Logiikan alkeita

Dhommi*

Pop = roskaa
poppari = apina
VB = idiootti
VBn vastaus = puuttuu
sivistäminen = jankkaamista
klassinen = ainoaa musiikkia

9

95

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hurjapää

Opportunisti.

• Dhommi´´

VB, milloin vastaat?

• vastustamatonbeatle

viiimeks eilen vastattu tuossa avauksessasi.

Lue ne toki

• vastustamatonbeatle

Lue ne toki

• sgsgsggsgd
        vastustamatonbeatle kirjoitti:

Lue ne toki

Minähän sanoin, että turhaan vastaat. Ei se lopeta.
        Se okko kamu jäi kiinnostamaan minua

• Dhommi´´

Vastaa

• sgsgsggssggg

Lue lukuisat avaksesi läpi, urpo.

Sieltä löytyy mm. Okko.

• sgsggsgsgsg

Teen palveluksen: copypastaan VB:n vastauksen.

Minua tuo Kamu kiinnostais tietää.

Ja raati, kyllä tiedän mitä tästä seuraa.... Sellainen ulina ettei Teeman Saariaho konserton esitys lauantailta vedä vertoja sille =)

"Kuten huomaamme, vastaukset eivät kelpaa.

Dhönniphönnipossuilikossuli TEITÄÄ etten kuuntele klassista. Kuitenkin olen aikanaan tutustunut Okko Kamun johdolla klassiseen. Sama se. Dhönniphönnipossuli tietää. Taitaa olla joulupukki. Tosin lukutaidoton. Tai muuten ymmärrystä vailla.

Olen tehnyt tutkielman intialaisesta kulttuurista: keskityin musiikkiin. Pakko myöntää, että Beatles oli innoittajana tällä tiellä. Asiasta on aikaa. En kokenut sitä kovin läheiseksi.

Indian Classical Music Dhrupad.
      www.youtube.com
      Indian Classical Music Dhrupad Alaap in Raga Bageshri Bageshri (Hindi: बागेश्री) is a Hindustani classical raga. It is a popular raga of the late night, which is meant to depict the emotion of a woman waiting for reunion with her lover. It is said to have been first sung by Mian Tansen, the celebrated court singer of the Emperor Akbar in the sixteenth century. Regards- S.L.Neeranjan Contact- 91 00 8856844751 (India) E-mail- [email protected]

Tuossa kuitenkin yksi esimerkki. Kiinalaiseen ja thaimusiikkiin olen tutustunut myös. Enemmän kuin 10 dhänniä yhteensä.

Tässä sulle jotain kivaa klassista
      .http://www.youtube.com/watch?v=hCBnUFseqHg

Modernia?

http://www.youtube.com/watch?v=3hPkJW95jsw

Sitten on näitä suomalaisia, joita on ollut puoli pakko kuunnella. Joskun vallan kelvollisia.

Modernista tanssista muuten pidän...modernilla musiikilla. Enkä viittaa ihannoimaasi pepunkeinutukseen.

Tässä sitten ultimaatti konserttikokemus:
      http://www.youtube.com/watch?v=u60JF_gBt7A"

• taunopalokärki

Up, shokkihoitoa dhönnille.taunopalo

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      35
      4592
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      20
      3185
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      269
      2331
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      53
      2197
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      164
      2056
    6. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      89
      1670
    7. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      17
      1653
    8. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      360
      1651
    9. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      113
      1622
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      15
      1279
    Aihe