TAMPEREEN YKKÖSJAKELUT

meidän talo

On se kyllä kumma kun ei toimi jakelu Hervannan Tieteenkadulla. Soitettu on monta kertaa ja valitettu. Taas jäi lauantain jakelu saamatta. Mikä tää Ykkösjakelu oikein on, kun ei toimi? Ketuttaa kun Tamperelainen ym. lehdet ja tarjousjutut kuuluu jakaa kaikille.

24

2467

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kohtalotoveri Kauksu

Käy valittamassa Duo:n Hervannan Sanomien konttorilla. Luulisi heidän haluavan lehtensä tulevan jaetuksi.
      Tuo kritiikkisi on kylläkin aiheellista. Itselläni samaisia kokemuksia, mutta kolmen viikon valittelun jälkeen sain taasen ilmaisjakeluja laatikkooni.

• Money talks

Ehkäpä jakajista on pulaa, sillä kuka tuota hommaa tekisi orjapalkalla.

• työtä sekin

Olen soitellut Ykkösjakeluun. Keväällä puhelimessa oli nainen joka kertoi että jakaja vaihtuu. Vähän aikaa jakelu toimikin. Nyt sitten taas ei. Soitin taas kerran ja nyt puhelimessa oli mieshenkilö joka vähät välitti puheestani. Ihme firma!?

• Anonyymi
        työtä sekin kirjoitti:

Olen soitellut Ykkösjakeluun. Keväällä puhelimessa oli nainen joka kertoi että jakaja vaihtuu. Vähän aikaa jakelu toimikin. Nyt sitten taas ei. Soitin taas kerran ja nyt puhelimessa oli mieshenkilö joka vähät välitti puheestani. Ihme firma!?

Miten saat soittamalla yht. Minä yritännyt soittaa 3 päivän aikana 13 kertaa ja vastataan että numeroon ei nyt juuri saada yhteyttä....että näin?

• ketutti kans

Laita viesti Tamperelainen-lehden omaan jakeluhäiriö-ilmoituksiin. Se tepsi ainakin meillä. Lehti rupesi tulemaan heti. Aikaisemmin varmaan puolen vuoden ajan ilmoitin jakelufirmalle, mutta mitään ei tapahtunut.
      Taitavat vaan Ykkösjakelut sun muut jakelufirmat kerätä rahat näiltä lehdiltä, eivätkä välitä höykäsen pöläystä, minne lehdet joutuvat.

• tieteenkatu

Taas Tamperelainen jäi tulematta! Tuliko muille?

• lam.
        tieteenkatu kirjoitti:

Tuli vain gigantin ja jyskin mainos (asun lamminpäässä)

• Olematonta ei jaeta
        tieteenkatu kirjoitti:

Tamperelainen ei ilmesty kesälauantaisin ollenkaan...

• Käpykyläläinen

Niinpä jäi...onko taas rotaatiossa ongelmia?

• Anonyymi
        Olematonta ei jaeta kirjoitti:

Tamperelainen ei ilmesty kesälauantaisin ollenkaan...

Hei parlanonkadulle ei ole aikohin tullu hervannan sanomia.

• oskngoin

Ei tullut kuin Gigantin mainos lauantaina. Paikka Tammela.

• oskngoin

Ja viime lauantaina ei tullut mitään.

• neiti kesäheinä

Ei ole tullut kahdeksaan vuoteen, eikä tule.
      Ovessani lukee: EI KIITOS MAINOKSIA!
      Säästyy jätepaperin pois kuljetuksessa n. 60 kg / vuosi = nyt 480 kg

• Silloin ja tällöin

Ei tullut lauantaina Ruotulaankaan lehteä.

Ilmestymispäivät
      Lehti ilmestyy keskiviikkona ja viikonvaihteessa.
      Poikkeukset:
      Lehti ei ilmesty vkl 30.-31.3., vkl 22.-23.6. vkl 6.-7.7.,
      vkl 13.-14.7., vkl 20.-21.7., vkl 27.-28.7., ke 25.12.
      Lähde: lehtiyhtymä.fi/mediatiedot/tamperelainen

• pyhä sylvi

Miksi niitä roskia pitää saada kun kaikki on luettavissa netissä !?!

• laillakiellettävä

Ilmaisjakelu pitäsi kieltää lailla. Laittakooot kaupat internettiin mainoksensa Suomen kansalliskulta puu säästyy parempaan käytöön. (moni ei edes katso mainoksia)
      Ilmaisjakelu änkee jokaiseen postiluukkuun 60kg/vuosi paperiksi muutettua puuta. Eikä se ole ilmaista, kerostalo jossa 50 asuntoa kuljettaa sitä pois jätteenä 3 000 kg vuodessa. Kun kaikki kustannutkset lasketaan kuluilla saisi auton vuodessa tai joka neljäsvuosi kaksion Tampereelta.

• eimainoksiakiitos

Lukeeko joku tollasta roskaa, jo on tylsää. Jakajat itekki huomaa mitä paskaa jakaa ni heittää kuormansa lehtilootaan.

• Anonyymi

Tulee kun muistaa Tamppikujalle Viimeviikolla tuli keskiviikona ja Lauantaina ja nyt ei taas tullut maksakaa niille jakajille että tekisivät työnsä

• Anonyymi

Miksi ei Lielahteen tule Tamperelaista.

• Anonyymi

Miksi Taperelainen ja Hervannan sanomat tulee joskus ja jouluna nyt tuli viime viikolla sitä ennen oli pariviikkoa väliä ja nyt ei taaskaan tullut te otatte kyllä rahat noilta lehdiltä mutta ette sitten toimikkaan niin kuin pitäisi Tamppikuja 4 A 11

• Anonyymi

Olen yrittänyt saada yhteyttä vaikka mitä kautta, mutta eihän se onnistu😬 tänne Ranta Tampellaan Koelaitoksenkadulle ei ole tullut ainuttakaan kertaa ...tämä on 2kk. vanha talo mutta siitä huolimatta eikö jakelu toimi tänne? Toivottavasti joku vastaa minulle että tiedän missä mennään 🤔

• Anonyymi

Minäpä vastaan, että mene Suomen Suoramainonta sivulle, klikkaa Yhteystiedot, ja Jakelupalaute.
        Laita palautetta menemään, ja liity samalla Jakelupaneeliin. Saat aina kerran viikossa sähköpostiisi kyselyn, mitä olisi pitänyt jakaa, ja onko ylipäätään jaettu.
        Olen jo vuosia ollut jakelupaneelissa itse, koska haluan Tamperelaisen, mainokset, ja esim. Nyssen tiedotelehden, yms.
        Meilläkin jakelu pätkii täällä itä-Tampereelle välillä, mutta ainoa konsti saada asia heille varmasti tietoon, on tuo jakelupaneeli. Silloin pystyvät myös tekemään asioille jotain.

• Anonyymi

Mitä pitäisi tehdä? Näin on. kotiin i ei ole tullut ilmaisjakelupostia, kohta puoleen vuoteen.
      Asun H ervannassa Vilppulanpolulla.
      Olen yrittänyt tiedustella asiaa
      , lehtiä ei vaan kuulu.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      123
      2558
    2. 135
      1964
    3. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      115
      1291
    4. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      63
      1286
    5. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      77
      1141
    6. HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp

Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio
      Seinäjoki
      27
      1133
    7. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      35
      1122
    8. Tykkäsit nainen

Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.
      Ikävä
      45
      1089
    9. Janne Ahonen E R O A A

Taas 2 lasta jää vaille ehjää perhettä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      96
      1053
    10. Kerroppas nyt

M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉
      Ikävä
      84
      1048
    Aihe