No hei. Missä nämä Kihniöläiset nyt kaikki on???
Missä on keskustelu palstat??? Huoltoasema kiinni sunnuntaisin.
Nytkö on kaikki tullut uskoon ja lopettanut yrittämisen???
Vai onko nyt saavutettu ihanne tila on tullut umpiperä??
Kihniö
12
4926
Vastaukset
- pläääääääääääääh
Eikö siel oo seteliautomaattia vai kaljaako pitäis saada pyhä aamuna?
- Kohveliako 3
No hei. Pitäiskös siellä olla raamattutunti??? Kuinkas kauan luulette
olevanne umpiperällä??? Oon määkin uskovaista sukua mut mää
joudun vastaan ihan itse. Mutta joku joka ei saa liikkeelle kuin plunssan niin sitä viedään sylissä paikasta toiseen. Ja hurraa huutosakki.
- Kaapin Ovi Aukes???
No ny ku tuloo se juhannus niin tuokaa ny niitä romaania laulaan
sinne Kihniöön. Näitten valkolaisten jollaamista ei viitsi kukaan kuunnella on meinaan sellaista etukäteen kehumista että oikein??
Hienoa solidaadisuutta et ny ovet aukenee meille? - kihulainen
Puhuuko edes itse kihniöläinen?! Tietääkö hän mistä puhuu, kun puhuu kihniöstä??
- voi.tulla.jytky
Kihniöläisille tulee kuntarahoituksessa kovat ajat jos
joku pakoloisista joudutaan lähettämään Ranskaan
tai Englantiin saamaan hoitoa trooppiseen sairauteensa.
Kunta vastaa koko ajan mamujensa terveydenhoitokuluista. - semu
voi.tulla.jytky kirjoitti:
Kihniöläisille tulee kuntarahoituksessa kovat ajat jos
joku pakoloisista joudutaan lähettämään Ranskaan
tai Englantiin saamaan hoitoa trooppiseen sairauteensa.
Kunta vastaa koko ajan mamujensa terveydenhoitokuluista.vähäkö oot pihalla..
- jottaa
Kyllä kunnalla rahaa on ja jos ei ole niin lainaavat. Kyllä näistä huolehditaan.
Ostihan ja pelasti kunta nämä yrittäjät jotka ei pystyneet halliaan pitämään ja
maksamaan itse. - PeräkamarinPertti
Mamut käy vaan kalassa. Olis kiva tutustua johonkin naismamuun ja tehdä siitä oikea suomineito kotitilalleni.
- semu
No tutustu ihmeessä, äläkä täällä vaan kirjoittele.
- huolehtiva
Nyt kaikki vapaaehtoiset opettamaan mamuille pyöräilyä, missä ja miten pyöräillään. Hommatkaa myös kypärät, ainakin lapsille. Miehet kulkevat tien täydeltä, eivätkä väistä. Myös silmät ja korvat auki, mitä liikuntasalilla tapahtuu näiden "meidän "tyttöjen kanssa, molemmille osapuolille ohjausta.
- heinävajassa
Tyttöjen kanssa kuuluukin poikien kulkea vai kuinka??? Kyllä ne kulki entisaikoinakin no joku tuli tiineeksi illan hämyssä sitten vaan naimisiin ja sillai siunattiin esiaviolliset suhteet. Uskossa olevista tuli moraalin vartioita.
- kahle
Uskonnot jyllää monella muulla paikkakunnalla.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Henkirikos kiuruvedellä
Poliisi tutkii maaliskuussa tapahtunutta 50 luvulla syntyneen kuolemaa henkirikoksena. Missä päin tälläinen sattunut1153786Ketkä haukkuu suomalaisten ÄO:tä?
Siinä on kaksi vaihtoehtoa, joko siis rutiköyhä vajaaälyinen vasuri tai venäläinen. Kyllähän täällä käy suomenvenäläisi1503750Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi242544Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs52335100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es302138Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa481322Läpäiseekö Martina Aitolehti Erikoisjoukot - kyllä vai ei?
Martina Aitolehti on pärjännyt mainiosti Erikoisjoukoissa. Yrittäjä on mielipiteiltään napakka ja hän sivaltaakin koulut301157Ei ne päivät ole samanlaisia...
Toisena hymyillään ja katsellaan silmiin, toisena taas tuntuu ettei edes tunneta toisiamme, vältellään ja katseet ei vah33912- 137905
Poika. Edes suuret lyyrikot eivät auta kostonhimoista.
Kostonhimotutkani tuuttaa, etkä saa minua astumaan estradille. Korkeintaan välillä hiukan kutittelen...111809