Kuinka monta eri asentoa?

Utelias22

Itse tulee usein seksin aikan vaihdettua enimmillään kerran tai kaksi. Mitä mieltä muut ootte noista asentojen määrästä? Pitääkö käydä koko arsenaali läpi jokaisen yhdynnän aikana vai riittääkö jos tyytyy kahteen eri asentoon?

3

488

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pömppis

No eipä se asentojen vaihtelu niin kovin tärkeää ole, riippuu tietenkin kuinka monen tunnin sessio on menossa. Pääasia, että molemmat nauttivat ja tykkäävät asennoista joita käytetään. Eihän se asennoista kai kiinni ole se laatu.
      meilläkin taitaa se pari asentoa olla per yhdyntä, joskus mennään vaan yhdellä. Kun minä olen saanut tarpeeksi monta kertaa, niin sitten on miehen vuoro, ja se tykkää eri asennoista kuin minä, joten sillain se yleensä menee. Joskus kun vain miehellä on tarpeita tyydytettäväksi (useimmiten kuitenkin molemmilla) niin sitten tehdään mistä mies tykkää :) Jokaisen parin oma asia tietenkin, mutta ainakin itse tykkään että halut hiipuu jos joutuu monta kertaa keskeyttään asennonvaihdon takia.

Seksikaupoissa on saatavilla asentonoppia ja pelejä joilla saa virikkeitä makkariin, jos tuntuu, että joka kerta menee samalla lailla, joskus plärätään jotain seksiopusta ja huumorimielellä kokeillaan niitä asentoja. Ei saa olla vakavaa ;)

• ylitalon kustu

Kahden asennon taktiikalla on pääosin menty.
      Lähetyssaarnaaja ja takaapäin asennoilla.

On myös niitä kertoja jolloin on menty lähetyssaarnaajassa koko soitto
      läpi.

• Yleinsä kahdella asennolla täälläkin ja välillä vaihdellaan, ettei joka kerta niitä tiettyjä. Minä olen miestä innokkaampi ilmeisesti kokeilemaan uusia asentoja.

Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      35
      9714
    2. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      41
      5294
    3. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      43
      4973
    4. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      203
      3821
    5. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      13
      3333
    6. Onko kaipaamallasi

Naisella silikonit 🤔
      Ikävä
      44
      3138
    7. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      31
      2906
    8. Oletko nyt

Onnellinen mies naisesi kanssa?
      Ikävä
      44
      2573
    9. Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?

Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise
      Vimpeli
      69
      2542
    10. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      56
      2453
    Aihe