kerroin aamulla 30, ehdittekö pelata! kohde sulkeutu aika pian, oliks se veikanmoka1?
Alajärvi!
9
154
Vastaukset
- Herra Sotkamo
Johan tuota ehtii pelata.
Senkun laitat ja mätät ne vähät killinkisi tuohon Alajärveen.
Järjetön ajatus! - Rahamies riku
Moro! Vähintään kymppi pttää heittää alajärvelle sotkamoa vastaan.Vuosi sitten vastaavan pelin vei AA kertoimen ollessa jotain 34,00. Sotkamolla lisäksi sytyttävämpi peli torstaina vimpelissä.
- Hra Sutkamo
No vähintään....-voi teitä poikia...
- Teppö
vöi että vöittääkö se Äläjärvi, vöi sinnyy kyn ööt öikkee vetökyningäs! Nyt nöpeesti eyröjä Äläjärven vöitölle sänöö pöikä. Kerröinkin kyn ön niin mähtävä, vöi että!
- kjäh mies.
hieno vihje itse pistin isolla alajärveä eli kahdella eurolla. täällä hetkellä näyttää hyvältä sotkamo ei saa mitään aikaiseksi ja niillä menee hermo go alajärvi go.
- Teppo.mm
www.valioveto.fi ?
- Taitotipsaaja
heh, ai oli monen mielestä fiksuu pelata Alajärveä, heh.
No, veikkaus kiittää, heh, onneks avuttomia pelaajia riittää, heh. - Kainuun Kulta-Jaska
Ei Sotkamolla oo vara pelata sopupelejä peräkkäisinä kesinä, kun viime kesä on niin tuoreena mielessä porukoilla. Ne on ovelia kuin kettu kanatarhassa. Tää oiskin ollu liian ilmeistä, että Sotkamo häviäisi taas kun vastustajalla on jättikerroin.
Voi olla, että ne isot kertoimet tulee toteutumaan muiden joukkueiden kuin Sotkamon matseissa tänä kesänä. Sotkamo putsaa mainettaan tänä kesänä, eikä sitä vastaan ole kannattavaa pelata, paitsi jos Vimpeli saa kovia kertoimia.- tepi on mun idoli
hyvää pohdintaa. täytyy yrittää hakea, jos muutaman jättikertoimen saisi tänä kesänä kiinni, koska ihan taatusti tulee yllätyksiä. sitten kun runkosarjan loppu alkaa häämöttää, pitää katsella millä joukkueella on varaa ottaa "yllätystappio". sotkamo on varmaan erityistarkkailussa, koska sehän tosiaan häviää aina silloin tällöin täysin käsittämättömästi. ehkä tänä suvena vimpeli kokee niitä "yllätystappioita" jyväskylälle tai kouvolalle?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 17611185
- 545328
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462555- 372256
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131771Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,431675Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311310Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v361265Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61076Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo1051001