Keskuslukituksen kaukosäädin ei toimi

battery2

Alkoi toi keskuslukituksen kaukosäädin toimimaan vähän vaihtelevaan tyylin ja lopuksi ei toiminut ollenkaan. Vaihdoin uudet paristot tilalle, mutta paristonvaihto ei auttanut, eikä kaukosäädin toimi. Mikä mahtaisi olla ongelma, uudet paristot, mitään ei tapahdu?

4

3296

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • volvo_puranen

      Mikäs mallisarjan Volvo kyyseessä.
      Onko se kapula muuten kunnossa sisustassa ei liitoksissa hapettumaa ja varmasti ne patterit oikeinpäin sekä ne patterit on tarkistettu että niissä potkua.Kun niissä on se viimennen käyttöpäivä paketissa.
      Tuossa se avaiomen koodaus vinkki ja onko molemmat kapulat pimeänä jolloin vika voi oll siellä keskulukituksen yksikössä jos tieto ei kulje kunnolla.Muttaa kerro kuinka kävi kun noi avaimen koodaat.
      Koodataan avaimet ja muista vaihtaa kapulaan ne patterit.

      Keskuslukituksen avainten koodaus 850 sekä vanhakorinen V70


      Kaukosäätimien uudelleenkoodaus auttaa myös joskus niissä ilmenneisiin ongelmiin, kuten jättää joskus jonkin oven avaamatta tai jopa kaikki ovet. Tällä voi myös havainnollistaa onko patteri loppu vai onko itse kauko-ohjaimessa vika.

      Yhden avaimen koodaus:

      1. Käännä virta-avainta viisi (5) kertaa OFF-ON/OFF-ON/OFF-ON/OFF-ON/OFF-ON Viidennellä kerralla jätä avain ON asentoon. (Huomaa! Autoa ei ole tarkoitus käynnistää, vaan tarkoitus käyttää avainta II-asennnossa, eli ON asennossa.)

      2.Paina n.5 sekunnin kuluessa yhtä kauko-ohjaimen painikkeista. Tämän tulisi koodata avain uudestaan. (Säästät myös uutta avainta hankkiessasi roimasti euroja, kun koodaat avaimen itse.)

      3.Ota avain virtalukosta ja kokeile toimiiko kauko-ohjain.

    • volvo_puranen

      Mitäs täällä joko kaukosäädin on kunnossa.
      Ja toiseksi itse tykkään että näihin juttuhin pitäisi aina kertoa se lopputulos
      .Kiitos

      • vulva 850

        Ei toiminut mun 850 VM.96


      • vulle850

        Ei toiminut mullakaan 850 VM:95


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2655
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2243
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2010
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      13
      1719
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1691
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1656
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1646
    8. 91
      1573
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      128
      1447
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1274
    Aihe