navigaattorissa? en pääse tuohom*.img tiedostoon mitenkään, oisin päivittänyt sen uudella.
garmin nuvi 1300 tai 1340 missä kansiossa on kartat
9
485
Vastaukset
- vapunen hoi auta
gmaprom.img on reilut 2t ja se on länsieurooppa kartta. win 7 resurssihallinna haulla hain että se on mulla j/.system kansiossa eli toi J on gepsin tunnus kun se on usbil konees. mutta kun aukeaa niin ei siel kyl mitään system kansiota näy..ihme juttu missä se system kansio on
- eksy-EN
Se on piilotettu amatööreiltä.
Osta vaan jatkossa ne kartat... - isopoika.
eksy-EN kirjoitti:
Se on piilotettu amatööreiltä.
Osta vaan jatkossa ne kartat...,system oli piilotettu. OSTA SINÄ!=, minä saan ilmaseks.
- et sillei
Kansio on "Garmin"
- garmi-NISTI
No ei ole...
Wo soll ich noch suchen?
- Garminaattori
Mistäs te noita karttoja napsitte?
..Ja tosiaan, se löytyy kyllä sieltä .System hakemistosta. - Garminaattori
Pohjois-Amerikan kartat kyllä löytyy, mutta ei näitä Euroopan karttoja jotka esim. minun Nuvi 1300 -laitteessa on.
Kertokaa toki jos löytyy näitä jostakin?
Jos tarvitsette apua, miten tuon .System kansion saa näkymään..
Win8:ssa täytyy resursienhallinnassa tehdä näin:
1. Näytä välilehti.
2. Muuta kansio- ja hakuasetuksia.
3. Valitse näytä -välilehti.
4. Näytä piilotetut tiedostot, kansiot ja hakemistot.
Nyt pitäisi näkyä mitä tässä kaivattiin. Jatkossa näet myös kaikki muutkin piilotetut tiedostot tietokoneessasi.- winwinwin2
Kytke se Garmini kiinni linux-koneeseen, niin ei tarvitse pähkiä missä mitäkin on.
- eksy-EN
Paitsi että uusimmissa malleissa ei ohjeesi toimi ja .System pysyy piilossa.
Saa toki näkyviin muilla toimilla.
Kaupastahan niitä uusia karttoja löytyy, jos kerran on niin kädetön, että S24:ltä tarvii apuja kysellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1621576Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä281546Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701348Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2251252- 1281125
Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda1751096Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3271094Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271047Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3111040- 781036