Sain unessani viestin Jehovalta

Jehovan sana= totuus

Viime yönä nukkuessani näin mitä ihaninta unta jossa juttelin Jehovan kanssa. En nähnyt häntä, näin vain loistavaakin loistavampaa valoa, josta kuului ääni, jonka kuullessani tiesin, että se on Jehova. Ääni kertoi minulle, että häneen uskoessani pääsen taivaaseen ja että maailma tulee loppumaan ennen kuin luulemmekaan. Sitten hän tarjosi minulle kartion muotoisen pienen savukkeen. Kysyin, että mikä se on ja mitä sillä tekisin. Ääni vastasi suuressa ylhäisyydessään, että sytytä ja polta se. Kysyin, että eikö se ole syntiä. Ääni vastasi, että savukkeessa ei ole tupakkaa vaan pyhää yrttiä, marijuanaa, joka auttaisi minua pääsemään lähemmäksi ja ymmärtämään totuutta. Sytytin sen ja imaisin sitä, jolloin Pyhä henki valtasi minut ja sai minut ylistämään suurta Jehovaa.

Itse olen aina pitänyt marijuanaa tappavana huumeena, mutta Jehova sai pääni käännytettyä totuuteen. Hän kertoi minulle kuinka minun pitäisi levittää yrttiä valtakunnansaleissa ja ovelta ovelle, ja kuinka Vartiotorniseura tulee hyväksymään yrtin tekojeni kautta. Tiedän, että levittäminen on Suomessa lainvastaista, mutta en voi sille mitään, että Jehovan sana on ristiriidassa Suomen lain kanssa. Luotan Jehovan sanaan ainoana auktoriteettinä ja olen valmis menemään vaikka vankilaan vakaumusteni vuoksi. Jehova varoitti minua epäilijöistä, jotka haluaisivat sabotoida pyhän yrtin leviämisen ja käski minun olla vahva. Halusin kertoa teille kaikille tämän ilosanoman. Jehovan siunausta!

2

131

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jumalan sana on totuus! perustuu Johanneksen 17:17:ssä oleviin Jeesuksen sanoihin.
      Tämänvuotisen Jehovan todistajien kolmipäiväisen konventin teema.
      Keille tarkoitettu: Tilaisuus on avoin kaikille. Ei pääsymaksua eikä kolehtia.
      Voit tutustua ohjelmalehtiseen ja katsoa videon konveisteistamme
      osoitteessa www.jw.org/ fi.

• Vastaus Jehovan sana=totuus.
      Voin sanoa sinulle heti suoraan että unesi on s........a ensiksi Jeesus ei ilmesty kenellekkään Jehova nimisenä (JHWH on Jeesuksen nimi vanhassa liitossa)
      Ei edes Juutalaiset käytä tuota nimeä koska he eivät tiedä edes kuinka se lausutaan. Kun Roomalaiset hävittivät Jerusalemin temppelin v.70 he surmasivat kaikki ylipapit samalla ja heidän mukanaan meni tieto hautaan kuinka tuo nimi tulee lausua. Tämänvuoksi he käyttävät Jumalasta nimea Adonai joka on todellisuudessa Jerusalemin suojelusenkeli. Jos kerran Juutalaiset eivät tidä kuinka Jumalan nimi lausutaan,kuinka sinä sen voit tietää?? Ja muutenkin sinun unesi on täysin raamatun vastainen Ei Jumala käske käyttämään huumeita se on varma asia Älä sinä noudata sielunvihollisen houkutuksia. Hän todella esiintyy näin lopun edellä valkeuden enkelinä,eli matkii Pyhää Henkeä.

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia.",
      Maailman menoa
      17
      5083
    2. Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa

Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/
      Maailman menoa
      101
      2311
    3. Mitä kirjainta haluaisit

rakastella juuri nyt?
      Ikävä
      135
      1988
    4. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      48
      1858
    5. Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."

Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1660
    6. "UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!

"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!
      Maailman menoa
      55
      1266
    7. Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen

Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu
      Perussuomalaiset
      113
      925
    8. Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.

Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.
      Maailman menoa
      303
      831
    9. Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."

Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää
      Kotimaiset julkkisjuorut
      48
      831
    10. Kaupungin yt

Honkolan tai hietaman koulu suljetaan. Säästölistalle on nostettu muun muassa Honkolan tai Hietaman koulun toiminnan l
      Äänekoski
      24
      654
    Aihe