Olen pitkän avioliiton ja sen jälkeisen eron jälkeen löytänyt ihanan miehen.
Olemme seurustelleet pari vuotta. Mies on 57-v ja minä 53-v. Seksi on ollut aktiivista..tai no...vähintään kerran päivässä kun olemme yhdessä.
Jotenkin on ruvennut vaivaamaan se, ettei mies laukea joka kerta...tai siis spermaa ei tule, mutta kivekset käyttäytyvät samalla lailla kuin jos tulisi normaali orgasmi...ovat seisokin ajan kuin ryppyiset luumut ja orgasmin jälkeen tulevat isommiksi ja löysiksi. Kun joskus siitä mainitsi, niin itse hän sanoo lauenneensa,
ja hyvältä tuntui.
Totuin siihen avioliitossani, että joka kerta mies laukesi ja spermaa tuli.
No, naurakaa pois...murheeni on pieni, mutta joskus vaan mietin, että voiko mies silti nauttia ja saada orgasmin, vaikkei siemeniä tulekaan?
Miehen orgasmi
5
370
Vastaukset
- kisuuuu
Mutta jos siltä vaan tulee joskus vähemmän?
- Muistele nuoruutta
Silloin harastettiin yhdyntää usein niin ei siltä mieheltä tullut siementä useamman kerranjälkeen juuri ollenkaan.Seksin harrastus kun on iänmyötä vähentynyt kyllä spermaa on riittänyt oikein reilusti.
- Ärzy
Jos tuon ikäinen suurin piirtein päivittäin harrastaa seksiä, ei välttämättä enää joka laakiin riitä spermaa. Tai sitä tulee sen verta vähän, ettei sitä normaalikosteudesta huomaa.
Kyllä kait sen huomaa muustakin miehellä, kuin spermasta, että tulee mies vai ei? - Höyläys edessä...
Voisko olla kyse eturauhasen liikakasvun aiheuttamasta puristuksesta virtsaputkessa?
Sen seurauksena sperma ei pääse purkautumaan ulos vaan painuukin helpompaa tietä virtsarakkoon.
Minulla käy näin kun eturauhanen on ärtyneenä viinasta tai kylmästä tai kun edellisestä laukeamisesta on yli viikko ja paine rauhasissa ja palleissa kova. Tuntemuksista tiedän, että laukean, mutta sperma vaan ei tule ulos. Sitten kun kalu veltostuu, niin pikkasen spermaa (ei siis kirasta touhulimaa) valuu esiin, joka myös kertoo, että lauettu on. Tietää sen myös pallien rentoutumisesta ja pehmenemisestä aktin kälkeen. Jos en laukea, niin pallit pysyy kovina jupuroina.
Normaalitilanteessa spermaa kyllä ruikkii ulos ihan kohtuullinen määrä. Tiedän heti aktin alussa eturauhasen seudun tuntemuksista, miten tulee käymään.
Minulla liikakasvu on vielä sellaisissa rajoissa, että ei ole toistaiseksi tarvetta mihinkään operaatioihin. Mutta höyläys on todennäköisesti edessä lähimmän 10 vuoden sisällä. Näin arveli urologi.
Virsasuihku kohtalaisen paksu, paitsi silloin kun olen pidätellyt pitkään. Silloin tulee aluksi lähes tippumalla. Miten kysyjän miehellä tämä puoli?
Ikää hiukan enemmän Kukkuun miehellä.
Lopuksi vastaus Kukkuun kysymykseen: kyllä, nautin vaikka ei ruiskikaan. Usko pois, mitä miehesi sanoo. Jos ei nauttisi, niin tuskin viitsisi joka päivä yrittää. - Voisi joku selventää
Miehillä niin erilaisia.. on orkkuja, on laukeamisia, on orkkuja spermalla ja ilman, laukeamisia spermalla ja ilman.. Mistä siis nainen tietää, mikä on kyseessä? Vai peräti teeskennelty?
Toiset saavat multiorgasmeja, toiset karjuvat kuin leijonat, toiset eivät päästä minkäänlaista ääntä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata401410Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?
Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.981355Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin
Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l2891245- 1091105
- 191051
- 651028
- 711012
Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva161009Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f176878Vihdoinkin lavatansseja tv:ssä - Juhannuksena tanssitaan, bändeinä Yölintu ja Komiat!
Jes, vihdoinkin lavatansseja taas televisiossa! Keskikesän juhlaa vietetään tänä juhannuksena Tuuloksen Kapakanmäellä ju17833