Ketiapiini..

1+19

Olen 52kg kokoinen nuori tyttö.. Minulla olisi saatavilla 400mg ketipinoria ja 14kpl 400mg seroquel prolongia mutta riittääkö tuo yliannostus mihinkään..? Tahtoisin vaan pois..

18

241

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • taakankantajana

Ei riitä. Ei ongelmat ole niin ylivoimaisia kuin sinusta nyt tuntuu. Minkä ikäinen olet ja onko sinulla ollut jo kauan epätoivoinen mieliala? Oletko saanut keskutella mieltä painavsita asioista. Mikä on saanut sinut noin epätoivoiseksi. Kerro meille anonyyminä.

• 2+19

No suljettuja osasto reissuja jne.. Paljonko pitäis olla tota seroquel prolongia lisää? Oon löytänyt ratkaisun miten pääsen oikeeseen maailmaan mistä muistan oikean elämäni eri todellisuudesta. Sinne kuulun ja lääkkeiden keinoin he haluavat minut sinne.

• fsfdfffsdfs

Sitä ei voi koskaan etukäteen tietää. Suuristakin määristä voi jäädä henkiin ja pahimmassa tapauksessa vain vammautua ja sitten joutuu elämään samaa elämää entistä vaikeamapana.

Ketiapiinista monien grammojenkaan yliannostuksesta ei välttämättä kuole.

Kerrot olevasi nuori tyttö. Silloin ei varmasti kannata tehdä itsemurhaa. Minkään ikäisenä ei kannata tehdä, mutta esim. 50-vuotias, joka on koko ikänsä kärsinyt masennuksesta on ehkä jo ihan oikeutettu päätökseensä. Sinun elämäsi tulee muuttumaan vielä 100x ihan erilaiseksi, joten itsemurha on turha.

Itse tahdon tehdä itsarin tasaisin väliajoin, mutta en sitä koskaan tee. Isäni sen teki ja pilasi sillä monen muunkin elämän.

Mielummin itse kituu läheistensä vuoksi.

Ja ei elämä koskaan ole pelkkää kitumista. Lopeta kaikki inhottava tekeminen ja tee vain kaikkea mistä nautit! Syö jäätelöä, kävele ulkona, tee hyväntekeväisyyttä, nää ihmisiä joista pidät, hae apua!

Itse olin jo aika valmis tappamaan itseni viime syksynä ja sitten jo tammikuussa uhkuin niin suurta onnea, että en voinut kuin kauhulla ajatella, että hirveää, jos olisin tappanut itseni silloin syksyllä. Nyt taas masennus palasi. Ja nyt vain odotan taas, että tulee parempi kausi.

Aika parantaa haavat. Niin clichee kuin se onkin, niin se on tullut huomattua monta kertaa.

Odota vielä, voit sitten vanhempana tehdä sen itsarin, jos yhä olet sitä mieltä.

• 11+14

Juuri sanoin ei ole itsemurha se vaan ovi ja ratkaisun pääsy sinne mihin kuuluu mennä. Tämä paikka on vain jumitila josta kauan pitänyt päästä pois

• bobbaloora
        11+14 kirjoitti:

Juuri sanoin ei ole itsemurha se vaan ovi ja ratkaisun pääsy sinne mihin kuuluu mennä. Tämä paikka on vain jumitila josta kauan pitänyt päästä pois

Ai horsmaa työntämään?

Tuttuni muuten otti kunnon ketipinor-yliannostukset tuossa jokunen kuukausi sitten. Elossa on.

• Ei hyvä ihminen...
        11+14 kirjoitti:

Ei lääkkeillä ja yliannostuksilla mielenongelmia ratkaista. Olet jäänyt koukkuun ja ongelma taitaaolla sinulla riippuvuus. Myös aivot tuhoutuvat tuollaisella touhulla ja lopulla olet vain turta hengittävä muumio.
        Ei me tuollaista apua sinulle kannusteta.

• 7+13
        Ei hyvä ihminen... kirjoitti:

Ei lääkkeillä ja yliannostuksilla mielenongelmia ratkaista. Olet jäänyt koukkuun ja ongelma taitaaolla sinulla riippuvuus. Myös aivot tuhoutuvat tuollaisella touhulla ja lopulla olet vain turta hengittävä muumio.
        Ei me tuollaista apua sinulle kannusteta.

Riippuvuus? Ei todellakaan.. Olen luvatta myrkyt nämä jo lopettanut.. Mutta tiehen totuuden oveen yritän vain päästä kun muilla keinoilla epäonnistunut. He suosittelevat tätä mutta en saa kunnolla selvää.

• Hmmmmt

Mitä luultavasti käy jos 4g ottaa seroquel prolongia?

• 2+9

Mä olen joskus 4g vetäissyt prolongia päälle triptyleitä pari epilepsia lääkettä ja muutama nopeasti vaikuttava ketipinor ja lähdin ulos kun ei tuntunut .

• Yrittelijäs

Kossun kanssa kun nuo vetäiset ja paketti parasetamolia päälle niin kyllä lähtee. Jos ei henki niin taju ainakin. Parasetamoli kyllä sitte hajottaa munuaiset ja maksan, et pare ois olla tulematta enää tajuihinsa. Mieti vielä pari kertaa, onko lääkkeet se oikea tapa. Ja kohtahan tätä ketju poistetaankin. Jatkoja.

• Nohnohhhh

Taitaa alottaja olla sairaalassa kun ei mitään kuulu.

• skitsobou

Kerro anonyymisti syy täällä, että miksi aiot tehdä itsemurhan! Voidaan auttaa sua kirjottelemalla vastauksia tänne. Moni on samoissa ongelmissa ja täältä voi löytyä hetkelliseen piinaan apua!

• 7+13

Sillä se on avain että pääsen läpi toiseen maailmaan josta minulla on paloina vajaina muistoja. Sieltä tuleva läpi hyvä sekä paha (ei asettaa rajaa saisi niille kahdelle asialle) kertonut ohjannut merkkien mm. äänien ja eri näkyjen kautta. :) Olen siis tullut löytänyt totuuden. Tosin en onnistunut rajan ylityksessä. Kun pääsen sairaalasta osastoon ja sieltä kotiin täytyy kokeilla vahvemmin annoksin jos onnistaa silloin. En kestä olla minne en kuulu kun muistan oikeasti mutta ne nuistot katoaa kokoajan joten jos ei nopesti toimi niin liian myöhäistä ja olen jäämän tänne ikuisesti..

• 14+8
        7+13 kirjoitti:

Sillä se on avain että pääsen läpi toiseen maailmaan josta minulla on paloina vajaina muistoja. Sieltä tuleva läpi hyvä sekä paha (ei asettaa rajaa saisi niille kahdelle asialle) kertonut ohjannut merkkien mm. äänien ja eri näkyjen kautta. :) Olen siis tullut löytänyt totuuden. Tosin en onnistunut rajan ylityksessä. Kun pääsen sairaalasta osastoon ja sieltä kotiin täytyy kokeilla vahvemmin annoksin jos onnistaa silloin. En kestä olla minne en kuulu kun muistan oikeasti mutta ne nuistot katoaa kokoajan joten jos ei nopesti toimi niin liian myöhäistä ja olen jäämän tänne ikuisesti..

Nyt varmaan hyvän puolena se on että neurolepti myrkyt minun osaltani sen taipaleen pienen kun joudun vielä aikaa viettämään ovat jätettävä pois sillä niitä väärinkäytin suurimmassaosaan. :)

• Jotai häikkää jossai

Öööö...siis mitä? Onko tämä jonkun käännöskoneen antia?

• Anonyymi00016

Ei kannata miettiä itsensä lopettamista

• Anonyymi00017

AP halus toiseen maailmaan niiden avulla

• Anonyymi00018

Aloitus on 13 vuotta vanha. Et voi tietää mikä on henkilön nykyinen tilanne.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka jytkytti naftan hinnan jo yli 2,3 euroon

Sannan aikaan esimerkiksi dieseliä selvästi kalliimpaa bensaakin sai 1,3 eurolla. https://www.is.fi/autot/art-200001188
      Maailman menoa
      231
      4580
    2. Päivän Sanna: Suomi maailman onnellisin maa

Sanna muutti Suomen maailman onnellisimmaksi maaksi. Hänen pyyteetön työnsä maailmalla tuottaa edelleen tulosta.
      Maailman menoa
      133
      3807
    3. Vasemmiston feministinaiset puolustavat islamia

mikä on täysin järjenvastaista, mutta eihän femakoilla paljon järkeä olekkaan, leijuvat siellä omassa kuplassaan. Myös
      Maailman menoa
      323
      3410
    4. Taisi kolahtaa....

Joku kysyi, että miksi S24 sallii kirjoittelun tänne venäläisiltä alustoilta, juttu poistui. Täällähän tosiaan välillä
      Maailman menoa
      20
      2138
    5. Vain puolet SDP:n kannattajista luottaa puoluejohtoon häirintäkohussa

Ja SDP on ilmoittanut, että ainoa rangaistus häirintään syyllistyneille kansanedustajille on puhuttelu - aina sama. Eli
      Maailman menoa
      70
      1755
    6. Suomi edelleen maailman onnellisin maa

Olemme hyvällä tiellä. Laitetaan nyt talous kuntoon.
      Maailman menoa
      200
      1631
    7. Kuvaa kaivattuasi

Yhdellä kivalla yhdyssanalla. 🥹
      Ikävä
      83
      1461
    8. Moni islamilainen maa on jo kieltänyt burkat ja nigabit

mm. Marokko, Tunisia ja Turkki. Miksi he ovat sen tehneet? No perusteet ovat selkeät ja yhteneväiset: turvallisuus, yhte
      Maailman menoa
      16
      1439
    9. Huomasitko? Tämä "viinin läträys" hämmästytti Yökylässä

Yökylässä-sarjassa Maria Veitola vieraili Christel ja Jori Roosbergin kotona. Tunnelma oli mukava ja puitteet hulppeat.
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1352
    10. Lopetan Keskipohjanmaan tilaamisen

Vasemmistolaisen ja kristinuskovastaisen pääkirjoituksen vuoksi. Suomen kouluissa on nykyisellään hyvä uskonnonopetus.
      Kokkola
      86
      1184
    Aihe