Tästä loppukesäksi todella hieno musta tehokas intruder. Juuri huollettu/säädetty (p&J power lahti), suorat putket, suodattimet, dynojet = 80hv!. Kytkin uusittu jäykemmillä jousilla, leveä suora tanko,siirtosarjat, tankki maalattu, penkki päällystetty. Kromit virheettömät! todella upea pyörä valmiina ajoon!! NETTOHINTA Vain 6000€ (en tingi!) Kuvia osoitteessa http://www.nettiauto.com/137812
Myydään nyt!!! VS 1400 -88 VAIN! 6000€
6
873
Vastaukset
- cruiser
Luulisi että saat myytyä kuuteen tonniin, jos on tosiaan niin hyvässä kunnossa kuin kuvat antaa olettaa. Jos tuota on vaikea saada menemään 6000€, niin voi vaan kuvitella miten hankalaa liikkeiden on päästä eroon kaikista niistä VS 1400 Intrudereista joiden pyynti on lähemmäs kymppitonnia ja kunto heikohko. Harmi kun ei ole tarvetta, voisin ostaa itse:)
- markkinoija
..terve!!!
nyt intikka VAIN viis-ysi-ysi-ysi.
eiköhän nyt mene kaupaks!!!!
saanko mainoksestani provikat??? - Marco
Ei siltikään kaupaksi! saakutti pitää tiputtaa hinta 5000€ sitte. Nyt saa pikkurahalla hienon Intrun
- Simo Vaatehuoneelta
nyt alko oikee myyntimies puhuun, pahus ku ei oo rahaa eikä kiinnostusta tohon malliin.
OSTAA NYT TOSTA ULOSHEITTOHINTAAN!!!!!
VAIN NELJÄ YSI-YSI-YSI!!!!!!!
tämä tarjous ei toistu!!!!!!! - Marco
.... idiootit voi painua helvettiin!!! Hinta on edelleen 6000€ Älkää sotkeko muiden ilmoituksia, jos teillä itsellä ei ole varaa hankkia vaikka ilmeisesti halua olisi!!
- Jampe
Marco kirjoitti:
.... idiootit voi painua helvettiin!!! Hinta on edelleen 6000€ Älkää sotkeko muiden ilmoituksia, jos teillä itsellä ei ole varaa hankkia vaikka ilmeisesti halua olisi!!
No mikäs se on se syy kun noin hieno pyörä on myynnissä.Mä en kunnossa olevaa tuollaista tuohon hintaan myisikään.Ettei olis koneessa jotakin häikkää....mulla on nimittäin itsellä indu 89 ja olen rempannut aika lailla ja kukkarosta on mennyt niin paljon että ei sitä voi ainaskaan halvalla enää myydä.Ts.Onko tossa nyt semmottinen vika että siihen ei ole vielä kajottu? Aattelitko panna vahingon kiertämään?Rahaa mulla olis ja voisin ostaakkin tuon vaan kun en jaksa enää ens suvena ruveta käsiäni sotkemaan.Liikkeisiinhän noita ei parane viedä korjuuseen siitähän tulee taloudellinen täysromahdus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka672425- 661407
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww771234EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje61152Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19870- 79865
- 44713
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta87698Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe26678- 30666