Ihmiset eivät ole samassa asemassa enää. Sanottiin, että samat lähetykset tulevat myös analogiselta puolelta, mutteivät välttämättä suorana. Eli, koska näytetään osa Ateenan kisojen koripallomatseista YLE:n ana-kanavilla?
Toisaalta, Urheiluruudusta voisi siirtää pakolliset golf- ja raviosuudet kokonaan digipuolelle. Niiden kuuluminen urheilulähetykseen on jokseenkin kyseenalaista eikä niitä viitsi edes katsella. Kerrankin olisi toivottua syrjintää!
Digi-TV uusi syrjimismuoto?
7
758
Vastaukset
- Stig
Itse en pidä golffista enkä raveista.
Siinä olen samaa mieltä, että voivat poistaa.
Syrjintää ei ole, koska voi hankkia laitteen jolla voi vastaanottaa lähetyksiä, eikä edes maksa ylimääräistä, niin kuin ulkolaiset Canal tyyliset kanavat.
Suuri plussa YLE:lle että lähetti vähemmän katsottuja lajeja YLE24 kanavalta.
Hieno homma. - DI.
Kyllä tulee tulee kalliiksi kahden systeeminkin ylläpito eikä porukka halua maksaa tv-lupia eikä mielellään verojakaan (syrjäytyneet ovatkin yleensä maksamisen jo lopettaneet).
Nopeasti alas koko analogiaverkko, niin päästään tästäkin narinasta.- Kyllästynyt
voisi jakaa jokaiselle halukkaalle ilmaisen karvalakkimallin digiboksista. Varmaan olisi halvempaa kuin ylläpitää kahta verkkoa monta vuotta..?
- Stig
Kyllästynyt kirjoitti:
voisi jakaa jokaiselle halukkaalle ilmaisen karvalakkimallin digiboksista. Varmaan olisi halvempaa kuin ylläpitää kahta verkkoa monta vuotta..?
Ilmaisia bokseja ei ole olemassa, joku sen kuitenkin maksaa.
En hyväksy sitä, että minun verorahoilla ostellaan ihmisille digibokseja.
Niitä saa nykyään melko halvalla (halvin 59e).
Mitä lienevät maksavan kahden vuoden kulttua, kun analoginen loppuu.
Silloin ei kahta verkkoa tarvitse enää ylläpitää. - DI.
Kyllästynyt kirjoitti:
ettei ole tarpeeksi hyvä tms.
Kaltaisesi sosiaalipummit ajaisivat tämän maan perikatoon jos saisivat asioista päättää. - Kyllästynyt
DI. kirjoitti:
ettei ole tarpeeksi hyvä tms.
Kaltaisesi sosiaalipummit ajaisivat tämän maan perikatoon jos saisivat asioista päättää.en päätä tämän maan asioista siis? Nythän meillä menee niin he-le-ve-tin hyvin. Pelkkää nousua ja auringonpaistetta...
- trops
Samoin pitää siirtää pakolliset tennis, biljardi, laskettelu, hiihto, keilaus, sähly, formula, akankanto ynnä muut ei-jääkiekko-osuudet.
Äh, menköön jääkiekkokin, ei sekään minua kovin kiinnosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1313099EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje402951- 1051331
Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi1351057Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621047Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661037- 60977
Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j373949- 41777
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne22753