Peppu Paras

Ok-pohatta

Thaimaalaisten kanssa usein seikkailtuani olen todennut, että peppu on paras, oli nainen tai mies, niin reikä tuntuu hyvältä.
Iskin kerran baarsita komean thaitytön ja kämpillä paljastui, että sillä olikin kulkuset, no seisokki oli kova ja ei kuin petipuuhiin, olihan tiukkaa, oikeaa piukkapeppua. Kokemus oli mahtava, viikko oltiin yhdessä ja jäin kaipaamaan kaunista ladypoikaa, yhä usemmammin suunnistankin lomamatkani Pattayaan ja Bangokiin.
Mitä mieltä olette muut Thaimassa käyneet?

6

1091

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sdfsdfsdf

Eikö Suomessa onnistu. Saatko vain Thaimaassa maksua vastaan? Säälittävää

• pohatta-kk

hei uskon että me oltais tosi hyvä pari ja olen todella kiinnostunut seurastasi.. kun tutustutaan ensin ja tunnetaan olomme rennoksi toistemme seurassa voitais toteuttaa minun himoni..elikä hommataan jostain n.3viikkoa vanha miehen ruumis ja kynttilän valossa aukastaan se, et uskokaan kuin paljon siitä saa ihanaa kudosnestettä ja eritteitä. voitelisimme toisemme eritteillä ja suutelisimme hyvin vahvan ja innoittavan hajun ja maun keskellä. voitas hinkata itseämme ruumiiseen ja sen jälkeen rakasteltais ruumiin päällä, ruumis menisi ikäänkuin kasaan ja siihen kasaan ruikkisimme spermamme. ja tuo kasa eritteitä otettais pussiin jotta voitas vielä nauttia myöhemminkin.. katsoin sun pc:n ip osoitteesta että asumme 8km säteellä toisistamme joten voitas tapailla vakituisesti? olen kiinnostunut sinusta ja uskon ettet kaipaa muita kuin minut.. ota piakkoin yhteyttä...

• 14+4

ai oikein tarkistit sen PCn IP osoitteesta missä se asuu näin suomi24 foorumin kautta, aika ninja :D :D

• sdfsdfsdf

Tuotan sinulle pettymyksen Pohatta. Olen täysi ikäinen ja sinä haluat Thaimaan maksullisia alaikäisiä. Sorry.

Minun ip:tä ei voi jäljittää käytän vpn palvelua.

• Mikki0247

:D :D :D
      Ai vpn estää ip:n jäljittämisen? :D

• xvxxx

KYLLÄ

Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa se hämmästyttää kummastuttaa pientä kulkijaa............

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Valtion alijäämä = yritystukien määrä = 10 mrd. euroa

Mutta persut eivät vaan suostu tasapainottamaan valtion budjettia, vaikka yritystuet on tiedetty haitallisiksi. Miksi p
      Maailman menoa
      57
      6293
    2. Suomi käyttää sosiaalietuuksiin suhteessa eniten rahaa koko maailmassa

Suomi käyttää sosiaaliturvaetuuksiin enemmän rahaa suhteessa bruttokansantuotteeseen kuin mikään muu maa maailmassa. Su
      Maailman menoa
      335
      5288
    3. Poliisien suosikkipuolueet ylivoimaisesti: Kokoomus ja persut

samoin on armeijan henkilöstön kanssa. Sen sijaan sekä vihreät, vasliitto ja SDP ovat hyljeksittyjä puolueita poliisien
      Maailman menoa
      163
      4985
    4. Sdp, Vihreät ja vasemmistoliitto muuttumassa naisten puolueiksi?

Sdp 64 % naisia, vihreät 70 % naisia ja vasemmistoliitto 60 % naisia. Ilmankos ne puolueet ajaa autoilevien kantasuomal
      Maailman menoa
      140
      4784
    5. Epäonnistunut "Tuppurais-operaatio" kaatoi Purran hallituksen

Persut yrittivät viimemetreillä häivyttää omaa täydellistä epäonnistumistaan syyttämällä opposition edustajaa nimettömil
      Maailman menoa
      20
      4020
    6. Ostaisitko sinä rempattavan asunnon Italiasta tai jostain muualta ulkomailta, mistä?

Ella Kanninen on tehnyt Italiassa asuntokaupat. Hän kertoo Instagramissa kierrelleensä viime kesänä Toscanassa katselema
      Asunnot ja asuminen
      20
      2526
    7. Jenni Alexandrova ja Toni Lähde ratkeavat liitoksistaan - Tällainen on uusperhe!

Radiojuontaja Jenni Alexandrova ja Diili-tuttu Toni Lähde ovat pariskunta, joka elää uusperhearkea. He ovat ostaneet uud
      Suomalaiset julkkikset
      3
      2308
    8. Vähän fiksumpi Nimi kisa ? :=)

Kirjoita teidän etunimet allekkain. Jos nimissä on joku kirjain sama, poista se. Tee sama tarkistus kaikille kirjaimill
      Ikävä
      28
      2147
    9. Romanttinen ystävänpäivä?

Millainen olisi hyvä ystävänpäivä hänen kanssaan?
      Ikävä
      73
      1912
    10. Kaisa Juuso eroaa

Jää välittömästi sairaslomalle. Onko nyt Keskisarjan vuoro?
      Perussuomalaiset
      223
      1721
    Aihe