Sain unessani viestin Jehovalta

Jehovan sana= totuus

Viime yönä nukkuessani näin mitä ihaninta unta jossa juttelin Jehovan kanssa. En nähnyt häntä, näin vain loistavaakin loistavampaa valoa, josta kuului ääni, jonka kuullessani tiesin, että se on Jehova. Ääni kertoi minulle, että häneen uskoessani pääsen taivaaseen ja että maailma tulee loppumaan ennen kuin luulemmekaan. Sitten hän tarjosi minulle kartion muotoisen pienen savukkeen. Kysyin, että mikä se on ja mitä sillä tekisin. Ääni vastasi suuressa ylhäisyydessään, että sytytä ja polta se. Kysyin, että eikö se ole syntiä. Ääni vastasi, että savukkeessa ei ole tupakkaa vaan pyhää yrttiä, marijuanaa, joka auttaisi minua pääsemään lähemmäksi ja ymmärtämään totuutta. Sytytin sen ja imaisin sitä, jolloin Pyhä henki valtasi minut ja sai minut ylistämään suurta Jehovaa.

Itse olen aina pitänyt marijuanaa tappavana huumeena, mutta Jehova sai pääni käännytettyä totuuteen. Hän kertoi minulle kuinka minun pitäisi levittää yrttiä valtakunnansaleissa ja ovelta ovelle, ja kuinka Vartiotorniseura tulee hyväksymään yrtin tekojeni kautta. Tiedän, että levittäminen on Suomessa lainvastaista, mutta en voi sille mitään, että Jehovan sana on ristiriidassa Suomen lain kanssa. Luotan Jehovan sanaan ainoana auktoriteettinä ja olen valmis menemään vaikka vankilaan vakaumusteni vuoksi. Jehova varoitti minua epäilijöistä, jotka haluaisivat sabotoida pyhän yrtin leviämisen ja käski minun olla vahva. Halusin kertoa teille kaikille tämän ilosanoman. Jehovan siunausta!

2

120

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jumalan sana on totuus! perustuu Johanneksen 17:17:ssä oleviin Jeesuksen sanoihin.
      Tämänvuotisen Jehovan todistajien kolmipäiväisen konventin teema.
      Keille tarkoitettu: Tilaisuus on avoin kaikille. Ei pääsymaksua eikä kolehtia.
      Voit tutustua ohjelmalehtiseen ja katsoa videon konveisteistamme
      osoitteessa www.jw.org/ fi.

• Vastaus Jehovan sana=totuus.
      Voin sanoa sinulle heti suoraan että unesi on s........a ensiksi Jeesus ei ilmesty kenellekkään Jehova nimisenä (JHWH on Jeesuksen nimi vanhassa liitossa)
      Ei edes Juutalaiset käytä tuota nimeä koska he eivät tiedä edes kuinka se lausutaan. Kun Roomalaiset hävittivät Jerusalemin temppelin v.70 he surmasivat kaikki ylipapit samalla ja heidän mukanaan meni tieto hautaan kuinka tuo nimi tulee lausua. Tämänvuoksi he käyttävät Jumalasta nimea Adonai joka on todellisuudessa Jerusalemin suojelusenkeli. Jos kerran Juutalaiset eivät tidä kuinka Jumalan nimi lausutaan,kuinka sinä sen voit tietää?? Ja muutenkin sinun unesi on täysin raamatun vastainen Ei Jumala käske käyttämään huumeita se on varma asia Älä sinä noudata sielunvihollisen houkutuksia. Hän todella esiintyy näin lopun edellä valkeuden enkelinä,eli matkii Pyhää Henkeä.

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen markka otettiin käyttöön vuonna 1860

Suomi käytti vuoteen 1840 asti rahayksikkönään rinnakkain Ruotsin riikintaalareita ja Venäjän ruplaa. Tämän jälkeen oli
      Maailman menoa
      47
      9735
    2. Kaivatullesi viesti ensi vuoteen?

Kerro meneekö naiselle vai miehelle ja vähintään yksi tunniste, esim. kirjain.
      Ikävä
      105
      5186
    3. "Mä elän vieläkin"

Ikurin turbiini vetäisi taannoin lainabiisin Topin (RIP också) ja kumppaneiden kanssa. Toivottavasti on yläkerrassa kunn
      Tampere
      59
      4357
    4. Pate Mustajärvi on kuollut

Ihan pari tuntia sitten. Että sellaista. https://www.is.fi/viihde/art-2000011715177.html
      Maailman menoa
      138
      2927
    5. Yksityinen sektori aiheuttanut Suomen taantuman

Investointien sijasta nostaneet voitot osinkoina omistajille. Ehdotan korjausliikkeenä yksityisen sektorin sosialisoimi
      Maailman menoa
      142
      2709
    6. Nyt Yle otti silmätikukseen sisäministeri Rantasen

Aivan erinomaista työtä tehnyt sisäministeri Mari Rantanen on saanut paljon aikaiseksi. Maahanmuuttoon ja maahanmuuttaji
      Maailman menoa
      179
      2558
    7. Miten ikinä kelpaisin sulle

Sinä saat niiltä muilta naisilta paljon enemmän, mitä minulta... Tai mihin minä olisin valmis. Enkä edes olisi niin tait
      Ikävä
      28
      1952
    8. Milloin näit kaivattusi edellisen kerran?

Olitteko juttusilla vai sivusta vain? Miten reagoit?
      Ikävä
      20
      1687
    9. Edes vitamiinit eivät taanneet loputonta elämää

Nimittäin niistä rahaa itselleen taikonut tohtori siirtyi tuonpuoleiseen.
      Maailman menoa
      37
      1559
    10. Liikaa vauhtia

Nuorukainen 17v. on ajanut 114 km/h 60 km:n alueella Nesteen kohdalla ja onneksi poliisi oli paikalla ja hurjastelu lopp
      Suomussalmi
      21
      1057
    Aihe