Kihniö

UmpiPerä

No hei. Missä nämä Kihniöläiset nyt kaikki on???
Missä on keskustelu palstat??? Huoltoasema kiinni sunnuntaisin.
Nytkö on kaikki tullut uskoon ja lopettanut yrittämisen???
Vai onko nyt saavutettu ihanne tila on tullut umpiperä??

12

5239

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pläääääääääääääh

      Eikö siel oo seteliautomaattia vai kaljaako pitäis saada pyhä aamuna?

      • Kohveliako 3

        No hei. Pitäiskös siellä olla raamattutunti??? Kuinkas kauan luulette
        olevanne umpiperällä??? Oon määkin uskovaista sukua mut mää
        joudun vastaan ihan itse. Mutta joku joka ei saa liikkeelle kuin plunssan niin sitä viedään sylissä paikasta toiseen. Ja hurraa huutosakki.


    • Kaapin Ovi Aukes???

      No ny ku tuloo se juhannus niin tuokaa ny niitä romaania laulaan
      sinne Kihniöön. Näitten valkolaisten jollaamista ei viitsi kukaan kuunnella on meinaan sellaista etukäteen kehumista että oikein??
      Hienoa solidaadisuutta et ny ovet aukenee meille?

    • kihulainen

      Puhuuko edes itse kihniöläinen?! Tietääkö hän mistä puhuu, kun puhuu kihniöstä??

      • voi.tulla.jytky

        Kihniöläisille tulee kuntarahoituksessa kovat ajat jos
        joku pakoloisista joudutaan lähettämään Ranskaan
        tai Englantiin saamaan hoitoa trooppiseen sairauteensa.
        Kunta vastaa koko ajan mamujensa terveydenhoitokuluista.


      • semu
        voi.tulla.jytky kirjoitti:

        Kihniöläisille tulee kuntarahoituksessa kovat ajat jos
        joku pakoloisista joudutaan lähettämään Ranskaan
        tai Englantiin saamaan hoitoa trooppiseen sairauteensa.
        Kunta vastaa koko ajan mamujensa terveydenhoitokuluista.

        vähäkö oot pihalla..


    • jottaa

      Kyllä kunnalla rahaa on ja jos ei ole niin lainaavat. Kyllä näistä huolehditaan.
      Ostihan ja pelasti kunta nämä yrittäjät jotka ei pystyneet halliaan pitämään ja
      maksamaan itse.

    • PeräkamarinPertti

      Mamut käy vaan kalassa. Olis kiva tutustua johonkin naismamuun ja tehdä siitä oikea suomineito kotitilalleni.

      • semu

        No tutustu ihmeessä, äläkä täällä vaan kirjoittele.


    • huolehtiva

      Nyt kaikki vapaaehtoiset opettamaan mamuille pyöräilyä, missä ja miten pyöräillään. Hommatkaa myös kypärät, ainakin lapsille. Miehet kulkevat tien täydeltä, eivätkä väistä. Myös silmät ja korvat auki, mitä liikuntasalilla tapahtuu näiden "meidän "tyttöjen kanssa, molemmille osapuolille ohjausta.

    • heinävajassa

      Tyttöjen kanssa kuuluukin poikien kulkea vai kuinka??? Kyllä ne kulki entisaikoinakin no joku tuli tiineeksi illan hämyssä sitten vaan naimisiin ja sillai siunattiin esiaviolliset suhteet. Uskossa olevista tuli moraalin vartioita.

    • kahle

      Uskonnot jyllää monella muulla paikkakunnalla.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe