Ihastuin vanhempaan mieheen!

typy

Nyt on paha paikka! Aloitin uudessa työpaikassa pari viikkoa sitten. Olen havainnut toimistossamme todella komean miehen, aivan tajuttoman seksikkään 4kymmpisen äijän. Pientä silmäpeliä on, mies ujostelee seurassani ja katseet kohta hyvin usein. Itse en voi aloitetta tehdä, koska olen uusi, 19-vuotias työntekijä. Miten saisin miehelle perille että MÄ HALUAN SEN NYT HETI! Sormusta miehellä ei ole (onneksi). Äijä on heiman pahan pojan, rentun tyyppinen vaikka yhden yksin päällikkö onkin. Vinkkejä mulle kiitos!

14

3129

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nainen

millaisessa firmassa olet töissä? Onko sinun työsi puitteissa mahdollista päästä usein hänen juttusilleen? Tiedätkö kenties mitä hän harrastaa..siinä hyvää jutun aihetta. Silmäpeliä peliin vaan ja hymyä huulille. Kyllä ne miehet tajuaa..kun tekee vaikka tikusta asiaa. Ja tuskinpa 40 vapaalla miehellä on mitään vastaan nuoria naisia..

• typy

On mahdollista jutustella, vaikka heti. Sen työpöytä on n. 7m päässä mun pöydästä. En tunne miestä enkä hänen harrastuksiaan yhtään. Tarvii varmaan mennä juttelemaan... Olen jutellut sen kanssa monta kertaa tänään jo, työasioita.

• Lidyella

wau,anna mennä vaan,jos sulla on noin ihana mahdollisuus,niin anna PALAA!! ; ) minä ainakin niin tekisin. mulla on vähän samanlainen tilanne,olen itse 18v ja olen tapaillut 34v miestä,joka on aivan IHANA! ja meitä yhdistää niin moni asia. ELI: pallo vain peliin!

Tsemiä!

• vinkkaa

laita minihame , stay upit ja push upit niinkyl se sua pian höylää

• on pedon vikaa

varmaan voi tökkästä oman lapsensa ikästä, mutta kyllä sitä varmaan jälkeenpäin saattaa nolottaa..varsinkin jos joku saa tietää

• ----

väittäisin että (Eduskunnan puhemiehen jne) Paavo Lipposen vanhin lapsi on vanhempi kuin sen nykyinen aviovaimo !

• M35

Aivan sama tilanne vain sillä erolla että tyttö tuskin on ihastunut-haluaa vain seksiä ja tekee kaikkensa päästäkseen päämääräänsä.Hammasta purren olen toistaiseksi passaillut mutta en voi taata että jaksan passailla jatkuvasti.Kuulostaa varmasti aika pahalle mutta koko ajan tyttö on ollut aloitteellinen tässä asiassa.Molemmat ollaan kylläkin vapaata riistaa.

• myös vanhempaan ihastunut

...et nimittäin ole ainoa, joka on ihastunut vanhempaan mieheen! Se on ihan normaalia. Rohkeasti vain juttusille, anna mennä, pyydä joskus vaikka kahveelle tai jotain, kyllä se siitä, usko pois. Itse olen ihastunut itseäni 12 vuotta vanhempaan mieheen (itse olen 26 ja mies 38), hän on kaiken lisäksi vielä eronnut ja kahden lapsen isä. Silmäpeliä olemme pitäneet (ja minä olen pitänyt sitä aina ihan viattomana flirttinä, mutta taitaakin olla niin että mies taas ei!), jutelleet ja halailleet...Mutta kun nyt epäilen tämän miehen myös ihastuneen minuun. Miten ihmeessä voisin hienovaraisesti vihjata olevani kiinnostunut hänestä (niin ettei hän käsitä väärin aikeitani) etten mene ja nolaa itseäni? Toisen ajatuksista kun ei voi tietää! Ei minulla sitä mitään vastaan ole, jos hän on myöskin ihastunut, päinvastoin, olisin onnellinen ja iloinen :) Vinkkejä kiitos...

• typy

siitä mun ihastuksesta vielä.. nyt on niin et aina kun moikkaan tms. niin se sanoo tönkösti takas moi, hädin tuskin silmiinkään katsoo. Mahtaako se olla vaivautunut mun moikkauksistani? Taitaa toi käytös osoittaa että evvk.

• pörp
        typy kirjoitti:

siitä mun ihastuksesta vielä.. nyt on niin et aina kun moikkaan tms. niin se sanoo tönkösti takas moi, hädin tuskin silmiinkään katsoo. Mahtaako se olla vaivautunut mun moikkauksistani? Taitaa toi käytös osoittaa että evvk.

No sillä voisi olla aika vaikea olla pomona ja uskottavuuskin voisi mennä, jos työkaverit alkaisivat ajatella (ja levittää juttua), että se iski teinitytön työpaikaltaan ja on vielä esimiesasemassa. Mieti nyt vähän. Muutenkin nuo työpaikkasuhteet ovat vaikeita.

• typy
        pörp kirjoitti:

No sillä voisi olla aika vaikea olla pomona ja uskottavuuskin voisi mennä, jos työkaverit alkaisivat ajatella (ja levittää juttua), että se iski teinitytön työpaikaltaan ja on vielä esimiesasemassa. Mieti nyt vähän. Muutenkin nuo työpaikkasuhteet ovat vaikeita.

näin se homma menee joo. mä en sitä voi alkaa iskeä. mutta jos joskus tavattais tms niin enhän mä siitä puhuisi, no way. enkä sitä halua "poikaystäväkseni", pari kivaa tapaamista riittäisi..... :D kuulostaa kamalalta mutta eka kerta tää mullekin on! Mutta hiljaisuudessa tää juttu hoidettais!

• pörp
        typy kirjoitti:

näin se homma menee joo. mä en sitä voi alkaa iskeä. mutta jos joskus tavattais tms niin enhän mä siitä puhuisi, no way. enkä sitä halua "poikaystäväkseni", pari kivaa tapaamista riittäisi..... :D kuulostaa kamalalta mutta eka kerta tää mullekin on! Mutta hiljaisuudessa tää juttu hoidettais!

Hänpä sitä ei voi tietenkään tietää, koska ei sinua niin hyvin tunne. Joka tapauksessa, ehkä sinunkin mielesi voisi kuitenkin muuttua kesken kaiken, jos vähän liikaa ihastuisit (monilla nuorilla on aika oikukas luonne, hehe). Hänellä on liikaa menetettävää. Voisit ehkä etsiä toisen työpaikan ja kokeilla sitten uudestaan, törmätä työajan ulkopuolella tai odottaa edes työpaikan pikkujoulua... hahhah.

• typy
        pörp kirjoitti:

Hänpä sitä ei voi tietenkään tietää, koska ei sinua niin hyvin tunne. Joka tapauksessa, ehkä sinunkin mielesi voisi kuitenkin muuttua kesken kaiken, jos vähän liikaa ihastuisit (monilla nuorilla on aika oikukas luonne, hehe). Hänellä on liikaa menetettävää. Voisit ehkä etsiä toisen työpaikan ja kokeilla sitten uudestaan, törmätä työajan ulkopuolella tai odottaa edes työpaikan pikkujoulua... hahhah.

En ala hyvää työpaikkaa vaihtamaan yhden miehen takia. Siispä odottelen pikkujouluihin... Mutta tarvii vielä sanoa että on se mies paisti!! :p

• miao

Juu no mun yks tuttu on 16 ja seurustelee 27-vuotiaan kans. Mun mielestä ikäerolla ei oo mitään merkitystä!!! Kyse on vaan siitä, että kuinka synkkaa tämän toisen osapuolen kanssa... ;)
      Voithan joskus mennä ohimennen jutustelemaan tämän kanssa, vaikka jostain ajankohtaisesta aiheesta... ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eutanasia?

Kertokaas omia mielipiteitä eutanasiaan liittyen. Onko mielestäsi oikein vai väärin ja miksi?
      Arvot ja etiikka
      4
      12356
    2. Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?

Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä
      Arvot ja etiikka
      4
      11143
    3. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      174
      5064
    4. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      28
      3679
    5. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      195
      3513
    6. Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."

Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss
      Suomalaiset julkkikset
      44
      3037
    7. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      108
      2769
    8. Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman

nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie
      Maailman menoa
      37
      2117
    9. Jäit kiinni siitä

että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky
      Ikävä
      13
      2098
    10. Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin

Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy
      50 plus
      19
      1925
    Aihe