Mies tyydyttää vain itsensä

toffeetuutti93

Olemme seurustelleet 2 vuotta ja puolivuotta oltu avoliitossa, enkä kertaakaan ole saanut orgasmia. Olen koittanut puhua tästä miehelleni, joka sanoo, että kyllä häntäkin se ärsyttää. Asian eteen ei kuitenkaan mitään tee. Kun haluaa harrastaa seksiä, menee suoraan asiaan, lopettaa hetken päästä kun saa itse orgasmin. Joka kerta jättänyt minut ihan kylmäksi. Jos pyydän, että hän koskettaisi minua seksin jälkeen niin hän vain alkaa nauramaan ja tekemään muita juttuja... Pitääkö vain oppia elämään tämän asian kanssa vai onko mitään tehtävissä?

15

2857

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • keksiä pollille

      Oletko varma että mies saa ORGASMIN ? Tietääkö miehesi edes miltä orgasmi tuntuu? Se kun mieheltä lentää mällit, ei ole orgasmi. Voisitko sinä tehdä jotain mihellesi ikäänkuin esileikkinä? Ota eka satsi suikkiin ja jatkatte heti. Toisessa kestää paljon kauemmin.

    • toffeetuutti93

      Kyllä saa. Kertoo aina itse jos on tilanne, että vain mälli lentää. Sen verran avoimesta näistä asioista puhumme. Olen esileikkejä yrittänyt, jos ja kun hän niihin suostuu niin hän antaa minun max. 3 minuuttia ottaa suihin tai runkata häntä ja haluaa päästä sitten lähes suoraan asiaan. Olen sanonut hänelle, että haluaisin myös kosketusta, mutta hän on käskenyt minun hoidella ise itseni... Joskus vaan kaipaisin kosketusta myös häneltä kun hänen kanssa seurustelen...

      • toffeetuutti93

        Ja yleensä jatkaa jos vain mälli lentää, siihen asti, että saa sen orgasmin.


    • vain itsensä

      ”Mies tyydyttää vain itsensä”

      Miksi et itse tee samoin?

    • toffeetuutti93

      Kuten sanoin.. kaipaan kosketusta mieheltäni, jota en saa. Mies kyllä saanut kosketusta minulta... Monesti olen joutunut itseni tyydyttämään kun mies ei kuulemma osaa esileikkiä... Jos yritän neuvoa, menee pelleilyksi heti...

      • pömppis

        Esileikki on tärkeä asia naisen nautinnon takaamiseksi, ei sitä muuten olisi keksittykään. Miesten on niin helppo ryhtyä tositoimiin tuosta noin vaan, heti kun on kikkeli pystyssä.
        Teillä ei oikein toimi tuo seksipuoli näköjään. Sinun ei todellakaan tarvitse tyytyä tilanteeseen; sinulla on oikeus tulla kosketetuksi ja tyydytetyksi kuin miehesikin. Mies on vissiin aika nuori? ainakin vois olettaa tuosta hänen tyylistään. kolmekymppiset osaa jo antaa naisellekkin tyydytyksen, eikä hae aina vaan sitä omaa nautintoa.
        Voit sanoa reilusti miehellesi, että annatko mulle orkun vai pitääkö muualta hakea. toteuttamaanhan ei tarvitse ryhtyä vaan joskus riittää tuommoinenkin. Jos se ei vielä herätä miestä tilanteeseen, niin sitten kieltäydyt seksistä, kunnes hän on valmis keskittymään sinuun (mielellään vois yksi kerta olla vain sinun nautintoa varten, suuseksiä ja/tai orgasmien antamista muuten) ja ostat itsellesi jonkun surisevan lelun, esim. kaalimato tai sen pienemmät sukulaiset on hyviä, ja tyydytät itse itses, niin että tiedät miehesi kuulevan/huomaavan. ja jätät lelun vielä näkösällekkin. siitä ei tarvitse tehdä numeroa erikseen, esim. sängyssä peiton alla tyydytät itseäs, kun tiedät miehen makaavan vieressä hereillä, tai hän katsoo telkkua ja sinä meet makkariin voihkimaan. pieni pätkä aikuisviihdettä saattaa vauhdittaa tilannetta.
        jos mies tuohtuu ja alkaa kyselemään miksi sulla on sellainen, niin sitten voit todeta, että kai sullakin on oikeus saada orgasmeja, ja kun kerta et mieheltä niitä saa, niin on oltava itsenäinen. Tiedän, että ihan varmasti seksilelu ja sen käyttö miehen ulottumattomissa on hermostuttavaa miehelle, mutta älä anna sen vaivata.
        Radikaalein asia, mitä ei aina heti ainakaan haluais on se, että mietit kuinka tärkeää se sinua tyydyttävä seksi on, ja jos sellaista ei ole, niin kykenetkö elämään asian kanssa, vai haluatko mieluummin etsiä kypsemmän miehen, joka on valmis antamaan sullekkin nautintoa. seksi ja varsinkin molempia tyydyttävä, on tärkeä osa parisuhdetta. Muuten olet vain joku panokaveri miehelles. itselle se ainakaan ei riittäis. Haluan, että mies huomioi minutkin, ja onneksi huomioi. Joskus keskitytään häneen, toisella kerralla minuun ja sitten tietysti useimmiten molempiin.


    • Tollouden huippu

      Onpa sika jätkä. Aiotko todellakin katsella vielä kauankin aikaa tuollaista itsekästä oliota? Seksi on kahden kauppa, jossa annetaan ja saadaan. Tämä perusasia pitäisi iskostaa kalloon tuolle ns.miehelle.

      • kyh

        samaa mieltä, en itse katselis mokomaa jätkää, vaikka muuten ois kuinka ihana ja silleen. Jos mies vaatii naista tyydyttämään itsensä joka kerta, niin hän voi sitten tehdä samoin. Kaikista loukkaavinta on jos toinen ei edes koske, mutta kelpaat silti joksikin ovimatoksi, käytetään silloin kun sattuu huvittaan.
        varmaan molemmat aika nuoria vielä, silloin ei osaa ottaa toista huomioon, ja toisaalta on valmis tyytymään vähään, kun ei tiedetä muusta. Ei muuta kuin uutta vähän kypsempää miestä kehiin, eikä turhaa roikkumista mokomassa saappaassa!


    • mie vaan

      Kyllä se ukko esileikkiin on opetettavissa, periaatteena sisään ei ole tulemista ennen kuin on lämmitellyt sua vähintään vartin tai orkkuun asti suuseksiä antamalla, sormettamalla, hieromalla tms. Ei siis aina, mutta kuitenkin usein. ja jos ei sovi noin, jätä ilman muutama kerta kunnes suostuu. KYLLÄ ROUTA PORSAAN KOTIIN AJAA...

    • :):)

      Täällä vanha äijä......Mut olin just 4 päivää yhden naisen kanssa ja ihan 100 varmaan oli tyytyväinen. Jos ei muuta ni sormet kävi..

    • äölölkjkjhjhgh

      Joillakin miehillä varmaan on sellainen tapa että tyydyttävät vain itsensä. Liekö joku kiihtottumisasia...?
      Ystävätär kertoi, että hänen miehensä seksiä halutessaan suutelee häntä kerran ja tulee päälle työntäen kalunsa suoraan sisään. Sitten mies jonkin aikaa työntelee ja laukeaa sisään. Ja homma on sillä ohi.
      Mies on uskonnollisesta kodista ja jotenkin tuli vaikutelma että hän haluaa "käyttää" naistaan silloin tällöin, mutta kokee kaikenlaisen muun seksin kiusalliseksi.
      Se on ikäänkuin masturbointia naisella...

    • Anonyymi

      Joko ootte eronneet? Toivottavasti kyllä, sillä äijähän on oope mikä toope... ei jatkoon!

    • Vaihtoon vaan, elämä on liian lyhyt paskaan seksiin.

    • Anonyymi

      Ehdottomasti mies vaihtoon jos ei välitä panostaa myös naisensa tarpeisiin ja haluihin. Minulla ja miehelläni on niin etttä hän tyydytttää minut aina joko ennnen yhdyntää tai yhdynnän jälkeen joka tapauksessa meillä on aina kunnon esileikki . seksissä pitää huomioida molemmat osapuolet ja yleensä mieskin saa nautintoa siitä kun saa tyydyttää naisensa ja näkemään kuinka se toinen siinä nauttii. samama pätee myös varmasti naisiin eli myös naiset nauttivat kun näkee oman miehenä nauttivan.
      terveisin 24 vuotias nuorinainen

    • Kyllä sinulla on oikeus vaatia mieheltäsi tyydytystä. Seksi on paljon enemmän kuin fyysistä nautintoa. Seksi on parisuhteen liima. Se tuo osapuolia lähemmäksi toisiaan ja on suuri rakkauden osoitus.

      Vaadi vain mieheltäsi pitkiä esileikkejä, tunnelma kohdalleen ennen seksiä, Kynttiöitä, sopivaa musiikkia, sopiva valaistus. Seksi on parasta kun esileikki kestää ainakin 30-60minuuttia. Esileikki ei tarkoita vain sukuelinten hierontaa, vaan kaikkea koskettelua, suutelua, hierontaa, kauniita sanoja tai tuhmia, jos niistä tykkää:) Yhdyntä ei ole tärkein asia seksissä, vaan vain osa sitä. Pitkä esileikki tuo teille ihan erilaisen yhteyden. Koet olosi paljon turvallisemmaksi ja orgasmin saaminen on paljon helpompaa.

      Itse en ymmärrä, miksi edes harrastaa seksiä, jos kumpikin osapuoli ei saa nautintoa, jos seksissä vain itse saisin nautintoa, voisin yhtä hyvin masturboida.

      Rohkeasti vain kissa pöydälle, opitusta kaavoista irti pääseminen voi olla hankalaa, mutta hyvin mahdollista.

      Ps: Itse ole harrastanut seksiä muutaman naisen kanssa, jotka ovat kertoneet, etteivät ole ikinä saaneet miehen kanssa, ennen kun tapasivat minut;)

      Heitä sisentäviä kysymyksiä, jos koet viestini hyödylliseksi.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2161
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1938
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1888
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1690
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1498
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1180
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe