Moro. Mulla on semmonen ongelma että mulla menee mailat aika helposti paska*si.
Pelaa talvisin ulkojäillä noin 4-6 kertaa viikossa, yleensä vaan lauvotaan ja välillä pelataan välillä jäähallissa. Viime talvena tais mennä ainekii 5 tai 6 komposiittii rikki ja vielä yks puumailakin. Harmittaahan se kun yhdestä mailasta pulitan noin 100-180euroo. Aattelin ehkä ostaa reebok20k. Onko se hyvä maila? Mulla oli joskus 10k ja 11k ja ne oli minusta ihan hyvii mailoi, ja kesti ne mulla vissii vuoden. Bauereita,ccm;mii,eastoneita on menny jo iha tarpeeksi... Ja miten teillä yleensä hajoo maila? Mulla alkaa yleensä lapa haleta. Se on yleisin.
Ja mikä fleksi olisi sopivin tälläsellä 18v 180cm ja 75 kiloselle kundille? Onko se 85 hyvä? 85 mulla yleensä taitaa olla. MUTTA SIIS SUOSITELKAA JOTAIN MAILAA JA PERUSTELKAA. Ja kokemuksii tosta reebok 20k:sta????
Sanokaa joku kestävä maila?
4
1118
Vastaukset
- 15v 80kg
Itellä Sher-Wood T-70 "Stastny" lavalla ja flex 85, tommoset 40 uj- pelii kestäny eli yhen talven. Hyvä tatsi kiekkoon ja kovat syötöt ei tunnu käsissä koska lavassa on joku Vibration Reduction juttu. Ainut huono puoli saattas olla jollekki se ku toi pinta kuluu pois aika herkästi, eli ne tekstit siitä jos joku vaikka lämäsee siihen. ittee se ei ainakaa haittaa koska ei sitä mailan kauneudella pelata. Hyvin on kestäny, eikä paljoo väljyny talven aikana. Halvalla sain, olis oikeesti ollu 100 egee mutta tarjouksessa oli jottai 50 luokkaa. Suosittelen!
- läissy-poika 18v
Jaa.. Pitänee harkita... Ittellä ei oo ikinä ollu sher-wood:ia mutta ei niitä kyllä edes saa täällä päin missä minä asun(aika pien kaupunki). Mutta saatan käydä jossai isommassa kaupungissa kesän aikana ja ostaa sitten samalla jonkuu mailan.
Ehkä hieman arveluttaa taas ottaa uusi merkki käyttöön, mutta ei siinä mitään jos se kestää.
Saatan ehkä ostaakkin ton mailan jostain. Mutta edelleen kiinostaa toi reebokin 20k. Reebokit on aijjemmin toiminu mulla hyvin, ja tuntuu että reebokit sopii mulle ehkä parhaiten. Onko siis kellään tätä palstaa lukevalla tota 20k:ta ja mitä kokemuksii?
Ja entä warriorin mailat? Jotkuu kaverit ainekii on kehunu...
- hyvii mailoi
Bauer vapor nexus , reebok 20k tai ccm rbz kannattaa ostaa (:
- Pettynyt98
Älä ainakaan 20 k osta, hajoaa lavan pohjasta (itellä hajonnu kaks)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k1665176- 1954083
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1403725Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen
No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat643064Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia533000- 1461997
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta441757Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä
Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.371508Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?631434Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk261319