Jos haluat jatkaa tutustumista

Anonyymi-ap

Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.

57

796

2Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Etkö enään hsluis seurustella 🤣🤣🤣🤣🤣

• Anonyymi

Pyydän heti, jos laitat 3 tunnistetta joista voi tunnistaa?

• Anonyymi

Sen verran täytyy olla rohkeutta muutenkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sen verran täytyy olla rohkeutta muutenkin.

No sitä on ollut kyllä riittämiin jo?

• Anonyymi

Kaks kättä & blackndecker? :D
        -sivusta

• Anonyymi

Laiva. Sairaala. 12.3...👍💥

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Laiva. Sairaala. 12.3...👍💥

"Laivalla soi Ricky Martin..."?

• Anonyymi

älyttömintä täällä on nämä🥱 yötä

• Anonyymi

Ja yleensä kaikki muutkin palstasedän lapselliset sepustukset.

• Anonyymi

En ole viestitellyt hänen kanssaan joten ei minulle.

• Anonyymi

Pyydä itse! Minä sanoin aikoinani toiveeni suoraan, etkä siihen tilaisuuteen tarttunut. Jäin yksin ikävissäni miettimään tätä kaikkea..

Mieheltä

• Anonyymi

Nyt surkuttelet asiaa ja odotat naisen ottavan vastuun? Kuinka miehekästä.

• Anonyymi

En muista sellaista kuulleeni

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt surkuttelet asiaa ja odotat naisen ottavan vastuun? Kuinka miehekästä.

Voin ottaa vastuun ja käyn n*ssimassa kauneinpia naisia mitä täältä löytyy. Timmillä vartalolla, isoilla rinnoilla ja muodokkaalla lihaksikkaalla pepulla ja kauniilla kasvoilla. 😘 En jää surkuttelemaan. 😘 Ja ennen ku taas haukut ulkonököä niin tiedän, että olen tosiaan melko ruma, kun en edes sinulle kelvannut, mutta tiedän mistä löydän naisia jotka rakastaa rahaa. 😘

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voin ottaa vastuun ja käyn n*ssimassa kauneinpia naisia mitä täältä löytyy. Timmillä vartalolla, isoilla rinnoilla ja muodokkaalla lihaksikkaalla pepulla ja kauniilla kasvoilla. 😘 En jää surkuttelemaan. 😘 Ja ennen ku taas haukut ulkonököä niin tiedän, että olen tosiaan melko ruma, kun en edes sinulle kelvannut, mutta tiedän mistä löydän naisia jotka rakastaa rahaa. 😘

Ei ole todellista. Pistä nukkumaan, jutut alkaa olla sitä luokkaa 🥹😄👍💗

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo tämä oli niin hyvä. Kertoi karua kieltä siitä, miten miehille on ihan sama tunteiden osalta… itse en voisi koskea edes mieheen jos ei olisi tunteita…

Saati sitten, että ajattelisin että olen ruma mutta ovat kanssani rahan takia. 😅 tunne on se keskeinen asia joka erottaa sen imuroimisesta, muuten se ei tunnu miltään.

• Anonyymi

Ei ollut minulta tämä, vaikka sopisi.

-sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo tämä oli niin hyvä. Kertoi karua kieltä siitä, miten miehille on ihan sama tunteiden osalta… itse en voisi koskea edes mieheen jos ei olisi tunteita…

Saati sitten, että ajattelisin että olen ruma mutta ovat kanssani rahan takia. 😅 tunne on se keskeinen asia joka erottaa sen imuroimisesta, muuten se ei tunnu miltään.

Naiset haukkuu maksullisia naisia, mutta sitten se raha kynitään kaikessa muussa. ”Minä olen vain rakkaudesta”. 🤣🤣🤣🤣🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Naiset haukkuu maksullisia naisia, mutta sitten se raha kynitään kaikessa muussa. ”Minä olen vain rakkaudesta”. 🤣🤣🤣🤣🤣

En hauku. Mutta kyllä hekin tekisivät muuta jos olisi mahdollista. Pärjätä kun pitää, niin ihminen saattaa ajautua tekemään kuvottaviakin asioita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En hauku. Mutta kyllä hekin tekisivät muuta jos olisi mahdollista. Pärjätä kun pitää, niin ihminen saattaa ajautua tekemään kuvottaviakin asioita.

Kyllä ne välillä on selvästi nauttinut siltä. Aistin herkästi juttuja joten tiedän, että se on ollut aitoa. Sinusta aistin heti alkuun, että olet kiero kuin korkkiruuvi ja tarkoitusperäsi ei kestä päivänvaloa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tälleen aivan täysin sivusta. Minun rakas Jii on ihan persaukinen. Ei ole uraa eikä omaisuutta. Rakastan häntä vaikka hän asuisi katuojassa sillä rakkaus on syvää välittämistä. En häntä hylkää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ollut minulta tämä, vaikka sopisi.

-sivusta

Olipas, kyllä imurikauppiaan tunnistaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olipas, kyllä imurikauppiaan tunnistaa.

...Oikein isolla koneella, mmm!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

...Oikein isolla koneella, mmm!

...kasvoi vielä mulkkukin kaupan päälle. Luonnossa?

• Anonyymi

Taasko pitäisi esittää maskuliinista miestä ja lähteä jonkun terttupetterin löpinöiden pohjalta koittamaan jotain.

• Anonyymi
        UUSI

Ei tietenkään tarvitse. Voi kääriytyä myös miehenä feminiinisyyteen ja jäädä odottamaan.

• Anonyymi

Jokainen tekee omasta halustaan, tunteestaan ja sydämestään yhteydenoton. Itsekin tein aikoinaan, koska minulla oli tunne ja kova halu selvittää ja kertoa toiselle mielenkiintoni, sitä ei tehdä jokaiselle vastaantulijalle vaan sellaiselle johon on kovasti kiinnostusta. Olin tosissani ja koin sen tärkeäksi. Ikävä kyllä hän ei ollut samaa mieltä ja sain takaisin aika kurjan vastaanoton.

Silti olen sitä mieltä edelleenkin että ihmisten kannattaisi ainakin kaikkensa yrittää, jos kokee toisen ja omat tunteet yhteydenoton arvoiseksi ja on niitä tunteita.

• Anonyymi

Ketään ei kannata oikeasti jahdata. Kannattaa käyttää energiansa ihmisiin, jotka osoittavat sinuun kiinnostusta. Jahtaaminen saattaa toimia ihan nuoriin ja naiveihin ihmisiin, mutta useimmiten toisen päätä ei saa käännettyä. Se on hankalaa, mutta näin se vain on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ketään ei kannata oikeasti jahdata. Kannattaa käyttää energiansa ihmisiin, jotka osoittavat sinuun kiinnostusta. Jahtaaminen saattaa toimia ihan nuoriin ja naiveihin ihmisiin, mutta useimmiten toisen päätä ei saa käännettyä. Se on hankalaa, mutta näin se vain on.

Ei tietenkään pidä jahdata, vaan uskoa kerrasta ettei seura kelpaa ja hyväksyä ettei toisella ole mielenkiintoa. Tarkoitan sitä, että elämme vain kerran ja vaikka jännittääkin tmv. niin kannattaa silti tehdä kaikkensa jotta voi selvittää onko toisellakin niitä tunteita. Monet miettii ja empii yhteydenottoa mutta jos todella kokee tärkeäksi asian ja on jokin mahdollisuus niin se kannattaa käyttää.

• Anonyymi

Ollaan kavereita ei painosteta toista tekemään mitään mitä jännittää kovin...

• Anonyymi

En tiedä haluaako naiset aina syömään hienoon paikkaan vai onko tärkeämpää, että voi kertoa kavereille, että näin kävi. Tai ehkä eniten pelätään kertoa, jos se ei ollut mitään ihmeellistä, kun kaverit arvostelevat. Sinkkukaverit pahimpia neuvojia, koska eivät halua menettää kavereitaan parisuhteelle.

• Anonyymi

Ei ainakaan kaikki halua johkin hienoon paikkaan syömään. Snagarille, puistoon tms mieluummin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ainakaan kaikki halua johkin hienoon paikkaan syömään. Snagarille, puistoon tms mieluummin.

Snagarille treffeille? OMG

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Olen nuoruudessani ollut hienoissa ravintoloissa töissä ulkomailla ja aina sain syödä a la carte listalta mitä halusin, joten ravintolat eivät tee minuun minkäänlaista vaikutusta. Nykyään hyvä kotiruoka vie voiton.

• Anonyymi

ok vien sut kävelylle se on ilmasta. sitten voin sen jälkeen kokkaa sulle jotain ja voimme istua ja syyä.

• Anonyymi

Se olisi parasta! Minulle ainakin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se olisi parasta! Minulle ainakin.

No niin. Tärskyillä tavataan

• Anonyymi
        UUSI

Toivottavasti jokainen nainen arvostaa itseään niin paljon että ei suostu noille treffeille. KÄVELYLLE?????

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Toivottavasti jokainen nainen arvostaa itseään niin paljon että ei suostu noille treffeille. KÄVELYLLE?????

Kävely on kivaa💪🏽

• Anonyymi

Et sinä mun kanssa lähde. kuin hänelle

• Anonyymi

Lähden jos pyydät.

• Anonyymi

👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

👍

Rauhalliselle kävelylle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rauhalliselle kävelylle.

Sopii hyvin👍

• Anonyymi
        UUSI

Sinä mies odotat että nainen pyytää treffeille???😂

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä mies odotat että nainen pyytää treffeille???😂

Nainen sit kysyi ja vastasin, että mennään vaan. ;-)

• Anonyymi
      UUSI

Näihin suosittelen niitä kaffe treffejä niiltä voi poistua kun on kaffekup tyhjä jos toinen on sellainen jota on lähes mahdotonta jopa sietää

• Anonyymi
      UUSI

Mitähän sä taas kuvittelet taas täällä s24
      Mä oon unohtanut mies sut!
      Olisit toiminut ajat sitten. Juna meni jo!
      Naiselta

• Anonyymi
        UUSI

Jos me oltais semmosella terfillä käyty, niin, se olis varmasti ollu ihan paskaa jokatapauksessa.

• Anonyymi
      UUSI

Ei kiinnosta temppuradat. Miehethän haluavat vaikka ketä ja jäävät siksi usein lehdellä soittelemaan, mutta vahva ja määrätietoinen aikuinen nainen tekee selväksi, mitä haluaa ja saa siten haluamansa.

• Anonyymi
      UUSI

Et näytä enää itseäsi muille yhtään. Kaikki pois somesta

• Anonyymi
      UUSI

Kaikki pois!!!

• Anonyymi
      UUSI

Varmaan 10 vuotta sitten viimeksi käynyt treffeillä. -knipex

• Anonyymi
      UUSI

Jep, elämä lyhyt mihinkään jahkailuun.

• Anonyymi
      UUSI

Treffailu on tylsää. Aito yhteys ja yhdessäolo kiinnostaisi enemmän.

• Anonyymi
      UUSI

Treffeille tottakai jos haluaa päästä alkuun

• Anonyymi
      UUSI

Älä kuvittele, mitä en aio sinua treffeillä enää syöttää ja juottaa, etsii joku toinen uhri, minulle riitti!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      213
      1403
    2. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      96
      1266
    3. Ikävöin sua

Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan
      Ikävä
      2
      1011
    4. Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?

Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?
      Suomussalmi
      9
      908
    5. Minä täällä vaan

Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛
      Ikävä
      86
      880
    6. Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?

Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle
      Ikävä
      15
      871
    7. Olet huippunainen

Ja onneksi tiedät sen itsekin.
      Ikävä
      32
      810
    8. Jos haluat jatkaa tutustumista

Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.
      Ikävä
      57
      796
    9. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      37
      748
    10. Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!

Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii
      Kotimaiset julkkisjuorut
      44
      734
    Aihe