Heittäkääpäs hinta-arviota/tarjousta vm. -85 Suzuki 65 heppaisesta. On sähkökäynnistys ja trimmi, käy kuin enkeli, ollut tähän kesään saakka järvikäytössä, tämä kesä merellä. Eli sanalla sanoen täysin kunnossa oleva, ihan siisti kone. Ei vain ollut kovin järkevää hankkia venettä, sillä koko kesänä on tullut peräti 4 kertaa käytyä pikku veneilyreissu lähisaarille. Kaveri kyseli veneen perään, mutta konetta hän ei tarvitse. Pohdin tässä vain, että onkohan järkevää myydä vene ja kone näin erikseen vai pitäisiköhän myydä koko paketti kerralla.
Voisin myydä Suzuki 65 hv -85
14
4014
Vastaukset
- Timo
Siihen, onko järkevää myydä vene ja kone erikseen vai koko paketti kerralla en osaa ottaa kantaa. Helpommalla ehkä pääsee, jos myy ne kerralla, mutta saakohan erikseen myymällä sitten paremman hinnan. Tuskin olennaista eroa on. Mutta jos kone on hyvä ja ehjä, niin eiköhän siitä helposti yli tonni irtoa.
- manne
85 mallin suza jos joku maksaa siitä tonnin on hullu
koneen hinta max 300 eur - Joku
manne kirjoitti:
85 mallin suza jos joku maksaa siitä tonnin on hullu
koneen hinta max 300 eurNo nuo on niitä arvostusasioita ja ikuisuusjankutuksia. Suomessahan ei arvosteta muuta kuin Yamahaa. Itse en taas koskisi pitkällä tikullakaan Johnson/Evinrudeen, enkä kyllä Mercyruunkaan. Kyllä tuon kokoisista trimmikoneista maksetaan yllättävän hyvin vielä tuon ikäisinäkin - merkistä riippumatta. Johtuen juuri siitä että kysyntää on. Sen tietää jokainen, joka on esim. Keltaisessa pörssissä myynyt konettaan. Ei tarvitse useampia kertoja ilmoittaa ja puolivälissä iltaa tekee jo mieli sulkea puhelin. Perämoottoreiden hinnat ovat niin tolkuttomia, että käytetyillä koneillakin on erittäin vilkkaat markkinat. Tonnin koneet menevät lähes kilvan huutamalla. Kyllä siitä sen tonnin saat.
- Jussi
600 ekee maksan jos kunnossa tarvittavine vermeineen
- pate
Asia on vaan niin, että tuon ikäisistä koneista saa sen tonnin. Itse myin juuri 20hv -89 yamahan ja sain siitä todella hyvin. Nyt on myyjän markkinat. Täällä tuntuu olevan jos jonkinlaista vastarannan kiiskiä ja jankuttajaa. Jos ei itsellä ole massia, niin pitäkää turpanne kiinni ja antakaa muiden tehdä kauppojaan rauhassa.
- Jussi
pate kirjoitti:
Asia on vaan niin, että tuon ikäisistä koneista saa sen tonnin. Itse myin juuri 20hv -89 yamahan ja sain siitä todella hyvin. Nyt on myyjän markkinat. Täällä tuntuu olevan jos jonkinlaista vastarannan kiiskiä ja jankuttajaa. Jos ei itsellä ole massia, niin pitäkää turpanne kiinni ja antakaa muiden tehdä kauppojaan rauhassa.
kukahan tässä jankuttaa, esitin tarjouksen....Jos toi kone ois Jammu ois hinta ihan eri luokkaa...tarjoo itse enemmän kuin kommentoit kauppaa johon sulta ei näköjään tuu tarjousta...
- Mr Pate
Jussi kirjoitti:
kukahan tässä jankuttaa, esitin tarjouksen....Jos toi kone ois Jammu ois hinta ihan eri luokkaa...tarjoo itse enemmän kuin kommentoit kauppaa johon sulta ei näköjään tuu tarjousta...
Sen enempää tähän varsinaiseen asiaan kantaa ottamatta: Omituiset nämä Suomen moottorimarkkinat. Ei missään muussa maassa tietääkseni Yamahalla ole tällaista suosiota kuin Suomessa. Muualla se on merkki muiden joukossa eikä ilmeisesti edes mikään markkinajohtaja. Hyvä konehan Yamaha on, mutta kyllä silti luulen, että juttu tästä Yamahan "paremmuudesta" on Suomessa vain syystä tai toisesta lähtenyt kulkemaan asiaa enemmän tai vähemmän tuntevien veneilijöiden keskuudessa faktana. Tarinathan kasvavat aina eteenpäin kerrottaessa ja kun esimerkiksi Paavo tai Kalevi tai kukalie on tarpeeksi monta kertaa jostain lukenut, että "kyllä se Yamaha on paras", niin hän alkaa kertomaan sitä eteenpäin lähes faktana. Seuraavalla kierroksella asia kerrotaan ihan faktana eteenpäin, ilman, että kertoja on välttämättä ikinä edes veneellä ajanut.
Ps. Itselläni on ollut sekä Yamaha, Suzuki että Evinrude, eikä missään niistä ole ollut sen enempää vikoja tai muuta huollettavaa kuin muissakaan. - tower
Mr Pate kirjoitti:
Sen enempää tähän varsinaiseen asiaan kantaa ottamatta: Omituiset nämä Suomen moottorimarkkinat. Ei missään muussa maassa tietääkseni Yamahalla ole tällaista suosiota kuin Suomessa. Muualla se on merkki muiden joukossa eikä ilmeisesti edes mikään markkinajohtaja. Hyvä konehan Yamaha on, mutta kyllä silti luulen, että juttu tästä Yamahan "paremmuudesta" on Suomessa vain syystä tai toisesta lähtenyt kulkemaan asiaa enemmän tai vähemmän tuntevien veneilijöiden keskuudessa faktana. Tarinathan kasvavat aina eteenpäin kerrottaessa ja kun esimerkiksi Paavo tai Kalevi tai kukalie on tarpeeksi monta kertaa jostain lukenut, että "kyllä se Yamaha on paras", niin hän alkaa kertomaan sitä eteenpäin lähes faktana. Seuraavalla kierroksella asia kerrotaan ihan faktana eteenpäin, ilman, että kertoja on välttämättä ikinä edes veneellä ajanut.
Ps. Itselläni on ollut sekä Yamaha, Suzuki että Evinrude, eikä missään niistä ole ollut sen enempää vikoja tai muuta huollettavaa kuin muissakaan.täällä perämoottori puolella ja onhan ne hyviä koneita varmaan kuten myös prätkät ja siitä soitin puolesta en tiedä mitään. kesko löytyy miltei joka kylästä eli myyntipaikkoja löytyy, joten suurin osa tuosta on tosiaan mutu tuntumaa mutta itse ajan kyllä merkulla tai homelitellä jota keskokin on tuonut maahan. jenkki olla pitää.
- yxi
tower kirjoitti:
täällä perämoottori puolella ja onhan ne hyviä koneita varmaan kuten myös prätkät ja siitä soitin puolesta en tiedä mitään. kesko löytyy miltei joka kylästä eli myyntipaikkoja löytyy, joten suurin osa tuosta on tosiaan mutu tuntumaa mutta itse ajan kyllä merkulla tai homelitellä jota keskokin on tuonut maahan. jenkki olla pitää.
Vieläkö se on myynnissä.Mitä pyydät?
Kuinka paljon on kulutus - MMM
yxi kirjoitti:
Vieläkö se on myynnissä.Mitä pyydät?
Kuinka paljon on kulutusNiin... asia on vielä harkinnassa. Tavallaan ei halua myydä venettä ollenkaan pois, sillä kivaahan veneily on ja koko ajan uskottelee itselleen, että "kyllä ensi kesänä saan järjestettyä enemmän aikaa veneilyyn kun tänä kesänä". Eli harkitsen nyt vielä koko asiaa ja laitan sitten uudestaan varsinaisen myynti-ilmoituksen tällekin palstalle jos päädyn myymään.
- riippuu yksilöstä
Mulla on ollut Terhi,Johnson, Suzuki, Mercury ja nyt Evikka. Kaikissa on ollut korjaamista enemmän tai vähemmän, jostain ihme syystä Jampussa kuitenkin vähiten mutta se kyllä olikin noista kaikkein uusin yksilö. Suzuki oli DT55 vm 89 ja siinä oli niin paha vika ettei siitä enää kalua saatu tekemälläkään.Suzukista se plussa, että 55 hakkaa 60 jampun tehoissa (testattu on, eli siinä veneessä nopeus oli Suikalla suurempi, sama nousu potkureissa). Kaikissa varaosat maksaa maltaita, mutta jenkki 2 tahtareissa yksinkertaisin ja halvin tekniikka --> helpoimpia itse korjata.
DT65: sta saat jo varaosina tuon tarjotun 600 euroa ja enemmänkin eli eiköhän toimivasta Suzukista jossa vedet kiertää saa sen tonnin suht helposti. Merkkiuskollisuus on Suomessa ihan paikkakohtaista, jollain paikkakunnalla on eniten tohatsua toisella yamahaa ja kaikilla niillä vesille pääsee samalla tavalla. Minä ajan sillä koneella mikä milloinkin on enkä todellakaan tuijota liikaa sen merkkiin. pääasia että kone käy ja kukkuu. - stara kettu..
jep,kyllähän sitä näyttää olevan vaika minkälaisia ostajia,myyjiä ja suunsoittajia kun
puhutaan mutta kun mennään kundit asiaan ja vanhojenkin moottoreiden varaosien ja
remonttien hintoihin niin ei niitä ilmaiseksi saa.ja perämoottoreiden korjaus usein maksaa satoja euroja,joten miksi ei mootteiden hinnat voisi olla myös sellaisia jottei
niiden myynnistä jää tappiolla?eli 1000e hinta 65hv,n vanhasta suzukista pitää saada
ja hinta on sinänsä pieni koska se on jo kohtalaisen iso moottori joka kuljettaa ainakin
minun 520 terhi venettä todella hienosti ja tehokkaasti.kyllä se 3 sylinterisenä ja kolmella kaasarilla on ihan okay.ja miksi myydä moottori 300eurolla jos samaan moottoriin jo käytetty alapää maksaa purkaamossa 600e?eli jos ei kukaan halua maksaa moottoista yli tonnia niin myy se varaosina ja kauppa käy kyllä. - Kaltsu 2
Kuka mahtais tietää suzuki DT 65 VM 86 Missä vika hiljensin nopeutta, moottori sammui eikä enää suostunut käyntiin. Tankki täynnä pensaa.
- Suutintin
Neljä mahollisuutta. Kipinät loppu, tai bensaputket tukossa, tai ryystää ilmaa väärästä paikasta, tai sammutusnappi maadottaa.
Ai niin, se viides. Sillä vain tuli matkanpää tappiin.Jossa mikään ei enää auta-se kuoli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1413878Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3523015Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt131927Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa91645Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41099- 71954
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38874Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat23791- 44784
- 67779