Kihniö

UmpiPerä

No hei. Missä nämä Kihniöläiset nyt kaikki on???
Missä on keskustelu palstat??? Huoltoasema kiinni sunnuntaisin.
Nytkö on kaikki tullut uskoon ja lopettanut yrittämisen???
Vai onko nyt saavutettu ihanne tila on tullut umpiperä??

12

5236

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pläääääääääääääh

      Eikö siel oo seteliautomaattia vai kaljaako pitäis saada pyhä aamuna?

      • Kohveliako 3

        No hei. Pitäiskös siellä olla raamattutunti??? Kuinkas kauan luulette
        olevanne umpiperällä??? Oon määkin uskovaista sukua mut mää
        joudun vastaan ihan itse. Mutta joku joka ei saa liikkeelle kuin plunssan niin sitä viedään sylissä paikasta toiseen. Ja hurraa huutosakki.


    • Kaapin Ovi Aukes???

      No ny ku tuloo se juhannus niin tuokaa ny niitä romaania laulaan
      sinne Kihniöön. Näitten valkolaisten jollaamista ei viitsi kukaan kuunnella on meinaan sellaista etukäteen kehumista että oikein??
      Hienoa solidaadisuutta et ny ovet aukenee meille?

    • kihulainen

      Puhuuko edes itse kihniöläinen?! Tietääkö hän mistä puhuu, kun puhuu kihniöstä??

      • voi.tulla.jytky

        Kihniöläisille tulee kuntarahoituksessa kovat ajat jos
        joku pakoloisista joudutaan lähettämään Ranskaan
        tai Englantiin saamaan hoitoa trooppiseen sairauteensa.
        Kunta vastaa koko ajan mamujensa terveydenhoitokuluista.


      • semu
        voi.tulla.jytky kirjoitti:

        Kihniöläisille tulee kuntarahoituksessa kovat ajat jos
        joku pakoloisista joudutaan lähettämään Ranskaan
        tai Englantiin saamaan hoitoa trooppiseen sairauteensa.
        Kunta vastaa koko ajan mamujensa terveydenhoitokuluista.

        vähäkö oot pihalla..


    • jottaa

      Kyllä kunnalla rahaa on ja jos ei ole niin lainaavat. Kyllä näistä huolehditaan.
      Ostihan ja pelasti kunta nämä yrittäjät jotka ei pystyneet halliaan pitämään ja
      maksamaan itse.

    • PeräkamarinPertti

      Mamut käy vaan kalassa. Olis kiva tutustua johonkin naismamuun ja tehdä siitä oikea suomineito kotitilalleni.

      • semu

        No tutustu ihmeessä, äläkä täällä vaan kirjoittele.


    • huolehtiva

      Nyt kaikki vapaaehtoiset opettamaan mamuille pyöräilyä, missä ja miten pyöräillään. Hommatkaa myös kypärät, ainakin lapsille. Miehet kulkevat tien täydeltä, eivätkä väistä. Myös silmät ja korvat auki, mitä liikuntasalilla tapahtuu näiden "meidän "tyttöjen kanssa, molemmille osapuolille ohjausta.

    • heinävajassa

      Tyttöjen kanssa kuuluukin poikien kulkea vai kuinka??? Kyllä ne kulki entisaikoinakin no joku tuli tiineeksi illan hämyssä sitten vaan naimisiin ja sillai siunattiin esiaviolliset suhteet. Uskossa olevista tuli moraalin vartioita.

    • kahle

      Uskonnot jyllää monella muulla paikkakunnalla.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      124
      1270
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      283
      929
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      845
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      631
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      144
      610
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      577
    7. 52
      551
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      518
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      501
    10. Wille antoi juuri potkut 29 suojatyöläiselle!

      Soste aloittaa yt:t, jos kaikki menee hyvin, niin 29 suojatyöläistä 31:sta saa kenkää. Mitäpä sostelaiset jos menisitte
      Maailman menoa
      243
      471
    Aihe