Mistä Nubiraan käsijarru kenkien asennus- sarja?
Kaikki muut osat löytyy muttei tuota. Käykö jostain Opelista?
Metroautosta kysyin niin kevyet 310e ja kilvet tulee mukana :D
Nubira 1.8i mistä käsijarru kenkien asennus- sarja?
4
379
Vastaukset
- kato tiedot
osia saa kyllä kun tietää tarkkaan mitä on ostamassa, tässä ainakin yks vaihtari
http://www.ebay.com/itm/LS2025-CHEVROLET-NUBIRA-1-6-Petrol-12-04-Rear-Brake-Shoe-Axle-Set-Handbrake-/350784808576?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&fits=Model:Nubira&hash=item51ac676680 - LTZ.
Tarkoittaako asennussarja tässä jousia ja muita pikkuhiluja? Toiset myyvät asennussarjana täyttä pakettia kenkineen ja toiset ilman itse kenkiä.
- pexx2
Juu tarkoittaa juuriikin jousia jne. Kengät jo löytyy. E- baystä osaan itsekkin ostaa mutta tarkotus oli saada nämä nopeesti.
- ota irti
Ota toisen puolen kamat irti ja mene Motonetiin vertaamaan, onko Opelilla tai Chevyllä samannäköisiä sarjoja. Olen näin löytänyt joihinkin autoihin osia, joita ei luettelosta suoraan löydetty.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k713879- 1013495
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah783328Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362638- 1241585
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361506Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221114Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421100Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi181096Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja
miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku1181016