Missä päin Suomea on savonlinna?
Onko se kaupunki vai kirkonkylä?
Taitaa olla aika käpykylä, kun ei näy edes Suomenkartalla, heh heh
Missä päin on savonlinna?
7
1124
Vastaukset
- oho
etelä-suomesta kirjoittelet???
No peruskoulun tason tiedetään huonontuvan ensin etelässä, vai? - Savolainen -pysäyttäjä
No, mitäs se sementtilähiön asukas tulee tänne esittelemään maantiedon taitojaan?
Mitäs jos menisit kotiisi, siihen hikiseen ja ahtaaseen yksiöön. Ai niin, sinähän asut rautsikalla pahvilaatikossa....
Noh, yksiö se on sekin.
PS: Miten ne antoi sulle kirjastosta aikaa koneelle, sinähän haiset paskalle?- okei....
äly hoi, älä jätä
- jup jup
OTA KARTTA KÄTEEN KATSO
- hele
ittään päin ja sitten vasemmalla käilä on risteys,kiänny siitä ja aja tuas ittään päin,sitten on punanen maitolava oikeela käilä.Jos tulloo keltanen talo etteen niin out ajanu puol kilometrii ohi:...
- RIIPPUU
tulet,jos tulet utsjoki kewo linjalta,et löydä ikinä kotiisi lähdettyäsi loukostasi.savonlinna löytyy vain maailman kartalta,senkin pölvästi.nokialainen.
- pena
ohhoh mikäköhä noilla etelä-suomalaisillaki on ku ovat olevinaan niin vitun tärkeitä ku asuvat jossain helsingissä? vituttaa tuommoset pellet
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1406663
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495739- 1234891
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434490Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?523892- 623061
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.522966Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242422- 422270
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152197