Milloin viimeksi söit sitä ja miten?
Raparperi
11
84
Vastaukset
Tänään söin raparperipiirakkaa kahvin kanssa ja hyvää oli.
Taisin jotain kuukausia sitten syödä mansikkaraparperikiisseliä.
Itse tein raparperista viimeksi raparperipiirakan joskus viime syksynä, ainakin työkavereille näytti maittavan.- Erkin naapurista
Eihän sitä syö edes naapurin Erkkikään.
- aitoa kotimaista
Eilen raparperi-mansikkamehua. Eikä ollut hinnaltaan halpaa.
Raparperiin liittyy paljon lapsuuden kesämuistoja. Meidän äitee teki oman pihan raparperista juoksevaa kiisseliä, jota voi juoda suoraan lasista. Jääkaapista suoraan kylmänä, paras janon sammuttaja ikinä.
Viimeksi maistoin raparperipiirakkaa pari vuotta sitten synttäreillä. Kohteliaisuudesta söin pienen palan, ei se muuten oikein maistu.- Kyöstix
Raparperi on nykyään jotenkin aliarvostettu.
Viimeksi ostin raparperipiirakkaa torilta. Ihan hyvää vaniljajäätelön kanssa. Viime viikolla kiisselinä, missä kermaa. Tänään raparperipiirakkaa ja huomenna kiisselin vuoro.
- ruohonsyöjille
Liian hapanta, irvistyttää.
En muista koska oisin syöny, raparperi vichyä join vast'ikään. Raparperi on sammakon kämpän katto, tiesitkö?
Tein viime viikolla "raparipa"-piirakkaa ja söin sitä jäätelön kanssa. Muistakaa syödä raparperia aina maitotuotteiden kanssa (se oksaalihappo vai mikä se oli..)
Lapset syö myös kuorittuja raparperin varsia sokeriin dipaten (ja maitoa sitten päälle juomaksi)joskus penskana.. pihasta sai aina monenlaista haettua, milloin raparperiä, milloin vadelmaa, mansikkaa, viinimarjoja yms.. ja vaikken piirakoitten ylin ystävä ookkaan niitten ylimakeuden takia (kuvottaa jo muistoki siitä kuin yli-imelän mustikkapiirakastaki voi saaha) niin raparperipiirakat oli kyllä hyviä, omnom :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2171474- 961286
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan41128Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle171096Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?9948Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛86920Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.66885- 32850
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest38796Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii45780