Citroen C3 ilmastoinnin korjaus?

muna-auto

Haluaisin vähän tiedustella, että miten saan selville, mistä ilmastointi putki vuotaa? Onko se helppo itse korjata? Miten se ylipäätään korjataan? Kiitos vastauksista jo näin etukäteen :)

9

2081

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voi voi

      Citikan ollessa kyseessä vika on korjaamaton. Tällaiset viat kuuluu Citikan ominaisuuksiin. Parasta olisi jos vaihtaisit mitä pikimmiten laadukkaampaan merkkiin. Tosin ei siitä mitään vaihdossa saa, jotkut ei ota niitä ollenkaan nurkkiinsa seisomaan.

      • muna-auton omistaja

        vais niin :D olipas hauskaa, minä kun neitokaisena pidän autostani ja haluaisin pitää sen :) Ois vaan ihanaa jos näin kesä helteillä toimis tuo ilmastointi...


    • jotain tietoa

      Oli merkki mikä tahansa, ei ilmastoinnin vuotoa korjata itse. Homma ön luvanvaraista, ja vaatii omat laitteensa. Vuoto haetaan laittamalla merkkiaine järjestelmään ja hakemalla paikka uv-valolla. Tietysti isompi vuoto näkyy jo muutenkin. Viallinen osa vaihdetaan. Imetään järjestelmään tyhjiö ja lasketaan oikea määrä ainetta sinne.

      Ps. Ilmastointilailleiden valmistajia on aika rajallinen määrä, eli sama laite voi löytyä melkein mistä tahansa autosta.

    • citroën ikuisesti

      Neitokaisen ei kannata kysellä täällä, koska täällä et saa vastauksia. Kysy oikeilta Citroën-harrastajilta Citroën-foorumilta tai Sitruunapatongista, kun haluat neuvoja.

      • ei ikinä citikkaa

        Eihän sinne pääse kun jonossa jumalaton määrä kyselijöitä Citikan suunattomien vika määrien takia. Pers aukiset kun citikoita enimäkseen ostavat ja korjailevat niitä pitkin pihoja ja parkkipaikoilla.


      • oikea vastaus
        ei ikinä citikkaa kirjoitti:

        Eihän sinne pääse kun jonossa jumalaton määrä kyselijöitä Citikan suunattomien vika määrien takia. Pers aukiset kun citikoita enimäkseen ostavat ja korjailevat niitä pitkin pihoja ja parkkipaikoilla.

        Tojoihin haetaan eniten osia romiksista ja korjataan piilossa saunan ja navetan takana. Ongelmajätteet heitetään kunnan yhteisiin roskiksiin öiseen aikaan


    • kompura3

      ei se putki vuoda vaan komressori vuotaa akselin juuresta,tonnin luokkaa korjaus

    • grwad

      No auton ilmastointi ei ole mitään rakettitiedettä edes citroenilla, järjestelmä on loppuen lopuksi samanlainen kuin vaikka kotona. Vie vaan mahd. halpaan huoltoon, esim. teboilit tuppaa huoltamaan noita reilusti alle satasella. Ongelma ei välttämättä ole kallis korjata.

      • Anonyymi

        Kiitos vinkistä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8396
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2555
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      122
      2277
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1946
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1674
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1399
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe