HD-MIEHEN kivikova K Y R P Ä saa velliperseet kyykkäpellet paskomaan housuihinsa. HD- mies tulee ja nappaa kyykkäpelleltä naiset.
Sekös niitä suuresti V I T U T T A A ?????
Kunhan alkavat vielä perään räksyttää niin saavat niellä lisäksi leegonsa.
Kyykkäpellen ininä on samaa luokkaa kuin moponsa soundi, naurettavaa korppusahan vingutusta
Olen HD-MIES!!!
Olen HD-MIES!!!
4
307
Vastaukset
- KOTARI MIES
KOTARI-MIES vetelee HD-MIESTÄ perseeseen ja nappaa sen muijan. Mulla panokaverina ainaki 10 Harrikka miehen muijaa. Ei niillä vätyksillä seiso kuin
järki. Sekös HD-MIESTÄ suuresti VITUTTAA ???? - okkkk2
juu
- Holmolaiset
Että semmoset päiväkerhon jutut tällä kertaa....
- Elämänkoulu
Kyllä se kawasaki vie molemmat. KTM miehil menee kaikki rahat varaosii ku on nii piru kalliita ne ja männätkin jostain puusta Ja HD miehet ei pysy niitte ikivanhoil pyöril joissa o yks vaihe etee ja kolme taakse edes muijien perässä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621117Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661087- 501060
Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j3731009Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta153922Upotuskaste on raamatullisin kaste
Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.717857- 89837
Martina ja jalkapalloilija2
Seiska: Martina iski nuoren jalkapalloilijan vuosia sitten. Könysikö milf teinin kanssa?182800Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu105719Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka51703