miten saa pillun lihakset löysemiksi

nellippi

moi mulla on pieni ongelma kun vaikka poika ystäväni kanssa käytämme liukuvoidetakin niin silti se ei mene sisääni mikä vialla voiko niitä jotenkin löysentää haluaisin pikaisia vastaksia

9

5752

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Glid

Siis löysemmäks nussitte kellon ympäri niin eikä ala pikku hiljaa löystyä ja turha jännitys pois

• Avec

Jos mies on hyväs timmis,kalu kivikovana, niin takuulla menee eikä oo heikoakaan. Asiaa auttaa jos itekkin oot märkä ja valmis vastaanottamaan hepin pimpsaasi.
      Mutta jos kloppi on nykyajan pehmo pullamyssypoika niin saattaapi olla että kalu ei oo tarpeeksi kova, vaan menee klynkkyhyn kun sitä yrittää pimpsaan työntää.Siitäkin huolimatta vaikka pimpsa olis kostea ja kutsuvasti raollaan.

• Revel

Jos käytätte kondomia, niin kannattaa katsoa ettei ole liian tiukka, voi vetää kalun turhan löysäksi, varsinkin jos on jo muutenkin suorituspaineita. Kokeilkaa esim. jotain toista kortsumerkkiä.

• me nisäkkäät

-hanki raskaus

• nainen

Kärsitkö ehkä vaginismista, eli jännität tahattomasti emättimen lihaksia? Et kertonut, kuinka kauan olet harrastanut yhdyntää. Itselleni yhdyntä oli alkuun kivuliasta ja mulla meni reilu puoli vuotta siihen ,että homma alkoi tuntua ensin mukavalta sitten nautinnolliselta. En tiedä, onko kohdallasi kyse tiukasta immenkalvosta, vaginismista vai mistä. Vai viekö kova yritys poikaystävältäsi erektion? Löysällä kalullahan ei helposti tiukkaan pimppiin tulla. Tiukkuus ja kipu tietysti vähentävät nautintoa ja samalla kostumista. Aikaisemmat kokemukset epäonnistuneista yhdynnöistä voivat johtaa ikävään kierteeseen. Tietysti voit jutella asiasta lääkärille/seksologille tms. Ongelmaasi on yleensä olemassa ihan oikea ratkaisu. Ja jos olet tosiaan vasta aloittanut yhdynnät, niin pelkkä aika ja kärsivällisyys voivat ratkaista pulman. Tsemiä!

• Sepi

Jos on, niin se varmaan tihkaisee pimpin reunoihin. Kun olis tuppimallinen,niin paremmin lipsahtais sisään. Kun sen sisään asti saisitte, niin kyllä pojan kalu alkais siellä seisoa ja hyvin seisoiskin kun puristelisit sitä pimpilläsi. Tulis mehut liiankin pian.

• Anonyymi

Mahtuu se.. mulla keskimääräistä isompi.

• Anonyymi

Sarja-aloittaja

• Voin tulla kokeilee on kokemusta tosi tiukasta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      112
      5458
    2. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      41
      3595
    3. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      52
      3485
    4. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      93
      3348
    5. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      81
      1887
    6. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      34
      1777
    7. 450 000 ulosotossa

Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden
      Perussuomalaiset
      134
      1667
    8. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      43
      1619
    9. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      152
      1325
    10. Onko esitutkinta jo saatu päätökseen?

Ketkä saa syytteet? Voi olla iso määrä ihmisiä?
      Ähtäri
      16
      1189
    Aihe