palstalla pitää oikoa tyhmää sakkia.
On se vaan toi A3 Sb niin preemiumia kun vaan voi olla.
Volkkarista ,Seatista tai Skodasta ei tuu Audia vaikka kuinka yrittää vääntää.
- Györ
Autossa jonka moottoreita valmistetaan Unkarissa ja jossa käytetään samoja osia Skodan kanssa ei ole mitään premiumia.
- Aasinhännännostaja
Yök. Saman valmistajan osia käytetään niin pirusti. Yök. Tulipas ne Unkarista vaikka hanuurista halpaa ja hyvvee.
Merkistä riippumatta. Yök. - Preemiota
Aasinhännännostaja kirjoitti:
Yök. Saman valmistajan osia käytetään niin pirusti. Yök. Tulipas ne Unkarista vaikka hanuurista halpaa ja hyvvee.
Merkistä riippumatta. Yök.Se on sitä preemiota, kun ostetaan unkarilainen kötystys 35 kilolla.
- Made in Hungary
Unkarilainen osaaminen riittää juuri ja juuri tuon iänvanhan 105-hevosvoimaisen 1.6 TDI CR-koneen osien valmistamiseen ja kokoamiseen.
- Aasinhännänostaja
Voi voi Kloppi. Audissa ei oo mitään CR konetta vaan TDI kone.
Ja taasen voi jeesuksen pässi.
A3 tehdään Saksassa Ingolstadt on A3 Sportback autojen valmistuspaikka.
Viuden finninaama ota selvää ennen kuin alat tulkuttamaan.
Mee Kyllikin tykö Unkariin. - Unkarilainen preemio
Aasinhännänostaja kirjoitti:
Voi voi Kloppi. Audissa ei oo mitään CR konetta vaan TDI kone.
Ja taasen voi jeesuksen pässi.
A3 tehdään Saksassa Ingolstadt on A3 Sportback autojen valmistuspaikka.
Viuden finninaama ota selvää ennen kuin alat tulkuttamaan.
Mee Kyllikin tykö Unkariin.105-hevosvoimaiset 1.6 TDI koneet Audiin valmistetaan Györin kaupungissa Unkarissa. Siis Györissä, eikä missään Ingolstadtissa.
Unkarilaista preemiota.
http://audi.hu/en/csr/gyor/
http://www.audi.com/com/brand/en/company/production_plants/gyoer.html - lol lol
Aasinhännänostaja kirjoitti:
Voi voi Kloppi. Audissa ei oo mitään CR konetta vaan TDI kone.
Ja taasen voi jeesuksen pässi.
A3 tehdään Saksassa Ingolstadt on A3 Sportback autojen valmistuspaikka.
Viuden finninaama ota selvää ennen kuin alat tulkuttamaan.
Mee Kyllikin tykö Unkariin.Olisit kysynyt Ketoselta, että missä se preemio-spotback A3:n 1.6 TDI moottorit on valmistettu?
Nyt menit ostamaan kardaanitunnelisen, peräkärryistä tutulla jousituksella ja unkarilaisella moottorilla valmistetun preemion 35 k€:n hinnalla.
Unkarilainen moottori? Varmaan hyvin karvakourat iskeneet kasaan? - Aasinhännänlaskija
lol lol kirjoitti:
Olisit kysynyt Ketoselta, että missä se preemio-spotback A3:n 1.6 TDI moottorit on valmistettu?
Nyt menit ostamaan kardaanitunnelisen, peräkärryistä tutulla jousituksella ja unkarilaisella moottorilla valmistetun preemion 35 k€:n hinnalla.
Unkarilainen moottori? Varmaan hyvin karvakourat iskeneet kasaan?Ai vieläkin käy kateeksi?
Ketonen sanoi,että on hyvin tavanomaista,että autonosia tehdään monissa maissa.
A3 Sportback Business S tronic valmistetaan Saksassa Ingolstadissa.
Kannattaa kyllä kadehtia koko rahan edestä. - Györ, Hungary
Aasinhännänlaskija kirjoitti:
Ai vieläkin käy kateeksi?
Ketonen sanoi,että on hyvin tavanomaista,että autonosia tehdään monissa maissa.
A3 Sportback Business S tronic valmistetaan Saksassa Ingolstadissa.
Kannattaa kyllä kadehtia koko rahan edestä.Premiumia Unkarista...
- 4+17
Györ, Hungary kirjoitti:
Premiumia Unkarista...
Niin miten sen keskitunnelin kaa sit oli?
- Naapurin mielipide?
Aasinhännänlaskija kirjoitti:
Ai vieläkin käy kateeksi?
Ketonen sanoi,että on hyvin tavanomaista,että autonosia tehdään monissa maissa.
A3 Sportback Business S tronic valmistetaan Saksassa Ingolstadissa.
Kannattaa kyllä kadehtia koko rahan edestä.Unkarilaisen moottorin perään on aika monikin kateellinen. Kysy vaikka naapuriltasi.
- Made in Györ
Johan myrkyn lykkäsi.
Golfarin autohankinta meni ihan ojasta allikkoon, tulevassa premiumissa unkarilainen moottori. Jokin györiläinen pikku-kätösillään ruuvannat kasaan ja toinen györiläinen tarkastanut työn laadun. Premiumilta kuulostaa?
Onkohan moottorin kasannut györiläinen stanssannut nimensä näkyviin? - Outo palsta
Miksi Golf-palstalla kirjoitetaan A3:n unkarilaisesta moottorista? Eikö tuo kuulu Audi-palstalle?
- Golari...
Ai vieläkin käy kateeksi,siksin.
Sb 35. 000 - LeonA3GolfOctavia
Siksi, että A3 Audia ei noteerata Audi-palstalla. Nelos-Audista eteenpäin on luvallista kirjoittaa Audi-palstalle.
- Györiläistä osaamist
Unkarilaista premiumia kahden vuoden takuulla...
Audi-myyjä muistaa varmaan kertoa asiakkaalleen, että missä moottorit kasataan? - saissea koko rahalla
Unkarilaisilta löytyy pitkä historia moottorinvalmistustekniikasta ja -laadusta.
esim.
http://www.taloussanomat.fi/perusteollisuus/2006/11/06/unkarin-tehdas-mokasi-audin-moottorit/200619826/12- MadeInHungary
VAGinoiden koroa ei saa jäykäksi ilmam keskitunnelia eikä audimiehen melaa jäykäksi ilman lesoamista virheostoksestaan.
- kolomettoista
MadeInHungary kirjoitti:
VAGinoiden koroa ei saa jäykäksi ilmam keskitunnelia eikä audimiehen melaa jäykäksi ilman lesoamista virheostoksestaan.
Tosi ihqua sen suuria kun sana "melaa" on sen suuroitu. Mitä jos tyyppi lähtee veneellään järvelle ilman melaa, niin tuleeko tähtiä tekstiin?
- vw balsta
kolomettoista kirjoitti:
Tosi ihqua sen suuria kun sana "melaa" on sen suuroitu. Mitä jos tyyppi lähtee veneellään järvelle ilman melaa, niin tuleeko tähtiä tekstiin?
sana on siis M. E. L. A. A.
M u l q t! - sdgru
vw balsta kirjoitti:
sana on siis M. E. L. A. A.
M u l q t!Aivovaurio runkkarin tekstiä
- Ingolstadt
Unkarilaisella moottorilla valmistettu Audi, mitä muuta pöljää meinasit inttää?
- Forintit pinoon
Sinänsä kävi onni onnettomuudessa, kun ei ole spotbackissa kuin unkarilainen moottori. Uusi A3 sedan valmistetaan ihan kokonaan Györin kaupungissa, Unkarin demokraattisessa tasavallassa.
- Anonyymi
Osaako joku sanoa onko golf TSI 07 kierrosrajoitin kun seisoo ja painaa kaasua niin pysähtyy 4000
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1137400- 495541
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa603070Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän72573Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101588Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2001427Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell931119Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai3251067Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?2441037Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä30926