Itse tulee usein seksin aikan vaihdettua enimmillään kerran tai kaksi. Mitä mieltä muut ootte noista asentojen määrästä? Pitääkö käydä koko arsenaali läpi jokaisen yhdynnän aikana vai riittääkö jos tyytyy kahteen eri asentoon?
Kuinka monta eri asentoa?
3
540
Vastaukset
- pömppis
No eipä se asentojen vaihtelu niin kovin tärkeää ole, riippuu tietenkin kuinka monen tunnin sessio on menossa. Pääasia, että molemmat nauttivat ja tykkäävät asennoista joita käytetään. Eihän se asennoista kai kiinni ole se laatu.
meilläkin taitaa se pari asentoa olla per yhdyntä, joskus mennään vaan yhdellä. Kun minä olen saanut tarpeeksi monta kertaa, niin sitten on miehen vuoro, ja se tykkää eri asennoista kuin minä, joten sillain se yleensä menee. Joskus kun vain miehellä on tarpeita tyydytettäväksi (useimmiten kuitenkin molemmilla) niin sitten tehdään mistä mies tykkää :) Jokaisen parin oma asia tietenkin, mutta ainakin itse tykkään että halut hiipuu jos joutuu monta kertaa keskeyttään asennonvaihdon takia.
Seksikaupoissa on saatavilla asentonoppia ja pelejä joilla saa virikkeitä makkariin, jos tuntuu, että joka kerta menee samalla lailla, joskus plärätään jotain seksiopusta ja huumorimielellä kokeillaan niitä asentoja. Ei saa olla vakavaa ;) - ylitalon kustu
Kahden asennon taktiikalla on pääosin menty.
Lähetyssaarnaaja ja takaapäin asennoilla.
On myös niitä kertoja jolloin on menty lähetyssaarnaajassa koko soitto
läpi. Yleinsä kahdella asennolla täälläkin ja välillä vaihdellaan, ettei joka kerta niitä tiettyjä. Minä olen miestä innokkaampi ilmeisesti kokeilemaan uusia asentoja.
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuolemanrangaistus
Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen855993Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,2925296Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa
Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk503335Lopetan ikävöinnin
Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään102856Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta
joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina1062729Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?
Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t41665Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut
Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.161595Sinä olet minun forEver
Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain, Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,211500Vihervassarit
Vihervassarit sitä, vihervassarit tätä. Minulla on paha mt-ongelma. Se tuli lobotomian jälkioireina. Vihervassarit tät321449Mies joka vetäytyy osoittaa teoillaan
Ettei halua olla tekemisissä. Mies joka ei vastaa viesteihin, ei halua sua. Mies joka jättää sut epätietoisuuteen, ei1781074